AMSTERDAM – Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan de boodschap die in commercials wordt verkondigd.
© ANPEen 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.
Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect.
De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf.
De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen.
Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”
Bron: nu.nl
Moet niet gekker worden!
© ANPEen 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.
Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect.
De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf.
De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen.
Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”
Bron: nu.nl
Moet niet gekker worden!
laatste aanpassing



















