Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 16:06:Deed ook mee aan die drags, en reedt die grijze crx eruit?
Ja hij heeft gereden en gewonnen makkelijk tegen Ronnie (grijze crx). Grijze CRX is non VTEC model maar hebben een VTEC motor erin gehangen met NOS dus 909 kg + 160pk en nog wat nos dus tel uit je winst!!!
nou die zogenaamde 500pk en 650 pk subaru komt niet eens op extreme machines en subaru club nederland hun sites voor.....wel raar waar de meeste subaru fans en liefhebbers en eigenaren op komen.....
er wordt geen woord over gerept......en dan in al jullie twee hun wijsheden zeggen jullie dat er meerdere 500pk subarus rondrijden en een 650pk sub.....TUURLIJK..
er wordt geen woord over gerept......en dan in al jullie twee hun wijsheden zeggen jullie dat er meerdere 500pk subarus rondrijden en een 650pk sub.....TUURLIJK..
ik heb het niet over 500 pk subaru gehad wel over de snelste nu met 650 pk , dus als ze niet op het forum komen dan bestaan ze niet?En rijden zat gekke machines rond waarvan weinig over bekend is .Niet iedereen is geintresseerd in meetings ofzo maar puur voor circuit gebruik.Ik ken ook persoonlijk de sponser van die subaru en die liegen niet en hebben zeker dikke auto s
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 19:47:Pfff, zoek eens een eigenaar op en ga ermee praten. Ze zien er misschien standaard uit, motorisch zijn ze bijna allemaal getuned
uitlaat, luchtfilter en tankdop sticker telt niet als tunen
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 19:58:Gelukkig.
Ecutek, geheel open uitlaat, andere benzinepomp en spruitstuk wel?
nog zo´n mafkees van E-M hahahhaha
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 19:58:Ecutek, geheel open uitlaat, andere benzinepomp en spruitstuk wel?
jawel, maar dat tunen wordt door iedereen zomaar luk raak gebruikt.
Dat vind ik geen tunen, maar goed, dat is mijn mening.
Mijn blok heeft 100 pk en 140 Nm meer als standaard en het loopt al 50.000 km als een zonnetje.
Als blokken ploffen ligt dat meer aan hoe er getuned is, als mensen gewoon hersenloos de turbodruk omhoog schroeven zonder het mengsel aan te passen, sja, dan vraag je erom.
Tunen doe je niet bij de Bogamat met een uitlaat maar bij een specialist die al jaren met jou type blok bezig is en dus alle zwakke plekken kent.
Mijn blok heeft 100 pk en 140 Nm meer als standaard en het loopt al 50.000 km als een zonnetje.
Als blokken ploffen ligt dat meer aan hoe er getuned is, als mensen gewoon hersenloos de turbodruk omhoog schroeven zonder het mengsel aan te passen, sja, dan vraag je erom.
Tunen doe je niet bij de Bogamat met een uitlaat maar bij een specialist die al jaren met jou type blok bezig is en dus alle zwakke plekken kent.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 21:18:Dat vind ik geen tunen, maar goed, dat is mijn mening.
nee, dat bedoel ik toch ook.
Mijn blok heeft bijna het dubbele aan pk's en draait 2 keer zoveel als die van een impreza
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 21:26:Vet, ouderwetse USA power, werkt inderdaad altijd en je hoort ook nooit dat het stuk gaat!
Gaat inderdaad nooit stuk
Motor onderdelen kosten niks, maar als je een keer een spiegeltje of koplamp nodig hebt, dat is zo duur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 21:32:Impreza STi
subaru technica international
klinkt zo cool
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 21:38:Het rijdt ook zo fijn hehehe
jammer dat het geen honda is
Uitspraak van cossie 4x4 op zaterdag 6 augustus 2005 om 13:09:pffff....er zijn hier in NL helemaal geen 500pk subarus...laat staan een met 650pk.......
Hier in Purmerend ken ik een gozer die een zwarte suub heeft die dus ECHT wel 500 pk heeft en misschien wel meer. Hij heeft een 2,5 liter blok ipv een 2.0 liter blok iig, omdat hij anders niet boven de 450 pk uit kwam. Die blauwe met die scooby doo op zn motorkap staat ook in Purmerend en die ZEGT 500pk te redden met NOS.
Uitspraak van *HardstyleAddict * op zondag 7 augustus 2005 om 23:06:Hier in Purmerend ken ik een gozer die een zwarte suub heeft die dus ECHT wel 500 pk
zoals ik al zei.....ik heb de vraag ff op extreme machines gezet.....idd de blauwe wrx gezien zijn spec is hij over de 500pk heen....en geen 650pk (wat de eigenaar zelf zei) want automaxx heeft eens lekker overdreven...(goh wat vreemd)....
de zwarte uit purmerend heeft GEEN 500pk (zei de eigenaar zelf)....hij is nog bezig zodat hij die 500pk gaat halen (met een ander bok, turbo, computer e.d.)...
de meeste subs met een 2.5liter blok hebben geen 450pk.....die zitten nog geeneens op de 400pk (de meeste)....
dus...
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 14:37:Als ze niet op de 400 pk zitten met een 2.5 ltr doen ze echt iets fout, er zijn meerdere 2 ltr's met 400+ pk
voor de meeste boeit de pk's niet zo...ze vinden de Nm's belangrijker....en dat hun blok heel blijven...
zoveel 2liter subs zijn hier niet met 400pk....tenzij ze uberhaupt een closed deck blok hebben...met sti spullen erin...
maar de meeste gaan gelijk voor de 2.5liter...
ook leuk natuurlijk...
Subaru Impreza uit 1998
Pk's: 600 PK
Styling: STI 5 achterspoiler
STI mistkappen
22B roosters
STI scoob
STI achterlichten
Heldere stadlichten
Morette koplampen
Defi meterset (blackface)
Apexi RSM meter
Apexi AVC-R meter
Knocklink
Dakscoop
Paint op de motorkap
Performance: 2.2 closed-deck
STI 2.5 krukas
CP zuigers
Pauter drijfstangen
STI lagers
Dualstage Lachgas (NX)
Intercooler chiller (NX)
Cometic koppakking
Ferera kleppen sodium gevult
Ferera klepveren
Titanium retainers
Kent 272 nokassen
ARP Kopbouten
Walbro pump
Fuel pressure regulator
Fuel line parallel
Blitz 850 injectors
Staal gevlochten benzine leidingen met goodridge koppelingen
Invidia 3” downpijp
Invidia 3” midden en eind demper
Supersprint Manifold
Hybride monster Intercooler bar & plate
TURBO :
Garret GT30 met een A/F 1.06
Remmen van Brembo goldline
STI 6 bak
Strutbar voor en achter
van automaxx
Pk's: 600 PK
Styling: STI 5 achterspoiler
STI mistkappen
22B roosters
STI scoob
STI achterlichten
Heldere stadlichten
Morette koplampen
Defi meterset (blackface)
Apexi RSM meter
Apexi AVC-R meter
Knocklink
Dakscoop
Paint op de motorkap
Performance: 2.2 closed-deck
STI 2.5 krukas
CP zuigers
Pauter drijfstangen
STI lagers
Dualstage Lachgas (NX)
Intercooler chiller (NX)
Cometic koppakking
Ferera kleppen sodium gevult
Ferera klepveren
Titanium retainers
Kent 272 nokassen
ARP Kopbouten
Walbro pump
Fuel pressure regulator
Fuel line parallel
Blitz 850 injectors
Staal gevlochten benzine leidingen met goodridge koppelingen
Invidia 3” downpijp
Invidia 3” midden en eind demper
Supersprint Manifold
Hybride monster Intercooler bar & plate
TURBO :
Garret GT30 met een A/F 1.06
Remmen van Brembo goldline
STI 6 bak
Strutbar voor en achter
van automaxx
Uitspraak van Joysie Jay op maandag 8 augustus 2005 om 15:47:ik kom net uit duitsland,,en die hebben het wel begrepen hoor die duitsers
wat begrepen?
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 15:37:Subaru Impreza uit 1998
Pk's: 600 PK
@tuning...als je niks van auto's afweet...zeg dan niks....
ik heb de eigenaar van die sub gesproken via EM....hij heeft GEEN 600pk......zucht...en zijn sub is zeker geen 98 model....
Om even terug te komen op wat Tuning in het begin van dit onderwerp vroeg....
Ik vind dat maar weinig mensen auto's echt mooi kunnen tunen. Letterlijk iedere achterbuurt waar ik doorheen rij staat vol met verpeste auto's, die op de 2e hands markt overigens niets meer waard zijn. Maar ieder zijn smaak. Ik zelf denk dat ze beter hadden kunnen sparen voor een meeruitvoering die meteen mooi is en sneller. Maarja er moet ook iets overblijven om uit te lachen op de weg, dus van mij mogen ze doorgaan met knutselen.
Ik zou wel erg graag een Audi RS4 of RS6 willen, dat kost een paar centen maar dan is ie meteen helemaal af, zowel motorisch als het uiterlijk. Voor een echte BMW M hetzelfde verhaal.
Ik vind dat maar weinig mensen auto's echt mooi kunnen tunen. Letterlijk iedere achterbuurt waar ik doorheen rij staat vol met verpeste auto's, die op de 2e hands markt overigens niets meer waard zijn. Maar ieder zijn smaak. Ik zelf denk dat ze beter hadden kunnen sparen voor een meeruitvoering die meteen mooi is en sneller. Maarja er moet ook iets overblijven om uit te lachen op de weg, dus van mij mogen ze doorgaan met knutselen.
Ik zou wel erg graag een Audi RS4 of RS6 willen, dat kost een paar centen maar dan is ie meteen helemaal af, zowel motorisch als het uiterlijk. Voor een echte BMW M hetzelfde verhaal.
Uitspraak van cossie 4x4 op maandag 8 augustus 2005 om 08:42:de zwarte uit purmerend heeft GEEN 500pk (zei de eigenaar zelf)....hij is nog bezig zodat hij die 500pk gaat halen (met een ander bok, turbo, computer e.d.)...
de meeste subs met een 2.5liter blok hebben geen 450pk.....die zitten nog geeneens op de 400pk (de meeste)....
dus...
Wat betreft die zwarte moet ik me inderdaad even corrigeren, hij had een andere zwarte een '97er en daar zat hij wel mee tegen de 500, maar hij heeft een andere gekocht (Pascal heet ie IRL). Die blauwe met die Scooby Doo zegt zelf wel 500 pk te hebben iig. Of het waar is weet ik niet, maar het zal me niets verbazen. Hij reedt iig tegen die Civic turbo 12 sec. op 400m op Zandvoort en hij was toen sneller dan die Civic.
Uitspraak van cossie 4x4 op maandag 8 augustus 2005 om 19:40:@tuning...als je niks van auto's afweet...zeg dan niks....
ik heb de eigenaar van die sub gesproken via EM....hij heeft GEEN 600pk......zucht...en zijn sub is zeker geen 98 model....
en toch heeft die eigenaar dat zelf daar geschreven
het stond bij mi and my ride ofzo iets
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 01:16:en toch heeft die eigenaar dat zelf daar geschreven
het stond bij mi and my ride ofzo iets
automaxx heeft t overdreven...dat zei(schreef) de eigenaar zelf op extreme machines...






