Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 21:13:Pedrosa heeft maar 1 opdracht gekregen om in het Team te blijven en dat is zorgen dat Hayden kampioen gaat worden..
Waar baseer je dat op?
Uitspraak van Hardcore_lover op zaterdag 21 oktober 2006 om 20:23:Ik zie Stoner wel zogroot worden als Rossi.
Ik zie eerder Pedrosa de nieuwe Rossi worden
Ventje is nog super jong komt net in de MotoGP
kijken en kan nu al mee draaien met de grote
jongens
Stoner zo groot als Rossi?? Ik snap niet hoe je daar bij komt.. dan moe t je eerst de feiten vergelijken , want dan had hij al wat wereldtitels moeten behalen in de 125cc en de 250cc, hij heeft wel wat podiumplaatsen maar Stoner is absoluut niet te vergelijken met Rossi. De enige die in de buurt komt met overwinningen en kampioenschappen is Pedrosa en die is zelfs nu (leeftijd gezien)succesvoller geweest dan Rossi in de 125cc en de 250cc. Hij moet het natuurlijk ook bewijzen in de koningsklasse, maar zolang Rossi daar heer en meester is zal dat niet gebeuren. Rossi heeft nu al 7 wereldtitels op zijn naam staan en het is niet te zeggen wie Rossi´s ¨opvolger¨ zou kunnen worden, zeker niet zolang Rossi nog mee racet. Pedrosa heeft zeker potentie daarvoor, ook melandri en Elias moet je niet onderschatten, ik denk trouwens ook dat Lorenzo en Bautista en dovioziso 3 hele grote jongen voor de toekomst gaan worden.
Trouwens Elias word teamgenoot van Melandri bij Gresini Honda en Stoner naar Ducati, snap er niets van dat Ducati Stoner wilt, maar ik denk dat ze geen andere keuze hebben.
Trouwens Elias word teamgenoot van Melandri bij Gresini Honda en Stoner naar Ducati, snap er niets van dat Ducati Stoner wilt, maar ik denk dat ze geen andere keuze hebben.
Uitspraak van TavulliaVale op zondag 22 oktober 2006 om 13:11:Stoner zo groot als Rossi?? Ik snap niet hoe je daar bij komt.. dan moe t je eerst de feiten vergelijken , want dan had hij al wat wereldtitels moeten behalen in de 125cc en de 250cc, hij heeft wel wat podiumplaatsen maar Stoner is absoluut niet te vergelijken met Rossi. De enige die in de buurt komt met overwinningen en kampioenschappen is Pedrosa en die is zelfs nu (leeftijd gezien)succesvoller geweest dan Rossi in de 125cc en de 250cc. Hij moet het natuurlijk ook bewijzen in de koningsklasse, maar zolang Rossi daar heer en meester is zal dat niet gebeuren. Rossi heeft nu al 7 wereldtitels op zijn naam staan en het is niet te zeggen wie Rossi´s ¨opvolger¨ zou kunnen worden, zeker niet zolang Rossi nog mee racet. Pedrosa heeft zeker potentie daarvoor, ook melandri en Elias moet je niet onderschatten, ik denk trouwens ook dat Lorenzo en Bautista en dovioziso 3 hele grote jongen voor de toekomst gaan worden
Onderschat ook Hayden niet hoor, iedereen ziet hem wel als een eeuwige 2e, maar ook in die jongen zit zeer veel potentie. Hij heeft niet voor niets dit jaar (over het algemeen) een zeer sterke Honda ontwikkeld en rijd daar het hele seizoen al sterk op. Ok, er is veel pech geweest van concurrenten, maar dat neemt niet weg dat hij het ongelofelijk goed gedaan heeft in z´n eerste jaar als Honda kopman.
En ook in de 2 Suzuki mannen zit veel potentie. Ik zou ze wel eens een seizoen op absoluut topmateriaal willen zien, misschien volgend jaar als de Suzuki goed mee kan komen.
En als je jngens als Lorenzo en Dovizioso noemt zou ik ook Aoyama erbij noemen, kijk eens wat die de afgelopen 2 jaar neergezet heeft. eerste jaar een redelijk debuutjaar in de 250CC in de schaduw van Pedrosa en dit seizoen is hij enorm gegroeid, kijk maar eens wat hij met de KTM neerzet...
En dat Ducati Stoner wil snap ik wel hoor, een sterke jonge coureur waar veel potentie in zit. En als je naast grotere namen als Hayden en Melandri grijpt is Stoner de slechtse optie nog niet.
laatste aanpassing
Rossi maakt een goede kans op de wereldtitel, zeker nu pedrosa als een kamikaze piloot zijn teamgenoot en enige serieuze titelkandidaat Nicky Hayden van de baan heeft gereden. Capirossi maakte ook een goede kans voor de titel, alleen jammer dat hij een tijdje uit de roulatie is geweest, khad hem het zeker gegunt 
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 29 oktober 2006 om 14:11:Rossi maakt een fout onder druk, Hayden moet rustig blijven rijden dan is hij Wereldkampioen!!!
Niet omdat hij onder druk stond, zoals je zag probeerde hij zijn motor in juiste banen te krijgen. Al vanaf de start zag je dat er iets mis was, daarna ging hij Stoner daardoor ook niet voorbij. Toen maakte hij een domme fout.
Rossi is juist een van de racers die onder druk wel kan presteren.
Uitspraak van TavulliaVale op zondag 29 oktober 2006 om 17:22:Rossi is juist een van de racers die onder druk wel kan presteren.
kan wel zijn, maar vandaag even niet, en maakte hij toch wel degelijk een fout onder druk.....
laatste aanpassing
Dit had ik echt niet verwacht, Rossi leek zo goed in vorm te zijn na de kwalificatie. Hij is idd wel één van de weinige rijders die onder druk kan presteren maar tis iig echt vreemd wat er gebeurd is, net in de beslissende race...
Hayden kampioen dus, denk wel dat hij het verdiend heeft, ook al heeft ie maar 2 zeges behaald. Beetje zo'n titel à la Roberts Jr. in 2000, gewoon punten halen
Iig, heel leuk seizoen om te volgen, wel beetje teveel zware crashes, vooral Sete Gibernau die geen geluk had hehe
edit: Mss is het beter voor de sport dat er eens een andere kampioen is
Zelfs al kwam Rossi op memorabele wijze terug in de titelstrijd
Hayden kampioen dus, denk wel dat hij het verdiend heeft, ook al heeft ie maar 2 zeges behaald. Beetje zo'n titel à la Roberts Jr. in 2000, gewoon punten halen
Iig, heel leuk seizoen om te volgen, wel beetje teveel zware crashes, vooral Sete Gibernau die geen geluk had hehe
edit: Mss is het beter voor de sport dat er eens een andere kampioen is
Zelfs al kwam Rossi op memorabele wijze terug in de titelstrijd
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:47:Dat is al heel vaak voorgekomen
Kun jij het beter dan?
Hayden hayden hayden.. wie heeft de race eigenlijk gewonnen.
Idd Troy Bayliss! Echt super!
Jammer voor Rossi.. maar ik denk niet dat hij er heel erg mee zit (ik zondag wel heel erg!). Ik vind Hayden niet echt een Wereldkampioen... hij valt nooit echt aan.. rijd gewoon zijn rondjes.. mja das mijn mening.
Volgend jaar de 800cc, word vast erg spannend!
Denk niet dat Stoner veel beter is op een Ducati dan op een Honda.
Alex Barros komt trouwens ook weer naar de MotoGP!
Idd Troy Bayliss! Echt super!
Jammer voor Rossi.. maar ik denk niet dat hij er heel erg mee zit (ik zondag wel heel erg!). Ik vind Hayden niet echt een Wereldkampioen... hij valt nooit echt aan.. rijd gewoon zijn rondjes.. mja das mijn mening.
Volgend jaar de 800cc, word vast erg spannend!
Denk niet dat Stoner veel beter is op een Ducati dan op een Honda.
Alex Barros komt trouwens ook weer naar de MotoGP!
tsja, Hayden was wel de meest regelmatige coureur dus verdient ie de titel
Ook al ben ik totaal geen Hayden fan, maar mss is het beter voor de MotoGP dat iemand anders eens kampioen is...
Barros op een privé-Ducati, beetje jammer. Denk niet dat ie potten gaat breken, zeker als je ziet waar de D'Antin jongens reden dit seizoen
laatste keer dat het D'Antin team nog indruk maakte is toch ook al vrij lang geleden, toen nog met Norick Abe
Ook al ben ik totaal geen Hayden fan, maar mss is het beter voor de MotoGP dat iemand anders eens kampioen is...
Barros op een privé-Ducati, beetje jammer. Denk niet dat ie potten gaat breken, zeker als je ziet waar de D'Antin jongens reden dit seizoen
laatste keer dat het D'Antin team nog indruk maakte is toch ook al vrij lang geleden, toen nog met Norick Abe
Barros op een privé-Ducati, beetje jammer. Denk niet dat ie potten gaat breken, zeker als je ziet waar de D'Antin jongens reden dit seizoen
Reden dit jaar dan ook op "oud" 2005 materiaal.
Volgend jaar gaan ze het semi fabrieks team van ducati worden, gewoon op de 2007 duc dus. Vraag me af of ze dan nog zo ver achterin te vinden zijn, zeker met Barros als eerste rijder met zijn ervaring etc.
tsja, Hayden was wel de meest regelmatige coureur dus verdient ie de titel
Hayden is dit jaar de enige geweest die heeft ontwikkeld voor honda aan de 2006 fiets waar hij kampioen mee geworden is.(ok later in het seizoen heeft Melandri ook nog iets qua ontwikkeling gedaan, maar dat was niks in vergelijking met wat Hayden gedaan heeft)
Hayden heeft er door z'n harde werk en toewijding gewoon voor gezorgd dat zijn ontwikkeling voor de 2006 Honda en hij het beste totaal pakket vormden dit jaar, verdiende titel dus idd... Helemaal, omdat hij door Honda in het naseizoen 2005 in het diepe gegooid werd met het feit dat hij de 2006 Honda RC211V maar moest gaan ontwikkelen in z'n 1tje in z'n eerste jaar als eerste rijder van HRC Honda.
Maargoed, als je alleen naar de rijders en het rijden zelf kijkt zou ik Valentino wel een betere kampioen hebben gevonden dit jaar als Hayden, Valé heeft meer uitstraling, meer acties, meer overwinningen etc.
Maar toch blijf ik erbij dat Hayden dit jaar de verdiende kampioen is, vanwege het verhaal hierboven.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 12:51:Hayden is dit jaar de enige geweest die heeft ontwikkeld voor honda aan de 2006 fiets waar hij kampioen mee geworden is.(ok later in het seizoen heeft Melandri ook nog iets qua ontwikkeling gedaan, maar dat was niks in vergelijking met wat Hayden gedaan heeft)
De gene die de motor ontwikkeld heeft zijn Tady Okada en Gadu Kamada
laatste aanpassing
Hayden is dit jaar de enige geweest die heeft ontwikkeld voor honda aan de 2006 fiets waar hij kampioen mee geworden is.
geen wonder als je met een ander blok rijdt wat ook meer toeren maakt dan die andere honda's daarom had hayden ook een periode problemen met de koppeling
De gene die de motor ontwikkeld heeft zijn Tady Okada en Gadu Kamada Hayden is de enige die de nieuwtjes in de wedstrijd uitprobeerd.
Niet waar, Hayden was de enige ontwikkelingsrijder dit seizoen, die andere 2 jappen hebben alleen die onderdelen getest en Hayden ondersteund bij de beslissingen over de nieuwe onderdelen.
Hayden nam de uiteindelijke beslissingen en deed kreeg de onderdelen zelf onder ogen en moest ze ook zelf testen, nogmaals je hebt wel een beetje gelijk, die jappen hebben hem wel geholpen. Toch blijft Hayden de enige ontwikkelingsrijder in 2006 voor HRC.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 12:48:gewoon op de 2007 duc dus
en bridgestone banden
De Spaanse motorpiloot Sete Gibernau stopt met racen. Dat maakte hij vandaag bekend. De vice-wereldkampioen van 2003 en 2004 in de MotoGP-klasse is 33 jaar en al elf jaar actief op het hoogste niveau.
De Catalaan uit het Ducati-team kampte dit seizoen met verschillende blessures. Daardoor eindigde hij pas dertiende in het WK. "Ik trek me terug uit competitie op het hoogste niveau. Verder doen maakt me niet langer gelukkig", zei Gibernau. (belga)
De Catalaan uit het Ducati-team kampte dit seizoen met verschillende blessures. Daardoor eindigde hij pas dertiende in het WK. "Ik trek me terug uit competitie op het hoogste niveau. Verder doen maakt me niet langer gelukkig", zei Gibernau. (belga)
beetje jammer maar begrijpelijke beslissing vind ik
Je weet niet hoeveel km's ze testen bij Honda voordat Hayden de onderdelen op zijn Honda krijgt. Die 2 jappen rijden 1000en km's in Japan. Hayden ontwikkeld helemaal niks.
Toch wel, je zegt het al, die Jappen testen ze, HRC kijkt dan hoe het gaat met die nieuwe onderdelen, dan gaan ze dus naar Hayden en die gaat dan met die onderdelen aan de slag.
Hayden beslist dus aan de hand van zijn ervaringen of die onderdelen die door de jappen GETEST zijn verder ontwikkeld moeten worden voor ze ingezet gaan worden, die Jappen testen alleen de nieuwe onderdelen.
Maar kan ook jouw verhaal wel snappen, die jappen zien de onderdelen als eerste en testen ze als eerste, misschien dat je dat als ontwikkelen ziet, dat kan...
In mijn ogen is het zoals ik hier boven schrijf alleen Hayden die ONTWIKKELD en BESLIST en die Jappen die TESTEN voor het naar Hayden toe gaat. Blijft een beetje een welles/nietes discussie, jij ziet het op de ene manier, ik op de andere, discussie over ok?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 13:04:Hayden beslist dus aan de hand van zijn ervaringen of die onderdelen die door de jappen GETEST zijn verder ontwikkeld moeten worden voor ze ingezet gaan worden, die Jappen testen alleen de nieuwe onderdelen
Hayden beslist helemaal niks, anders was ie dit jaar door gereden op zij eerste motor van dit jaar, van honda moest hij verder rijden met het nieuwe materiaal.
Hayden beslist helemaal niks, anders was ie dit jaar door gereden op zij eerste motor van dit jaar, van honda moest hij verder rijden met het nieuwe materiaal. Daardoor reed hij een aantal westrijden voor hem een stuk minder.
Heb je gelijk in, HRC is natuurlijk de beslissende partij uiteindelijk en idd wat je zegt kllopt, Hayden moest gedwongen (min of meer) gaan rijden met het 2006 model van de RC211V, dat was in het voorseizoen een mindere motor als de RC211V van 2005, later kreeg hij de koppelingsproblemen maar ook daarmee heeft HRC hem door laten rijden idd, maargoed daar ging de discussie niet over...
laatste aanpassing
Uitspraak van TavulliaVale op zaterdag 3 februari 2007 om 07:28:nog een kleine maand en seizoen 2007 begint
wanneer?
Uitspraak van TavulliaVale op donderdag 8 februari 2007 om 14:57:Ook een fan Xantrex?
half
ik volg het via internet/verslagen










![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)



