Partyflock
 
Forumonderwerp · 878433
 
Welke?
Uitspraak van M@riposa op donderdag 8 juni 2006 om 16:38:
Maar heb je niet het geluid van een 6


Vr6 met rechte pijp vanaf het spruitstuk naar remus einddemper :lief:
M@riposa >

knappe sukkel als je zoveel geld in een golf 3 stop
tja, jij doet t toch ook met die ouwe schrale diesel van je?
:) ben ik een jaar geleden mee gestopt, als je der namelijk mee klaar ben kan je weer van voor af aan beginnen

lang leve de kapitaal vernietiging :cheer:
owww, je hebt t al gedaan dus....dan ben je toch net zon sukkel, of zie ik dat verkeerd?
ik zie het zo... ik heb deze auto een paar jaar geleden gekocht en er een paar duizend euro ingestoken om hem aan de buitenkant wat op te leuken...

maar iemand die nu een golf 3 vr6 uit 1993 koopt voor een paar duizend en daar vervolgens (naar zijn zeggen) 3 keer de waarde van mijn bmw in gaat stoppen vind ik een vreselijke sukkel...

snap dat je helemaal into vw bent maar kan me niet voorstellen dat je het niet ook maar een heeeel klein beetje met me eens bent

:)
ja, daar heb je gelijk in, maar je weet net zo goed als ik dat dat overdreven is :) al die plastic troep kost geen flikker..
plastic troep kost inderdaad geen flikker nee...


maar moet ie maar nie zo overdrijven.... dan vind ik het een sukkel omdat ie zo overdrijft
ok ok, 1-0 voor jou :)
 
sukkel nou ook weer niet:nee: niet echt handig mischien wel:):jaja:
 
Uitspraak van Pluisman op donderdag 8 juni 2006 om 20:12:
maar iemand die nu een golf 3 vr6 uit 1993 koopt voor een paar duizend en daar vervolgens (naar zijn zeggen) 3 keer de waarde van mijn bmw in gaat stoppen vind ik een vreselijke sukkel...


ik vind alle mensen dom die 3 keer zoveel aan hun wagen hangen dan dat hij feitelijk waard is, ongeacht vw of weet ik wat voor merk.

opleuken ok, maar wie wil er nu in zo'n overdreven opgepimpte back to the future auto rijden??

het is en blijft persoonlijke smaak, maar ben ik blij dat auto's zo niet standaard op de markt worden gebracht.



en ik vindt het onderhoust van een vw reuze mee vallen, heb er zelden wat aan. maar idd een vr6 zal wel een stuk duurder zijn in onderhoud
Voor VR6 onderhoud moet je bij Zeypveld autosport in Driebergen zijn :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 00:42:
ik vind alle mensen dom die 3 keer zoveel aan hun wagen hangen dan dat hij feitelijk waard is


Waarom moet een auto een bepaalde waarde hebben voordat je er geld in mag stoppen? Luitjes die 3x de waarde van hun auto in hun auto stoppen, doen dat echt niet met het idee dat ze die auto nog eens in moeten ruilen voor een jonger model. Dat is gewoon pure hobby.
scully > dat iemand zoiets bij een klassieker doet of een speciaal model kan ik goed inkomen maar bij een golf 3?? kom op he
Uitspraak van Pluisman op vrijdag 9 juni 2006 om 14:46:
kom op he


Dat maakt toch geen flikker uit? Iedereen heeft bij een andere auto weer een ander gevoel. Ik doe het toevallig bij een G40 uit 92, maar het had voor mij net zo goed een R5 GTT kunnen zijn.
vr6 natuurlijk :D
 
Geen van beiden :cheer:

Maar als ik moet kiezen. Dan toch de VR6. Puur en alleen om het feit dat het een 6 cylinder is.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 00:42:
opleuken ok, maar wie wil er nu in zo'n overdreven opgepimpte back to the future auto rijden??


mee eens!!

maar toch ga ik zeker voor de GSI
golf doet het voor mij echt niet, of t nou een VR6 is of niet...

(jaja een meisje met een mening over auto's -> gewoon niet serieus nemen!)
 
Uitspraak van (K)Kissy(K) op vrijdag 9 juni 2006 om 16:16:
jaja een meisje met een mening over auto's -> gewoon niet serieus nemen!


hahaha je denkt ik zeg het alvast maar zelf voordat andere het gaan lope afzeike :P
 
Uitspraak van Pluisman op vrijdag 9 juni 2006 om 14:46:
kan ik goed inkomen maar bij een golf 3??


slaat weer nergens op, maar ok


Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 9 juni 2006 om 14:44:
Waarom moet een auto een bepaalde waarde hebben voordat je er geld in mag stoppen? Luitjes die 3x de waarde van hun auto in hun auto stoppen, doen dat echt niet met het idee dat ze die auto nog eens in moeten ruilen voor een jonger model. Dat is gewoon pure hobby.


dat zal best, en toch zie je zat auto's aangeboden worden die helemaal opgedikt zijn, dus die vlieger gaat niet altijd op, daarbij moet je wel afwegen wat de waarde van de wagen is, en wat je er nog in gaat investeren. en als dat buiten de perken gaat vind ik dat dom ja.

en waarom?? omdat alles wat je eraan hangt totaal geen waarde heeft uiteindelijk. krijg je een aanrijding.... krijg je alleen dagwaarde, ruil je de auto in.... krijg je alleen dag waarde, en niet het geld wat er nog ingestoken is.

als jou dat niks uitmaakt , prima

maar mij wel. ik kijk naat het gehele plaatje,


voor mij part hang je er voor 5000 euro in, het zal me worst wezen.
ik persoonlijk vindht teveel geld een uitgeven voor een auto met een kleine dagwaarde een domme investering.

zijn wel dingen die ik noodzakelijker acht om aan te betalen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 02:59:
dagwaarde


Nog nooit van taxeren gehoord?

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 02:59:
een domme investering.


Daarom is het ook geen investering. Mijn schroefset kost 1200 Euro, voor dat geld koop je ook wel een complete (verneukte) Polo G40. Je zou ook kunnen zeggen, spaar al dat geld op, en koop een Golf 4 ofzo. Is allemaal leuk en aardig, maar dan heb ik gewoon een stomme Golf 4 in plaats van de G40 die helemaal naar mijn smaak is, tot in elk detail. Wat fuckt mij de dag/inruilwaarde nu van mijn auto, deze gaat toch nooit meer weg.
 
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 11 juni 2006 om 09:49:
Mijn schroefset kost 1200 Euro, voor dat geld koop je ook wel een complete (verneukte) Polo G40


ik ben ook niet opzoek naar een verneukte polo g40

Uitspraak van [BJ] scully op zondag 11 juni 2006 om 09:49:
Je zou ook kunnen zeggen, spaar al dat geld op, en koop een Golf 4 ofzo


dat is je eigen keuze, ik persoonlijk ging voor de golf 4 idd


Uitspraak van [BJ] scully op zondag 11 juni 2006 om 09:49:
stomme Golf 4


this maar wat je stom vindt.

dat ligt voor iedereen verschillend
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 11 juni 2006 om 09:49:
Wat fuckt mij de dag/inruilwaarde nu van mijn auto, deze gaat toch nooit meer weg.


als ik een aanrijding krijg wil ik wel krijgen wat het waard is, en niet een hoop inleveren.

jij doet je auto niet meer weg, maar er zijn er zat die dat wel doen, en dan het ingestoken geld op de ander willen verhalen.
de garage of particuliere koper lacht je eens uit.

dit zijn toch investeringen van iemands kant uit, die je moeilijk op een ander kunt terug verhalen, misschien bij iemand die zelf van tuning houdt. maar een ander geeft je dat wat de waarde is van de auto gewoon, zonder de rest van de poespas.

en in die gevallen is het wel jammer als je er dan zoveel ingestoken hebt.

en wat voor jou een stomme auto lijkt, is voor een ander net goed zo.

ik persoonlijk hou niet van die opgedofte auto's

iets verlaagd en andere lampenkappen er op ok, een andere bumber zonder embleem gaat ook nog, maar de rest van opgepimpte spiolers, lichtjes in de auto, en weet ik het allemaal ging er bij mij al gelijk af.
Astra GSI
 
Astra GSI :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 01:45:
als ik een aanrijding krijg wil ik wel krijgen wat het waard is, en niet een hoop inleveren.

jij doet je auto niet meer weg, maar er zijn er zat die dat wel doen, en dan het ingestoken geld op de ander willen verhalen.
de garage of particuliere koper lacht je eens uit.

dit zijn toch investeringen van iemands kant uit, die je moeilijk op een ander kunt terug verhalen, misschien bij iemand die zelf van tuning houdt. maar een ander geeft je dat wat de waarde is van de auto gewoon, zonder de rest van de poespas.

en in die gevallen is het wel jammer als je er dan zoveel ingestoken hebt.

en wat voor jou een stomme auto lijkt, is voor een ander net goed zo.

ik persoonlijk hou niet van die opgedofte auto's

iets verlaagd en andere lampenkappen er op ok, een andere bumber zonder embleem gaat ook nog, maar de rest van opgepimpte spiolers, lichtjes in de auto, en weet ik het allemaal ging er bij mij al gelijk af.


Mwah, ik snap hem wel. En als je veel geld in een oude auto steekt hoeft het niet meteen een pimpmobiel te worden met allerlei dommer versierseltjes. Een G40 echt goed restaureren kost best veel geld naar verhouding. En ja, dat is ie niet meer waard. Nu tenmiste...
Als ie over 30 jaar er dan nog zo bij staat is het ineens heel wat anders. Dan ben je een liefhebber van een oldtimer en dan is het ineens weer wel heel normaal om er een fortuin in te steken.

Waarom zou dat nu niet kunnen? Als iemand van een G40 houd en er graag 1 wil opknappen in plaats van in een nieuwe Golf te gaan karren, waarom niet? Ik zie dat wel...
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 01:45:
this maar wat je stom vindt.

dat ligt voor iedereen verschillend


Het is niet zo dat ik een Golf 4 stom vind, ik bedoel ermee te zeggen dat je dan gewoon een 'grijze' auto hebt waarvan er 13 in een dozijn zitten. Als mijn G40 klaar is, is ie technisch in behoorlijk goeie staat waarbij rekening is gehouden met het extra vermogen, en hij ziet er exact zo uit, zoals ik hem wil hebben. Een Golf 4 blijft gewoon een Golf 4.
tja, ik denk dat dat hoofdzakelijk komt omdat jij een echte liefhebber bent, en echte liefhebbers zijn nou eenmaal schaars. genoeg sjakies en sjonnies die ff gauw heel veel plastic op hun auto plakken,denken dat ze dan een liefhebber zijn, maar maar weinig die t echt goed aanpakken.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 01:45:
als ik een aanrijding krijg wil ik wel krijgen wat het waard is, en niet een hoop inleveren.


en daarvoor hebben ze de taxatie uitgevonden ;).... ik persoonlijk zou voor de gsi gaan en dan net zolang zoeken totdat ik geen afgetrapte heb gevonden ;)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:38:
dan net zolang zoeken totdat ik geen afgetrapte heb gevonden


die zijn er nog zat hoor;) maar idd ook veel verotte
V Reihen Sechs!!

1. Astra GSI is opel
2. Vr6 is veel rustiger rijden
3. Astra GSI is opel

enneuh...

4. Astra GSI is opel...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:38:
en daarvoor hebben ze de taxatie uitgevonden


wel raar dat een vriend van mij dan niet het bedrag terug kreeg als dat wat er in gestoken was.


Uitspraak van [BJ] scully op maandag 12 juni 2006 om 20:08:
Een Golf 4 blijft gewoon een Golf 4.


dat heb je met iedere auto die niet naar je zin is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 01:48:
wel raar dat een vriend van mij dan niet het bedrag terug kreeg als dat wat er in gestoken was.


Ja en een neef van me kreeg meer terug dan dat er in gestoken was, ook raar he.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 01:48:
wel raar dat een vriend van mij dan niet het bedrag terug kreeg als dat wat er in gestoken was.


Dan had ie em dus moeten laten taxeren. Als een auto word getaxeerd op 10000 Euro, is dat je dagwaarde en betaal je daar ook je premie naar dacht ik.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:38:
ik persoonlijk zou voor de gsi gaan en dan net zolang zoeken totdat ik geen afgetrapte heb gevonden


Ik had eerst een perfecte, niet afgetrapte GSI te koop staan.
Ding was helemaal schade- en roestvrij, origineel Nederlands, van 1e eigenaar en daarom vroeg ik er ook een aanzienlijk bedrag voor.
Maar blijkbaar wil de gemiddelde GSI-boy liever hard genaaid worden door zo'n dikke Apeldoornse sjaak als ie een paar eurootjes minder hoeft te betalen...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:30:
Ik had eerst een perfecte, niet afgetrapte GSI te koop staan.
Ding was helemaal schade- en roestvrij, origineel Nederlands, van 1e eigenaar en daarom vroeg ik er ook een aanzienlijk bedrag voor.


Dat probleem schijnt bij jou bij meer soorten auto's voor te komen. De Calibra had er ook al last van. En dat ligt natuurlijk aan alle Opelliefhebbers en niet aan jouw prijzen... :/
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:30:
Ik had eerst een perfecte, niet afgetrapte GSI te koop staan.
Ding was helemaal schade- en roestvrij, origineel Nederlands, van 1e eigenaar en daarom vroeg ik er ook een aanzienlijk bedrag voor.
Maar blijkbaar wil de gemiddelde GSI-boy liever hard genaaid worden door zo'n dikke Apeldoornse sjaak als ie een paar eurootjes minder hoeft te betalen...


en wat was dat precies voor gsi dan? ik ken wel degelijk mensen die voor bijvoorbeeld een roestvrije gsi met lage KMstand en veel opties in perfecte staat (dus eigenlijk zo goed als nieuw zoals je zegt) 4000/5000 euro willen betalen. vind ik toch hoop geld voor gsi maarja dat zijn de liefhebbers.

en ik weet niet hoelang dat geleden is maar gsitjes worde ook stukke goedkoper valt me op laatste jaar.
dat is ook omdat ze steeds ouder worden en dat er steeds meer rotten bijkomen.... ik heb 2 en half jaar geleden me toen 12 jaar oude astra gsi16v ook nog voor 5500 euro verkocht...
 
Uitspraak van 42 op woensdag 14 juni 2006 om 10:11:
En dat ligt natuurlijk aan alle Opelliefhebbers en niet aan jouw prijzen...


Mijn kwaliteit heeft een prijs maar blijkbaar kiezen mensen liever voor een lage prijs en hoge rekeningen dan het meteen maar goed te doen...
voor een goede auto betaal je gewoon voor mijn 1e astra GSI kocht ik in 2002 voor 5100 euro en die was toen 9 jaar oud, maar wel goed onderhouden en had geen roest
 
tja keuze niet moeilijk :D
de VR6 O:) blijft toch een VW

en van opel moet ik gewoon niets hebben
kunt zegge wat je wilt maar tis gewoon niet de kwaliteit van een VW :no:
 
Keuze niet moeilijk VR6!! Zijn te gekke auto's
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Uitspraak van Nick op woensdag 14 juni 2006 om 22:37:
voor een goede auto betaal je gewoon voor mijn 1e astra GSI kocht ik in 2002 voor 5100 euro en die was toen 9 jaar oud, maar wel goed onderhouden en had geen roest


das 5100 euro te veel :jaja:

Slopel trekt mij totaal niet, en ik vin het totaal niks uitstralen...


de mijne is te koop trouwens!
Uitspraak van PluizeMuizert op donderdag 15 juni 2006 om 18:25:
Slopel trekt mij totaal niet, en ik vin het totaal niks uitstralen...


tja dat is jou mening, ik vind een vw niks hebben en mijn astra rijd prima :D 0,0 problemen mee
 
ik vind de lijn en bumpers van astra gsi gewoon stuk mooier.

de golfjes hebben allemaal teveel onderbrekingen om het zo maar te noemen. kniperlichten in de bumper, sideskirts en strip niet in de kleur, vind de astra mooier gestroomlijnd, vooral de "wig" die over de hele zijkant mooi loopt. vindm gewoon mooi:P

maar een mooi golfje is ook niet lelijk hoor!
Ieder zn ding, ik hou het liever bij vw. Heb hiervoor 2 opel's gehad dus ik weet waar ik het over heb. Ik vind een vw net wat comfortabeler en degelijker..
 
Uitspraak van (t)error404 op donderdag 15 juni 2006 om 23:42:
Ik vind een vw net wat comfortabeler en degelijker..


ik moet zeggen dat ik nooit lange afstanden in nieuwe VW of opel heb gemaakt. ik heb het nu over golf 3tjes/astra fjes. de nieuwe types van vw zijn qua interieur wel degelijker idd. maar nieuwe vw's zijn ook weer net wat duurder als opel toch??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 13:56:
en van opel moet ik gewoon niets hebben
kunt zegge wat je wilt maar tis gewoon niet de kwaliteit van een VW


Mwah, de Opel Speedster is een fucking goede auto. En als Opel nu ook eens zo slim is om hun logo ook op de Monaro V8 te lijmen...