Partyflock
 
Forumonderwerp · 823796
Zijn er hier nog meer mensen die gezeik hebben met Speedlinq.

Ten eerste vind ik het al raar dat de klantenservice zoveel geld kost, ten tweede word je daar als shit behandelt en ten derde ons verhaal. (wie heeft er ook zoiets aan zn fiets gehad en wat hebben jullie eraan gedaan?)

Wij hebben per 1 juni onze aansluiting laten afsluiten want wij gingen in het appartementencomplex 2 trappen naar beneden verhuizen. Dit grapje zou ons bij speedlinq €125,- kosten. Dat was echt belachelijk want een nieuwe aansluiting zou ons €25,- kosten bij een andere provider.

Wij dus opgezegd. Per 1 juni waren we afgesloten en zou de automatische incasso stoppen. Tot onze verbazing kwamen wij er na 3 maanden pas achter dat er steeds weer was afgeschreven. Dit terwijl wij geen internet meer van hun afnamen.

Wij bellen en de laatste hebben we kunnen laten storneren. Sta je eerst een half uur te wachten voordat je over de telefoon te woord wordt gestaan en krijg je een grote bek al je zegt dat je je geld terug eist. En wordt de hoorn erop geflikkerd!!

Om het verhaal even korter te maken... wij zijn al 28 euro armer aan die stomme en meest slechte klantenservice en die 2 maanden die teveel zijn afgeschreven willen ze niet terug betalen. Zij zeggen dat ze de opzegging niet hebben gehad dit terwijl wij de bevestiging op papier hebben met datum van afsluiting. (deze was 2 maanden voor afsluiting opgestuurd en hebben wij ontvangen)

Heeft het voor ons zin om er een incassobureau op te zetten? Hoe sterk sta je als je alles zwart op wit hebt.

Wie heeft er ook zoveel gezeik met Speedlinq?
Je kunt je geld via de bank terugeisen!

By the way,
Ik heb ook speedlinq, maar behave die hoerige helpdesk heb ik geen problemen! (heb de helpdesk nu een keer gebeld en het duurt idd tyfus lang voordat ze je helpen) a 70 ecent per minuut:@

heb het nou ongeveer twee jaar en betaal E25 voor een 5120/1024 verbinding, dus dat is ook niet echt duur!
 
Consumentenbond of Radar d'r opaf sturen :yes: doet meestal wonderen :D
Er is iets wat *bla*winkel heet... weet niet meer wat dat precies was, maar misschien kunnen die je helpen!

Rechtswinkel misschien? :S
 
dus je zat eigenlijk nog vast aan een contract?

of was dat afgelopen?
Was voor de opzegtermijn opgezegd en dat hebben we zwart op wit van de sukkels!
 
terugvorderen via de bank (y)


[edit] al zo vaak gedaan met casema. Had ik een xtje te laat betaald gingen ze het van mn moeders rekening afschrijven.
Dat ging dus mooi niet door :no:
laatste aanpassing
 
Je kunt het terug krijgen via je bank, incassobureau er op zetten gaat je meer kosten dan dat je nig van hun speedlinq..

Eigenlijk vind ik het wel een beetje slordig van jullie dat je niet eerder (pas na een kwart jaar?!?!) in de gaten hebt gekregen dat het nog steeds werd afgeboekt..

Natuurlijk klopt het niet van hun kant, maar je hebt zelf ook een steekje laten vallen..

Maar als je alles zwart op wit hebt, zou ik er gewoon ff mee naar de bank toe gaan..

good luck (Y)
 
Speedling??? %-) Nog nooit van gehoord :D
En zo te zien is dat maar het beste ook.

Sterkte!
 
Yeaps, de helpdesk van speedlinq sux big time. Ik heb mijn speedlinq abbo ook net opgezegd. Internet deed het nu een aantal dagen niet dus ik d8 ok mooi :)

blijkt ineens dat de verbinding weer actief is!!! :O fock zooi!! ff bellen morgen.
Uitspraak van actief op woensdag 9 november 2005 om 21:54:
ff bellen morgen.


Nou succes. Weer je geld over de balk gooien als je gaat bellen. Gewoon via mail nogmaals opzeggen en de betalingen storneren. Kost het jou geen geld. :-)

Maar hoe is het met jou eigenlijk???