ik zie het zo... ik heb deze auto een paar jaar geleden gekocht en er een paar duizend euro ingestoken om hem aan de buitenkant wat op te leuken...
maar iemand die nu een golf 3 vr6 uit 1993 koopt voor een paar duizend en daar vervolgens (naar zijn zeggen) 3 keer de waarde van mijn bmw in gaat stoppen vind ik een vreselijke sukkel...
snap dat je helemaal into vw bent maar kan me niet voorstellen dat je het niet ook maar een heeeel klein beetje met me eens bent

maar iemand die nu een golf 3 vr6 uit 1993 koopt voor een paar duizend en daar vervolgens (naar zijn zeggen) 3 keer de waarde van mijn bmw in gaat stoppen vind ik een vreselijke sukkel...
snap dat je helemaal into vw bent maar kan me niet voorstellen dat je het niet ook maar een heeeel klein beetje met me eens bent
maar iemand die nu een golf 3 vr6 uit 1993 koopt voor een paar duizend en daar vervolgens (naar zijn zeggen) 3 keer de waarde van mijn bmw in gaat stoppen vind ik een vreselijke sukkel...
ik vind alle mensen dom die 3 keer zoveel aan hun wagen hangen dan dat hij feitelijk waard is, ongeacht vw of weet ik wat voor merk.
opleuken ok, maar wie wil er nu in zo'n overdreven opgepimpte back to the future auto rijden??
het is en blijft persoonlijke smaak, maar ben ik blij dat auto's zo niet standaard op de markt worden gebracht.
en ik vindt het onderhoust van een vw reuze mee vallen, heb er zelden wat aan. maar idd een vr6 zal wel een stuk duurder zijn in onderhoud
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 00:42:ik vind alle mensen dom die 3 keer zoveel aan hun wagen hangen dan dat hij feitelijk waard is
Waarom moet een auto een bepaalde waarde hebben voordat je er geld in mag stoppen? Luitjes die 3x de waarde van hun auto in hun auto stoppen, doen dat echt niet met het idee dat ze die auto nog eens in moeten ruilen voor een jonger model. Dat is gewoon pure hobby.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 00:42:opleuken ok, maar wie wil er nu in zo'n overdreven opgepimpte back to the future auto rijden??
mee eens!!
maar toch ga ik zeker voor de GSI
golf doet het voor mij echt niet, of t nou een VR6 is of niet...
(jaja een meisje met een mening over auto's -> gewoon niet serieus nemen!)
kan ik goed inkomen maar bij een golf 3??
slaat weer nergens op, maar ok
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 9 juni 2006 om 14:44:Waarom moet een auto een bepaalde waarde hebben voordat je er geld in mag stoppen? Luitjes die 3x de waarde van hun auto in hun auto stoppen, doen dat echt niet met het idee dat ze die auto nog eens in moeten ruilen voor een jonger model. Dat is gewoon pure hobby.
dat zal best, en toch zie je zat auto's aangeboden worden die helemaal opgedikt zijn, dus die vlieger gaat niet altijd op, daarbij moet je wel afwegen wat de waarde van de wagen is, en wat je er nog in gaat investeren. en als dat buiten de perken gaat vind ik dat dom ja.
en waarom?? omdat alles wat je eraan hangt totaal geen waarde heeft uiteindelijk. krijg je een aanrijding.... krijg je alleen dagwaarde, ruil je de auto in.... krijg je alleen dag waarde, en niet het geld wat er nog ingestoken is.
als jou dat niks uitmaakt , prima
maar mij wel. ik kijk naat het gehele plaatje,
voor mij part hang je er voor 5000 euro in, het zal me worst wezen.
ik persoonlijk vindht teveel geld een uitgeven voor een auto met een kleine dagwaarde een domme investering.
zijn wel dingen die ik noodzakelijker acht om aan te betalen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 02:59:dagwaarde
Nog nooit van taxeren gehoord?
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 02:59:een domme investering.
Daarom is het ook geen investering. Mijn schroefset kost 1200 Euro, voor dat geld koop je ook wel een complete (verneukte) Polo G40. Je zou ook kunnen zeggen, spaar al dat geld op, en koop een Golf 4 ofzo. Is allemaal leuk en aardig, maar dan heb ik gewoon een stomme Golf 4 in plaats van de G40 die helemaal naar mijn smaak is, tot in elk detail. Wat fuckt mij de dag/inruilwaarde nu van mijn auto, deze gaat toch nooit meer weg.
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 11 juni 2006 om 09:49:Mijn schroefset kost 1200 Euro, voor dat geld koop je ook wel een complete (verneukte) Polo G40
ik ben ook niet opzoek naar een verneukte polo g40
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 11 juni 2006 om 09:49:Je zou ook kunnen zeggen, spaar al dat geld op, en koop een Golf 4 ofzo
dat is je eigen keuze, ik persoonlijk ging voor de golf 4 idd
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 11 juni 2006 om 09:49:stomme Golf 4
this maar wat je stom vindt.
dat ligt voor iedereen verschillend
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 11 juni 2006 om 09:49:Wat fuckt mij de dag/inruilwaarde nu van mijn auto, deze gaat toch nooit meer weg.
als ik een aanrijding krijg wil ik wel krijgen wat het waard is, en niet een hoop inleveren.
jij doet je auto niet meer weg, maar er zijn er zat die dat wel doen, en dan het ingestoken geld op de ander willen verhalen.
de garage of particuliere koper lacht je eens uit.
dit zijn toch investeringen van iemands kant uit, die je moeilijk op een ander kunt terug verhalen, misschien bij iemand die zelf van tuning houdt. maar een ander geeft je dat wat de waarde is van de auto gewoon, zonder de rest van de poespas.
en in die gevallen is het wel jammer als je er dan zoveel ingestoken hebt.
en wat voor jou een stomme auto lijkt, is voor een ander net goed zo.
ik persoonlijk hou niet van die opgedofte auto's
iets verlaagd en andere lampenkappen er op ok, een andere bumber zonder embleem gaat ook nog, maar de rest van opgepimpte spiolers, lichtjes in de auto, en weet ik het allemaal ging er bij mij al gelijk af.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 01:45:als ik een aanrijding krijg wil ik wel krijgen wat het waard is, en niet een hoop inleveren.
jij doet je auto niet meer weg, maar er zijn er zat die dat wel doen, en dan het ingestoken geld op de ander willen verhalen.
de garage of particuliere koper lacht je eens uit.
dit zijn toch investeringen van iemands kant uit, die je moeilijk op een ander kunt terug verhalen, misschien bij iemand die zelf van tuning houdt. maar een ander geeft je dat wat de waarde is van de auto gewoon, zonder de rest van de poespas.
en in die gevallen is het wel jammer als je er dan zoveel ingestoken hebt.
en wat voor jou een stomme auto lijkt, is voor een ander net goed zo.
ik persoonlijk hou niet van die opgedofte auto's
iets verlaagd en andere lampenkappen er op ok, een andere bumber zonder embleem gaat ook nog, maar de rest van opgepimpte spiolers, lichtjes in de auto, en weet ik het allemaal ging er bij mij al gelijk af.
Mwah, ik snap hem wel. En als je veel geld in een oude auto steekt hoeft het niet meteen een pimpmobiel te worden met allerlei dommer versierseltjes. Een G40 echt goed restaureren kost best veel geld naar verhouding. En ja, dat is ie niet meer waard. Nu tenmiste...
Als ie over 30 jaar er dan nog zo bij staat is het ineens heel wat anders. Dan ben je een liefhebber van een oldtimer en dan is het ineens weer wel heel normaal om er een fortuin in te steken.
Waarom zou dat nu niet kunnen? Als iemand van een G40 houd en er graag 1 wil opknappen in plaats van in een nieuwe Golf te gaan karren, waarom niet? Ik zie dat wel...
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 01:45:this maar wat je stom vindt.
dat ligt voor iedereen verschillend
Het is niet zo dat ik een Golf 4 stom vind, ik bedoel ermee te zeggen dat je dan gewoon een 'grijze' auto hebt waarvan er 13 in een dozijn zitten. Als mijn G40 klaar is, is ie technisch in behoorlijk goeie staat waarbij rekening is gehouden met het extra vermogen, en hij ziet er exact zo uit, zoals ik hem wil hebben. Een Golf 4 blijft gewoon een Golf 4.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 01:45:als ik een aanrijding krijg wil ik wel krijgen wat het waard is, en niet een hoop inleveren.
en daarvoor hebben ze de taxatie uitgevonden
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:38:dan net zolang zoeken totdat ik geen afgetrapte heb gevonden
die zijn er nog zat hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:38:en daarvoor hebben ze de taxatie uitgevonden
wel raar dat een vriend van mij dan niet het bedrag terug kreeg als dat wat er in gestoken was.
Uitspraak van [BJ] scully op maandag 12 juni 2006 om 20:08:Een Golf 4 blijft gewoon een Golf 4.
dat heb je met iedere auto die niet naar je zin is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 01:48:wel raar dat een vriend van mij dan niet het bedrag terug kreeg als dat wat er in gestoken was.
Dan had ie em dus moeten laten taxeren. Als een auto word getaxeerd op 10000 Euro, is dat je dagwaarde en betaal je daar ook je premie naar dacht ik.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:38:ik persoonlijk zou voor de gsi gaan en dan net zolang zoeken totdat ik geen afgetrapte heb gevonden
Ik had eerst een perfecte, niet afgetrapte GSI te koop staan.
Ding was helemaal schade- en roestvrij, origineel Nederlands, van 1e eigenaar en daarom vroeg ik er ook een aanzienlijk bedrag voor.
Maar blijkbaar wil de gemiddelde GSI-boy liever hard genaaid worden door zo'n dikke Apeldoornse sjaak als ie een paar eurootjes minder hoeft te betalen...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:30:Ik had eerst een perfecte, niet afgetrapte GSI te koop staan.
Ding was helemaal schade- en roestvrij, origineel Nederlands, van 1e eigenaar en daarom vroeg ik er ook een aanzienlijk bedrag voor.
Dat probleem schijnt bij jou bij meer soorten auto's voor te komen. De Calibra had er ook al last van. En dat ligt natuurlijk aan alle Opelliefhebbers en niet aan jouw prijzen...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:30:Ik had eerst een perfecte, niet afgetrapte GSI te koop staan.
Ding was helemaal schade- en roestvrij, origineel Nederlands, van 1e eigenaar en daarom vroeg ik er ook een aanzienlijk bedrag voor.
Maar blijkbaar wil de gemiddelde GSI-boy liever hard genaaid worden door zo'n dikke Apeldoornse sjaak als ie een paar eurootjes minder hoeft te betalen...
en wat was dat precies voor gsi dan? ik ken wel degelijk mensen die voor bijvoorbeeld een roestvrije gsi met lage KMstand en veel opties in perfecte staat (dus eigenlijk zo goed als nieuw zoals je zegt) 4000/5000 euro willen betalen. vind ik toch hoop geld voor gsi maarja dat zijn de liefhebbers.
en ik weet niet hoelang dat geleden is maar gsitjes worde ook stukke goedkoper valt me op laatste jaar.
voor een goede auto betaal je gewoon voor mijn 1e astra GSI kocht ik in 2002 voor 5100 euro en die was toen 9 jaar oud, maar wel goed onderhouden en had geen roest
das 5100 euro te veel
Slopel trekt mij totaal niet, en ik vin het totaal niks uitstralen...
Uitspraak van PluizeMuizert op donderdag 15 juni 2006 om 18:25:Slopel trekt mij totaal niet, en ik vin het totaal niks uitstralen...
tja dat is jou mening, ik vind een vw niks hebben en mijn astra rijd prima
ik vind de lijn en bumpers van astra gsi gewoon stuk mooier.
de golfjes hebben allemaal teveel onderbrekingen om het zo maar te noemen. kniperlichten in de bumper, sideskirts en strip niet in de kleur, vind de astra mooier gestroomlijnd, vooral de "wig" die over de hele zijkant mooi loopt. vindm gewoon mooi
maar een mooi golfje is ook niet lelijk hoor!
de golfjes hebben allemaal teveel onderbrekingen om het zo maar te noemen. kniperlichten in de bumper, sideskirts en strip niet in de kleur, vind de astra mooier gestroomlijnd, vooral de "wig" die over de hele zijkant mooi loopt. vindm gewoon mooi
maar een mooi golfje is ook niet lelijk hoor!
Uitspraak van (t)error404 op donderdag 15 juni 2006 om 23:42:Ik vind een vw net wat comfortabeler en degelijker..
ik moet zeggen dat ik nooit lange afstanden in nieuwe VW of opel heb gemaakt. ik heb het nu over golf 3tjes/astra fjes. de nieuwe types van vw zijn qua interieur wel degelijker idd. maar nieuwe vw's zijn ook weer net wat duurder als opel toch??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 13:56:en van opel moet ik gewoon niets hebben
kunt zegge wat je wilt maar tis gewoon niet de kwaliteit van een VW
Mwah, de Opel Speedster is een fucking goede auto. En als Opel nu ook eens zo slim is om hun logo ook op de Monaro V8 te lijmen...






![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)










