Uitspraak van Ontspoorde-Hardcore-Maniak op dinsdag 11 april 2006 om 18:39:Groot nadeel van Evo, altijd rechts gestuurd...
dat is dus bullshit...
Uitspraak van [Brutalic™] op dinsdag 11 april 2006 om 18:45:Uitspraak van Ontspoorde-Hardcore-Maniak op dinsdag 11 april 2006 om 18:39:
Groot nadeel van Evo, altijd rechts gestuurd...
dat is dus bullshit...
alle evo's die ik in me leve heb gezien ware rechts gestuurd (en dat ware er een hele hoop)
Uitspraak van [Brutalic™] op dinsdag 11 april 2006 om 18:45:dat is dus bullshit...
idd heb zelfs al eens in een nieuwe linksgestuurde mogen raggen
Uitspraak van Ontspoorde-Hardcore-Maniak op dinsdag 11 april 2006 om 18:46:alle evo's die ik in me leve heb gezien ware rechts gestuurd (en dat ware er een hele hoop)
ga eens een keer na een rally in NL kijken
allemaal aan de linker kant het stuur...
niet alleen de rallywagens...
de staan ook gewoone evo's ook allemaal links.....
laatste aanpassing
skyline, die is altijd verkeerd gestuurd en belachelijk geil.. 
de evo is nogal fijntjes en sophisticated, de wrx is meer beestachtig in zijn gedrag en geluid (boxer)
ik denk dat ik voor een evo zou gaan als ik er gewoon dagelijks mee zou rijden, en voor een heel erg ragbare wrx als het puur voor de hobby was..
de evo is nogal fijntjes en sophisticated, de wrx is meer beestachtig in zijn gedrag en geluid (boxer)
ik denk dat ik voor een evo zou gaan als ik er gewoon dagelijks mee zou rijden, en voor een heel erg ragbare wrx als het puur voor de hobby was..
Uitspraak van [Brutalic™] op dinsdag 11 april 2006 om 18:45:Uitspraak van Ontspoorde-Hardcore-Maniak op dinsdag 11 april 2006 om 18:39:
Groot nadeel van Evo, altijd rechts gestuurd...
dat is dus bullshit...
dat is idd dikke bull shit..
Uitspraak van DJ Brutalic op dinsdag 11 april 2006 om 18:45:
Uitspraak van Ontspoorde-Hardcore-Maniak op dinsdag 11 april 2006 om 18:39:
Groot nadeel van Evo, altijd rechts gestuurd...
dat is dus bullshit...
dat is idd dikke bull shit..
Zeer grote Bullshit! maar daar heeft hij vast geen boeken van in de kast staan
laatste aanpassing
Uitspraak van Ontspoorde-Hardcore-Maniak op dinsdag 11 april 2006 om 18:39:Groot nadeel van Evo, altijd rechts gestuurd...
Wel grappig, weten waar je over praat
Maar absoluut de evo, ben toevallig vorig weekend voor het eerst een keer bijrijder geweest in de evo 8 op het test parcours in duitsland. Was weer een super
evo rules
helemaal niet...
Uitspraak van Ontspoorde-Hardcore-Maniak op dinsdag 11 april 2006 om 18:39:ik zou het wel weten, duidelijk de Lancer evo, puur omdat je een Impreza wrx te vaak zie
is dat de reden...ga dan maar een golf rijden dan..
als je t verschil niet eens weet tussen die twee auto's...
evo op alle fronten 
uitgerust met betere remmen (niet zoals op elke subaru dat de remmen te klein zijn),intercooler(op de juiste plek voor in de neus ipv op je warme motor heb je meer een interwarmer) ,motor(4 in lijn kan je tenminste normaal je bougies vervangen).
En door de hogere prijs een stuk exclusiever.
En voor onze toppic starter evo's kan je nieuw bestellen bij de mitsubishi dealer en die verkopen hem niet met het stuur rechts
uitgerust met betere remmen (niet zoals op elke subaru dat de remmen te klein zijn),intercooler(op de juiste plek voor in de neus ipv op je warme motor heb je meer een interwarmer) ,motor(4 in lijn kan je tenminste normaal je bougies vervangen).
En door de hogere prijs een stuk exclusiever.
En voor onze toppic starter evo's kan je nieuw bestellen bij de mitsubishi dealer en die verkopen hem niet met het stuur rechts
laatste aanpassing
evo op alle fronten
uitgerust met betere remmen (niet zoals op elke subaru dat de remmen te klein zijn),intercooler(op de juiste plek voor in de neus ipv op je warme motor heb je meer een interwarmer) ,motor(4 in lijn kan je tenminste normaal je bougies vervangen).
En door de hogere prijs een stuk exclusiever.
en de aandrijf verdeling bij impreza is 50 % voor en 50% achter, bij een evo is het 40% voor 60 % achter
Wie vergelijkt er nou een impreza wrx (non STi) met een Evo? Da's toch niet eerlijk. Daar zit 10 mille tussen momenteel (is nog meer geweest). Zet je de de STi naast de Evo (zoals het hoort, en uitgaande van de nieuwste modellen) dan kun je zeggen:
STi heeft ook 'aardig fatsoenlijke' brembo's.
Zoek maar eens de betekenis op van 'dccd'. Heeft de wrxSTi standaard. Then come back.
STi is momenteel 6 mille duurder dan een IX. Dat er dan nog een aardig fatsoenlijk model (wrx non-sti) onder zit valt helaas niet te ontkennen
. Maar volgens mij zou niemand er vrolijk van worden als de basis voor de evo een veelvoorkomende auto was in het straatbeeld ('best' wel saai). Exclusiveit is relatief. Daarbij is de nieuwe 2.5 motor een 'aardige' basis (bij ongeveer dezelfde vermogens moet je gaan denken aan andere internals).
Nogmaals m.i. kun je een normale WRX absoluut niet vergelijken met een evo. Da's net zoiets als een Golf 4 Gti vergelijken met een Ford focus RS.
Oja, het zou bij mij dus wel de Evo worden
.
uitgerust met betere remmen
STi heeft ook 'aardig fatsoenlijke' brembo's.
en de aandrijf verdeling bij impreza is 50 % voor en 50% achter, bij een evo is het 40% voor 60 % achter
Zoek maar eens de betekenis op van 'dccd'. Heeft de wrxSTi standaard. Then come back.
En door de hogere prijs een stuk exclusiever
STi is momenteel 6 mille duurder dan een IX. Dat er dan nog een aardig fatsoenlijk model (wrx non-sti) onder zit valt helaas niet te ontkennen
Nogmaals m.i. kun je een normale WRX absoluut niet vergelijken met een evo. Da's net zoiets als een Golf 4 Gti vergelijken met een Ford focus RS.
Oja, het zou bij mij dus wel de Evo worden
Dan houd ik het bij mijn éénnalaatste opmerking.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 19:18:lancia delta... die is het mooist van allemaal!
geweldige aanvulling op een topic waar het over andere auto's gaat..
STi heeft ook 'aardig fatsoenlijke' brembo's
ik zou bij de subaru club eens gaan horen wat zij die erin rijden over de remmen vinden
Maar volgens mij zou niemand er vrolijk van worden als de basis voor de evo een veelvoorkomende auto was in het straatbeeld ('best' wel saai). Exclusiveit is relatief.
was volgens mij gewoon het geval namelijk een mitsubishi lancer
en ook die stelling is niet juist want van de 10 impreza's die er verkocht worden zijn het er 9 als wrx of sti variant en jij duidt op het golf 4 fenomeen.
We presenteren de golf 4 1,6 een half jaar later we presenteren de gti ........hmmmm het enige verschil is dat er gti achterop de auto staat en qua model lijkt op de reeds duizenden verkochte basis modellen dan ben je ziek met je gti omdat het er niet echt uitspringt.
Dit is wel even andersom een impreza is in mijn ogen de nieuwe gti een betaalbare 4 x 4 turbo lijkend op de rally variant auto.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 00:14:evo is the best
Maargoed, zeg nou zelf: hoe vaak zie je een lancer rijden, praktisch nooit
. En dat van die remmen valt enorm mee. Sinds 1999 zijn de remmen al stukken beter geschikt voor sportief gebruik (non-circuit). De STi doet daar nog een schepje bovenop door standaard met een bbk of bbk-achtige remmen geleverd te worden.
Maakt ook niet uit, in veruit de meeste vergelijkingen (bouwjaar vergelijkingen) komt de evo als de betere of als de net iets betere auto uit de vergelijking. Doet er mij maar 1
.
Maakt ook niet uit, in veruit de meeste vergelijkingen (bouwjaar vergelijkingen) komt de evo als de betere of als de net iets betere auto uit de vergelijking. Doet er mij maar 1






![[Brutalic™]](/images/user/91684_2026884.gif)



















