dj paul is de verrader van de happy hardcore! eerst maaktie hardcore, dan happy hardcore, dan vind niemand het meer mooi (onbegrijpelijk) en gaatie maar weer commerciele zooi maken
Paul heeft gewoon lef en schijt (ook al vind ik z'n laatste produkties ZWAAR onder de maat)
Meneertje Catscan heeft Korsakoff als alias DIE kan je pas een verrader noemen!
Zoveel slechte shit, nummer waar ik het meest op schijt: Muil Houwe
Overigens vind ik dat er nu echt veel goede shit is, van '99 t/m nu veel goed spul uit Frankrijk, Engeland & Australië, ook Nederland kent uiteraard goede producties
Vroeger word idd teveel geromatiseerd, zat enorm veel scheit tussen, maar kan wel snappen dat mensen die stijl beter trekken, smaken kunnen verschillen en het verschil tussen oude hardcore en nieuwe hardcore is vaak groot
Catscan is een vette producer
Overigens vind ik dat er nu echt veel goede shit is, van '99 t/m nu veel goed spul uit Frankrijk, Engeland & Australië, ook Nederland kent uiteraard goede producties
Vroeger word idd teveel geromatiseerd, zat enorm veel scheit tussen, maar kan wel snappen dat mensen die stijl beter trekken, smaken kunnen verschillen en het verschil tussen oude hardcore en nieuwe hardcore is vaak groot
Catscan is een vette producer
ga niet zeggen dat ik me moet verdiepen in de hardcore ik liep al op parkzicht toen jij je box nog vol scheet
heeft parkzicht geen donder mee te maken..
Ophidian is totaal geen commerciele dj/producer .. en zo is het nu eenmaal,, je doelt op 1987 t/m 1994 die hardcore, en daar hoort Ophidian niet bij
dj paul is de verrader van de happy hardcore! eerst maaktie hardcore, dan happy hardcore, dan vind niemand het meer mooi (onbegrijpelijk) en gaatie maar weer commerciele zooi maken
Sorry maar hier ben ik dus absoluut NIET mee eens. Hoewel ik niks met zijn huidige producties heb, vind ik hem nog steeds een goede persoonlijkheid hebben. Denk best dat je met hem een goed gesprek kunt hebben. En over zijn happy hardcore periode: wel eens zijn b-kantjes beluisterd? Waarschijnlijk niet. Het was al toen niet echt mijn muziek, maar op de b-kantjes stonden toch wel vaak 'goede' nummers. Ik snap eigenlijk nooit waarom Scott Brown nooit op zijn 'happy hardcore' periode is angekeken. Die kerel bracht veel troep uit. En dan bedoel ik dat ie te veel releases van hetzelfde caliber heeft uitgebracht. Het is alleen zo jammer van Paul, dat ie teveel in dat commercieel succes is blijven hangen. Dat had ie nooit moeten doen, want zijn hele oude platen vind ik zeker toppie. En waarom is Buzz Fuzz NOOIT op zijn happy hardcore nummers aangekeken? Mark deed naar mijn mening net zo hard mee. Maarja 1 iemand moet toch altijd de schuld krijgen. Dat is zo en zal altijd zo blijven.
Ikzelf vind dat Bass-D & King Matthew nog slechter bezig zijn. Op het Megarave en MOH label is naar mijn mening bijna nog nooit een fatsoenlijke plaat uitgebracht. Maar ik begrijp wel waarom ze het doen. Zulke labels hebben niet een bepaalde 'status'. Ze moeten wel het hoofd boven water houden, door bepaald soort releases uit te brengen.
Labels als F-Communications, Warp, Ninja Tune, Underground Resistance en Deatchant hebben dit probleem niet. Daarvan kun je gewoon altijd van uitgaan dat ze hun eigen regels hebben, en dat dat hun succesformule is.
Hehe, Warp is zeker cool, maar heeft niks met hardcore te maken. Nunja Tune ook niet geloof ik, ken daar Amon Tobin van, ubervet maar heeft niks met hardcore te maken.
Klopt inderdaad. Maar als je hardcore gaat vergelijken met andere dancestijlen, zijn er vrij weinig labels, die echt een 'status' hebben naar mijn mening. Het overgrote deel van de hardcore leunt op een bepaald soort succes wat ze willen hebben, met de gedachte gang om er toch zoveel mogelijk van te kunnen verkopen, dan echt met een eigen manier van stijl naar voren brengen.
En Scott Brown topplaten uitbrengen? Laat me niet lachen zeg. Ik weet niet hoeveel platen mensen hier kennen van Scott, maar ik heb vroeger gruwelijk veel platen gehad van de Schotse labels, en het was vrijwel allemaal hetzelfde. Hij had wel 8 x zo minder mogen releasen, want al zijn releases lijken op mekaar. Even ander melodietje, en binnen 15 minuten is er weer een nieuw nummer klaar. Zijn sounds overigens komen ook hoofdzakelijk uit de oude UK Rave platen. Ze klinken best leuk hoor, daar niet van, maar onder topplaten versta ik iets anders.
laatste aanpassing
En Scott Brown topplaten uitbrengen? Laat me niet lachen zeg. Ik weet niet hoeveel platen mensen hier kennen van Scott, maar ik heb vroeger gruwelijk veel platen gehad van de Schotse labels, en het was vrijwel allemaal hetzelfde.
Naar mijn mening heeft Scott Brown wel top platen gemaakt. Smaken verschillen.
Hij staat vooral bekent om zijn happy hardcore maar heeft ook veel knal harde platen gemaakt. Bijna iedereen kent Geleihoofd
laatste aanpassing
Naar mijn mening heeft Scott Brown wel top platen gemaakt. Smaken verschillen. Het was idd vaak hetzelfde en simpel. Ik vind die sound van hem te gek, dus in dat geval hoe meer hoe beter.
Hij staat vooral bekent om zijn happy hardcore maar heeft ook veel knal harde platen gemaakt. Bijna iedereen kent Geleihoofd maar er is zoveel meer. Mayhem, I'll show you my gun en zijn topper vind ik Genaside - Eliminator (Live version). Dat stukje met die claps.
Hij staat vooral bekent om zijn happy hardcore maar heeft ook veel knal harde platen gemaakt. Bijna iedereen kent Geleihoofd maar er is zoveel meer. Mayhem, I'll show you my gun en zijn topper vind ik Genaside - Eliminator (Live version). Dat stukje met die claps.
Hij heeft zeker wel vette platen gemaakt idd
Bust A New Jam...Get Busy Time...Rock That Body en Happy Vibes bijv. zijn echt wel goeie platen
laatste aanpassing













