Partyflock
 
Forumonderwerp · 1077370
AMSTERDAM – Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan de boodschap die in commercials wordt verkondigd.
© ANPEen 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.

Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect.



De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf.

De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen.

Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”

Bron: nu.nl

Moet niet gekker worden!
laatste aanpassing
 
ik word er eigenlijk altijd wel door aangetrokken :P
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 30 oktober 2009 om 14:35:
Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”


 
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 30 oktober 2009 om 14:35:
Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”


wheheeeee :lol::lol:
 
Geen Boom chicka wah wah?
 
:lol:
Wat 'n held:respect:
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 30 oktober 2009 om 14:35:
Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”


Er wordt je gewoon wat voorgelogen :@
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 30 oktober 2009 om 16:05:
Er wordt je gewoon wat voorgelogen


Ik zeg: Gewoon alles en iedereen aanklagen (Y)
Overal valt geld te halen zo :p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 30 oktober 2009 om 14:35:
Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.


Die vent heeft gewoon gelijk.. :D :respect:
 
Uitspraak van Kiets op vrijdag 30 oktober 2009 om 15:51:
Wat 'n held


Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 30 oktober 2009 om 16:05:
Er wordt je gewoon wat voorgelogen


idd vooral al die reclame is makebelief, iets waar jij als consument graag in geloof.Maar vooral waarin de fabrikanten willen laten geloven dat het zou helpen om je levens kwaliteit te verbeteren enzo.
heb geen axe nodig om hordes wijven achter men eigen aan te hebben :no:
Haha gruwelijke actie :D

Hij heeft ook wel gelijk idd, die reclames zijn ook best misleidend
 
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 30 oktober 2009 om 14:35:
AMSTERDAM – Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan de boodschap die in commercials wordt verkondigd.
© ANPEen 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.


FAIL

bij mij werkt het prima. b)
Uitspraak van Matthijs op vrijdag 30 oktober 2009 om 20:49:
Hij heeft ook wel gelijk idd, die reclames zijn ook best misleidend


Ja, net als McDonalds die de Olympische Spelen sponsort. Dan ga je bijna denken dat dat spul gezond is voor je. :rot:
 
mischien moet hij nog wat meer opspuiten..
had er laatst ook een die over de datum was, hele spuitbus lang geen chick kunen scoreng :'(
 
heb laatst ook nog moeten rennen voor mn leven toen ik een blikje chocomel uit de automaat haalde
 
:lol:
 
Ik vind alle reclames misleidend. Zo heb ik tampex gekocht, en ik voelde mij alleen nog onzekerder door :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 november 2009 om 18:24:
heb laatst ook nog moeten rennen voor mn leven toen ik een blikje chocomel uit de automaat haalde


:roflol: 8)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 14:46:
ik word er eigenlijk altijd wel door aangetrokken


*spray spray*

neuken??
ik dacht dat ik van red bell vleugels kreeg en ik heb ze ook nog steeds niet :S
laatste aanpassing
 
Ik zie nog steeds van dakken vallen. En maar Paddos en LSD Schuld geven :S
 
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 30 oktober 2009 om 14:35:
AMSTERDAM – Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan de boodschap die in commercials wordt verkondigd.
© ANPEen 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.

Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect.



De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf.

De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen.

Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”

Bron: nu.nl

Moet niet gekker worden!


:roflol:
Bedi was zeker 'ongefocust' tijdens het zoeken naar een vrouw.
Je hoeft alleen maar die nieuwe te kopen jonge!