Zijn er hier nog meer mensen die gezeik hebben met Speedlinq.
Ten eerste vind ik het al raar dat de klantenservice zoveel geld kost, ten tweede word je daar als shit behandelt en ten derde ons verhaal. (wie heeft er ook zoiets aan zn fiets gehad en wat hebben jullie eraan gedaan?)
Wij hebben per 1 juni onze aansluiting laten afsluiten want wij gingen in het appartementencomplex 2 trappen naar beneden verhuizen. Dit grapje zou ons bij speedlinq €125,- kosten. Dat was echt belachelijk want een nieuwe aansluiting zou ons €25,- kosten bij een andere provider.
Wij dus opgezegd. Per 1 juni waren we afgesloten en zou de automatische incasso stoppen. Tot onze verbazing kwamen wij er na 3 maanden pas achter dat er steeds weer was afgeschreven. Dit terwijl wij geen internet meer van hun afnamen.
Wij bellen en de laatste hebben we kunnen laten storneren. Sta je eerst een half uur te wachten voordat je over de telefoon te woord wordt gestaan en krijg je een grote bek al je zegt dat je je geld terug eist. En wordt de hoorn erop geflikkerd!!
Om het verhaal even korter te maken... wij zijn al 28 euro armer aan die stomme en meest slechte klantenservice en die 2 maanden die teveel zijn afgeschreven willen ze niet terug betalen. Zij zeggen dat ze de opzegging niet hebben gehad dit terwijl wij de bevestiging op papier hebben met datum van afsluiting. (deze was 2 maanden voor afsluiting opgestuurd en hebben wij ontvangen)
Heeft het voor ons zin om er een incassobureau op te zetten? Hoe sterk sta je als je alles zwart op wit hebt.
Wie heeft er ook zoveel gezeik met Speedlinq?
Ten eerste vind ik het al raar dat de klantenservice zoveel geld kost, ten tweede word je daar als shit behandelt en ten derde ons verhaal. (wie heeft er ook zoiets aan zn fiets gehad en wat hebben jullie eraan gedaan?)
Wij hebben per 1 juni onze aansluiting laten afsluiten want wij gingen in het appartementencomplex 2 trappen naar beneden verhuizen. Dit grapje zou ons bij speedlinq €125,- kosten. Dat was echt belachelijk want een nieuwe aansluiting zou ons €25,- kosten bij een andere provider.
Wij dus opgezegd. Per 1 juni waren we afgesloten en zou de automatische incasso stoppen. Tot onze verbazing kwamen wij er na 3 maanden pas achter dat er steeds weer was afgeschreven. Dit terwijl wij geen internet meer van hun afnamen.
Wij bellen en de laatste hebben we kunnen laten storneren. Sta je eerst een half uur te wachten voordat je over de telefoon te woord wordt gestaan en krijg je een grote bek al je zegt dat je je geld terug eist. En wordt de hoorn erop geflikkerd!!
Om het verhaal even korter te maken... wij zijn al 28 euro armer aan die stomme en meest slechte klantenservice en die 2 maanden die teveel zijn afgeschreven willen ze niet terug betalen. Zij zeggen dat ze de opzegging niet hebben gehad dit terwijl wij de bevestiging op papier hebben met datum van afsluiting. (deze was 2 maanden voor afsluiting opgestuurd en hebben wij ontvangen)
Heeft het voor ons zin om er een incassobureau op te zetten? Hoe sterk sta je als je alles zwart op wit hebt.
Wie heeft er ook zoveel gezeik met Speedlinq?






