Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 00:41:denk zelf rond de 200 a 220 omdat het geen v-tec is en kleine turbo opzit.
Wel eens die van Goose ( rode civic ) gezien ?Snelste civic van nederland
Tuurlijk ken ik die we komen altijd bij de zelfde zaak..
nee, ok, maar met een gelijkwaardige motor meestal wel... Je moet natuurlijk wel perfect schakelen wil je echt sneller zijn. Scheelt bij de mijne toch 0,3 sec...
zet 2 vrouwen in dezelfde auto, met dezelfde motor.
Dan durf ik wel te wedden dat de automaat eerder aankomt
iedereen denkt dat impreza je van het is , het is de kadet gsi van tegenwoordig ( vroeger reed iedereen in een kadet maar nu impreza ) En zo snel zijn ze nou echt niet hoor standaard en er zijn veel problemen mee tot model 2000 met 3 e cilinder.
En ook leuk als je op een meeting ben , bijna alle impreza s zijn standaard omdat het meestal jongeren zijn die 1 op afbetaling nemen en dus bijna hun hele maand salaris kwijt zijn voor de kosten aan die auto
En ook leuk als je op een meeting ben , bijna alle impreza s zijn standaard omdat het meestal jongeren zijn die 1 op afbetaling nemen en dus bijna hun hele maand salaris kwijt zijn voor de kosten aan die auto
kijk ook naar het koppel van 380 Nm 
heb het net nog ff uitgerekend : 240pk / 1466 kg = 0,163
En ja, boven de 95 komt ie mij weer voorbij, dan begint mn automaat van 2 naar 3 te schakelen, maar vanuit stilstand merk je hoeveel koppel uitmaakt...
Heb het vorige week nog uitgeprobeerd...
s60 met 240 pk heeft 0.15 pk per kg
heb het net nog ff uitgerekend : 240pk / 1466 kg = 0,163
En ja, boven de 95 komt ie mij weer voorbij, dan begint mn automaat van 2 naar 3 te schakelen, maar vanuit stilstand merk je hoeveel koppel uitmaakt...
Heb het vorige week nog uitgeprobeerd...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 14:52:iedereen denkt dat impreza je van het is , het is de kadet gsi van tegenwoordig ( vroeger reed iedereen in een kadet maar nu impreza ) En zo snel zijn ze nou echt niet hoor standaard en er zijn veel problemen mee tot model 2000 met 3 e cilinder.
En ook leuk als je op een meeting ben , bijna alle impreza s zijn standaard omdat het meestal jongeren zijn die 1 op afbetaling nemen en dus bijna hun hele maand salaris kwijt zijn voor de kosten aan die auto
op japanse autosport festival ook, je had 2 tereinen 1 met verschillende auto's en nog een terein ongeveer net zo groot. Met alleen maar impreza's. Lekker uniek, de halve wereld rijdt in een impreza.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 15:25:op japanse autosport festival ook, je had 2 tereinen 1 met verschillende auto's en nog een terein ongeveer net zo groot. Met alleen maar impreza's. Lekker uniek, de halve wereld rijdt in een impreza.
dit jaar stond er niet zoveel , maar ze zijn allemaal standaard.
Trouwens er is een nieuwe snelste subaru van nl , niet meer die blauwe met scooby erop maar een andere met 650 pk
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 15:27:dit jaar stond er niet zoveel
bij wijze van spreken he, er stonden wel meer imprezas dan wat voor andere autos dan ook. Gesorteerd op kleur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 14:52:En ook leuk als je op een meeting ben , bijna alle impreza s zijn standaard omdat het meestal jongeren zijn die 1 op afbetaling nemen en dus bijna hun hele maand salaris kwijt zijn voor de kosten aan die auto
naar welke meeting ga je? in begie? of nl
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 15:29:ben je er ook geweest? Die blauwe deed mee aan die dragraces, maar werdt er uitgetrokken door een crx
weet niet of dat de snelste was, maar had 500 pk ofzo
ben er ook geweest omdat mn vriendin een crx heeft
Maar dat is een grijze crx van de khk ( stomme naam ) met teveel herrie en merkte goed dat de omroeper een bilmaat was van hem , van ja deze crx rijd subaru s eruit blabla maar over goose zeggen ze niet terwijl die poepie sneller is
Ik doe eigenlijk alleen maar belgische, duitse of engelse meetings
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 16:06:Deed ook mee aan die drags, en reedt die grijze crx eruit?
Ja hij heeft gereden en gewonnen makkelijk tegen Ronnie (grijze crx). Grijze CRX is non VTEC model maar hebben een VTEC motor erin gehangen met NOS dus 909 kg + 160pk en nog wat nos dus tel uit je winst!!!
nou die zogenaamde 500pk en 650 pk subaru komt niet eens op extreme machines en subaru club nederland hun sites voor.....wel raar waar de meeste subaru fans en liefhebbers en eigenaren op komen.....
er wordt geen woord over gerept......en dan in al jullie twee hun wijsheden zeggen jullie dat er meerdere 500pk subarus rondrijden en een 650pk sub.....TUURLIJK..
er wordt geen woord over gerept......en dan in al jullie twee hun wijsheden zeggen jullie dat er meerdere 500pk subarus rondrijden en een 650pk sub.....TUURLIJK..
ik heb het niet over 500 pk subaru gehad wel over de snelste nu met 650 pk , dus als ze niet op het forum komen dan bestaan ze niet?En rijden zat gekke machines rond waarvan weinig over bekend is .Niet iedereen is geintresseerd in meetings ofzo maar puur voor circuit gebruik.Ik ken ook persoonlijk de sponser van die subaru en die liegen niet en hebben zeker dikke auto s
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 19:47:Pfff, zoek eens een eigenaar op en ga ermee praten. Ze zien er misschien standaard uit, motorisch zijn ze bijna allemaal getuned
uitlaat, luchtfilter en tankdop sticker telt niet als tunen
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 19:58:Gelukkig.
Ecutek, geheel open uitlaat, andere benzinepomp en spruitstuk wel?
nog zo´n mafkees van E-M hahahhaha
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 19:58:Ecutek, geheel open uitlaat, andere benzinepomp en spruitstuk wel?
jawel, maar dat tunen wordt door iedereen zomaar luk raak gebruikt.
Dat vind ik geen tunen, maar goed, dat is mijn mening.
Mijn blok heeft 100 pk en 140 Nm meer als standaard en het loopt al 50.000 km als een zonnetje.
Als blokken ploffen ligt dat meer aan hoe er getuned is, als mensen gewoon hersenloos de turbodruk omhoog schroeven zonder het mengsel aan te passen, sja, dan vraag je erom.
Tunen doe je niet bij de Bogamat met een uitlaat maar bij een specialist die al jaren met jou type blok bezig is en dus alle zwakke plekken kent.
Mijn blok heeft 100 pk en 140 Nm meer als standaard en het loopt al 50.000 km als een zonnetje.
Als blokken ploffen ligt dat meer aan hoe er getuned is, als mensen gewoon hersenloos de turbodruk omhoog schroeven zonder het mengsel aan te passen, sja, dan vraag je erom.
Tunen doe je niet bij de Bogamat met een uitlaat maar bij een specialist die al jaren met jou type blok bezig is en dus alle zwakke plekken kent.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 21:18:Dat vind ik geen tunen, maar goed, dat is mijn mening.
nee, dat bedoel ik toch ook.
Mijn blok heeft bijna het dubbele aan pk's en draait 2 keer zoveel als die van een impreza
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 21:26:Vet, ouderwetse USA power, werkt inderdaad altijd en je hoort ook nooit dat het stuk gaat!
Gaat inderdaad nooit stuk
Motor onderdelen kosten niks, maar als je een keer een spiegeltje of koplamp nodig hebt, dat is zo duur






