Partyflock

Forumonderwerp · 21017
­ Nederland
Post hier ff jullie meest brute verhalen desndoods met pics enzo :D
hmm...das tevaak maar laatste keer dat ik goed hard op me bek ging was toen ik een sprintduel aanging met de fietsenstalling-bonnetjes-knipper hier in tilburg omdat ik me bonnetje weer 's kwijt was. Gingen we rondje om de fietsenstalling doen en als ik zou winnen zou ik weg mogen gaan zonder gezeur en anders mocht ie me fiets houwen...dus ik goed zat zwaar fanatiek weg sprinten, ga ik daar de bocht om...en ik lig 3 meter verderop echt vol op mun smoel :S mun been lag half open maar mun broek was gelukkig nie kapot :worship:

en van die fiets met da kleutertje van een jaar of 6 van paar weken trug zal ik maar nie vertellen :$

van het weekend op een feestje aardig op me bek gegaan :(
Kweet er nix meer van, alleen nog ff dat ik in het ziekenhuis lag... Nu een lichtehersenschuddin­g.. :(

Nou uuuh.. me fiets was kapot.. En ik fietste vol gas hier een brug op richting me werk.
Vroeger aan wielrennen gedaan. Dus kan wel tempo houden met fiets.. En ineens blokkeerde me voorwiel. Klpate voorover de grond op..

Elleboog en Pols gebroken 10 weken lang van me vingers tot aan me schouders in het gips.. :vaag:
Toen ik 12 was en ging skaten in de bergen ergens, kwam ik erachter dat je dan niet meer kon remmen. Ben die dacht constant op me bek gegaan
vroeger met de fiets omgeflikkerd en toen had ik mn voortanden dwars door mn onderlip.. en dus ook helemaal er door heen.

en 2 jaar geleden in de kroeg van een tafel afgevallen in mijn eigen bierglas ... toen had ik de pees van mn pink doormidden gesneden... mmmm dat was wel minder opzich
ben vanmorgen vroeg in alle haast thuis van de trap geflikkerd en heb allebei me billen geschaafd:S

ik ga natuurlijk nooit op mijn bek! maar ik ken nog wel een "leuk" gevalletje. een jongen die de heledag bezig is met zijn fiets. helemaal uit elkaar haalt. dan weer in elkaar zet. hellemaal blij. beetje stoer gaan doen. op je achterwiel rijden. en er dan achter komen dat je voorwiel niet vast zit. en tja. WHAT GOES UP, MUST COME DOWN! BAM.

Op Qlubtempo in de HMH, lekker wausen :vaag: zitten we op de tribune lopen we terug. kom je in van die fijne rooie kamertjes met een trappetje. thelawlord was iets te vaag. en die zag de trap niet. en ja hoor. gewoon recht door stampen. BAM. daar lag hij. het zijn ook wel ERRUG rooie halletjes
laatste aanpassing
Hahaha mensen de eerste x dat ik Morisnet op z'n bek zie gaan meldt ik het! Want dat moet gewoon gaan gebeuren!

Nu ff leuk verhaaltje van mijzelf. Ik was 6 jaar toen ik op de camping in Hongarije stond. Ik had deze keer voor mijn verjaardag (ben in de vakantie jarig) een leuk 2e hands vouwfietsje gekregen. Nou 't kind helemaal blij, scheurt over de camping om melk te halen. Fietst terug met 'r pak melk onder haar mini-armpje..FLIKKERT HET STUUR ERAF!!! Lag Tammie dus voorover te kijken met haar knie en kin totaal open! En je kan het nog steeds zien :(! Kreeg trouwens wel een nieuw stuur van die man waarvan ie geweest was, en een hele mooie pop van zijn vrouw ;)!
Ik ook nog een keer, fiets met nog 2 vrienden, ik in het midden... IN de verte staat een GROOT verkeersbord in het midden... enne ikke gewoon doorfietsen en ineens BWAHM! vol met mijn bek tegen dat bord aan :D
ik heb het zelfde gehad alleen dan lopend . ik lette niet op keek achterom fze en lipe met mn kop keihard tegen de onderkant van een verkeersbord aan %-)

lekker scheuren op mn motor in frankrijk, daar hebben ze van die heerlijke bochten, en dan doemt er opeens n olievlek op in zo'n bocht.......en daar ging ik:-(

kwam van n bouwterrein af met mn motor, allemaal zooi in mn banden, niet aan gedacht, gooi m in de bocht en KlABAM.....daar ging ik weer :-(

mer mn zatte harsens op n tafel swingen, en bedacht me dat ik n vriend zo in zn nek ging springen....had alleen de afstand verkeerd ingeschat.....haalde t net niet, maar kon me nog wel vastklampen aan hem.....uiteraard verliezen we beide ons evenwicht en ik knal met mn kop tegen de muur.....gat in mn kop :-(

lekker waus uit mn dak gaan op n podium....en dat was kleiner als ik d8.....of was ik te wild????
ik l8 ernaast dus, sindsdien durf ik nie meer op podiums :-D.

Als klein kind sprong ik achterop de fiets bij mn moeder....(was althans de bedoeling) gaat ze net op dat moment wat harder fietsen :-( en dat doet erg zeer als je met je stuitje op t asfalt beland :-(

k sta, wederom:-D om n tafel te swingen tijdens carnaval, goed veel gezopen, iemand pakt me bij mn onderbenen en wilt zo de zaal rondswingen, helaas was die persoon ook erg bezopen en knalde languit op de grond, en ik belande met mn bovenlijf op de rugleuning van die houten klote stoeltjes, heb weken last gehad van mn ribben :-(
Toen ik klein was zat ik in het klimmerek en viel ik er uit met mijn voortanden op zo'n houten balk. Hup 2 voortanden eruit :'(

Een paar maanden daarvoor was ik ook al gevallen. En toen zaten mn twee ondertanden los :s

Toen ik in groep 8 zat zat ik op turnen. Ik deed de vouwhang mn handen gleden weg en toen lag ik op de grond. Resultaat ? Mn arm uit de kom, mn banden gescheurd en mn arm gebroken. Kan hem nu nog steeds niet buigen :s

Een paar jaar geleden was ik op het station. Ik stapte van mn fiets af, maar stond alleen te dicht bij Laura. Ik kwam met mn fiets vast te zitten aan de hare en toen lag ik op de grond . Afgang whehehe.

Een half jaar geleden toen ik eens heel onverstandig bezig was en helemaal vaag, dacht ik dat ik kon rennen. Ik zei tegen iedereen Kijk ik kan wel rennen hoor, mn spieren waren helemaal slap en ja hoor en ff later lag ik op de grond :(

Laura rende een keer de keuken in op mn werk. Het is daar heel glad. Ze rende zo hard en zei Gerry komt eraan Gerry komt er aan... Das drex en ze had ruzie met m. Ik liep achter dr aan, en net als ze dat hoekje omrent glijd ze uit. Met gekruiste benen glijd ze over de grond hahaha :D
Ben een keer aangereden, en toen op me Bek gegaan, dat doet pijn hoor, heb nog een litteken bij me borst daaro :s

Dit is een vriend van me, ik sta erachter met me hand omhoog.
Toen ik deze foto voor het eerst zag kreeg ik tranen in me ogen, en ik was nie de enige die dat had :D

Oorzaak: Sambuca

Ik heb dit trouwens zelf ook een keer meegemaakt, maar dan door Gold Strike :9
laatste aanpassing
Iedereen die wel's gaat skien/snowboarden ken het begrip 'snelheidsmeter' wel.. ja als je dan recht naar beneden (69 km p/h )gaat met je board doet het een beetje pijn als iemand anders je pad kruist..

Hmm ik ben heeeeeel vaak keihard op mijn bek gevallen met de fiets doe aan mountainbiken dus dan weet je et wel ;)
Et hardst was toch wel over een brugje heen springen ik deed et alleen schuin dus kwam met men voorwiel in de brugleuning KEIHARD met men kin op de brugleuning maakte een mooie koprol en men fiets pleurde vlak naast men kop op de grond.
Gevolg grote slag in men wiel en een hechting in men kin..
Ook nog een keer men maatje keihard op zen bek zien gaan keihard achter mij aanfietsend en toen ging ik op et allerlaatste moment opzij voor een paaltie en tja dat redde hij niet meer dus ...... :p
Klein micky tijdens de gym groep 7...

Je kent het wel , 2 of drie bruggen naast elkaar en daarop een dikke mat en een trampoline ervoor.
Je moest zo hard mogelijk aanlopen en dan gewoon of met salto erop springen.
Maar micky schat de zaak niet zo goed in en maakt een misstap op de trampoline en aangezien ik een salto probeerde te maken , dook ik rechtvoorruit keihard onder de mat door zo tegen die spijlen van de brug aan.

laatste aanpassing

ik ben een keer met zo'n step van een heke stijle helling naar beneden gezoefd toen wilde ik remmen en vloog ik over de step heen recht met me face op t asfalt heb daarna nog minstens 3 weken met een pleister op me kop gelopen heel lullig
ps dit was florriebeest
Was n jaar of 5 geloof ik.. ff opscheppe int zwembad tegen vriendinnen van me zus, dus ik duik van zo'n druivend geval.. Prachtige duik overigens.. alleen een beetje de verkeerde kant op.. Knal met me kin op de kant van t zwembad en klim dr uit.. Twee tanden door me lip.. Bloed strooooomde eruit mn twee handjes waren niet groot genoeg om t op te vangen.
Het litteken onder me lip zit dr nog steeds :D

ik ging ook een keer achteroverduiken in t zwembad gleed ik uit en me kop kwam tegen de rand en ik schraapte met me schouders langs die rand heb de halve dag niet meer gezwommen en heb daarna nooit meer achterover gedoken
je kan beter vragen hoe hard ben ik niet op me bek gegaan

ik ga gewoon te vaak onderuit :/
t was op 11 oktober(twee jaar geleden). mijn basisschool hield een reunie. nadat ze mij en wat vrienden er uit hadden gegooit omdat ik zwaar bezopen was. een meisje uit me oude klas probeerde mij te zoenen. opeens valt ze achterover blijft aan me hangen ik val der achteraan. kom met me neus (die toch al te groot is :p) op een uitstekende stoeptegel. heb nog een mooi littekentje als bewijs.(was niet me hardste wel me vetste)

Bij de vrouwtjes? Regelmatig! Ahaaaa,je ken niet alles hebben he?! 8) Hahahahahaha
toen ik een jaar of 17 18 was...
reed ik op mn scooter met ongeveer 120 km per uur langs t strand...de weg ging een stuk verder op over in een fietspad en er reed een auto voor me...dus ik rem af om te kijken wat die auto doet..gaf geen richting aan dus ik er langs rijd die maloot zo het fiets pad op.. :@
en knal er dus vol op boven op :S had gelukkig voor t eerst in mn leven een helm op omdat t hard regende...had ik die niet op gehad...had ik t niet na kunnen vertellen :(
Als ik trouwens al mijn verhalen zou vertellen van op mijn bek gaan, kan ik wel dagen blijven lullen :)

Ohja dit verhaal ook wel grappig... was als klein kind aan het spelen, struikel ik over een grote houten plank... Dus ik steek netjes mijn handen uit om de klap op te vangen... steken er spijkers uit :( Spijker dwars door mijn hand.... Toen kon ik fijn een tijd met een plastic zak om mijn hand slapen :s en kreeg ik Antibiotica
vorig jaar zomer met me scooter tegen een fietser aan . ik viel gelukkig wel op het gras maar wel hard :cry: maja alles is goed gekomen :D
Ook met die fietser ;) ?
-als kind uit een klimrek gevallen waarbij een stuk van beide voortanden afbrak.
-paar keer aangereden tijdens het fietsen
-dronken over het ijs rennen met een paar vrienden :S
-dronken fietsen en dan met de sturen in elkaar komen
-enz, enz

Met gekruisde armen fietsen is trouwens nooit een probleem geweest. Dat lukt mij best aardig :)
De kunst is dat je niet moet gaan sturen met je armen, maar gewoon hetzelfde moet fietsen als met losse armen (terwijl je met je handen heel losjes je stuur vast houd).
Wintersport ,met me board van een pad af springen naar een lager gelegen veldje , er zat alleen een greppel en rotsen tussen :S ...

Ik ben een keer met me scooter op me muil gegaan tegen een politie motor die me stond op te wachten :D ..

Mijn eerste date met een ex , ik ging haar ophalen en saampies fietsten we richting Bios ofzo ,ik sneed de weg af door een perkje, JAMMER daar was prikkeldraad, huppa over me stuur heen met me harses op de grond en me lichaam in de prikkelbossies. Ja dat was een klasse actie :D:D
ben een keer als 4 jarig jongetje (na het zien van superman) van de trap afgesprongen.
Toen ik nog klein was (jaartje of 10) gingen we altijd BMX-en tegen elkaar. Dat kon heel mooi bij mij in de buurt want de straten hier lopen ovaal om het blok heen. Dus ik ging op de fiets van een vriend van me. Dus ik racen,kwam ik bij de finish aan. Hij riep nog: PAS OP DE REMMEN DOEN HET VET GOED!!! Maja je raad het al. Ik VOL in de voorrem. *KLENG* vet over de kop op de straat gekletterd. Tering wat deed dat zeer zeg :S

GREETZ!!
Ik zal de enige niet zijn, maar vol op m'n plaat met een scooter die ruim 90 liep, was niet echt een succes, bij voet - door schoen heen - en knieen tot op het bot toe alles weggeschaafd, maar ook geen helm dus achteraf gewoon mazzel :)

kben vaak genoeg hard op m'n bek gegaan:
- 1x elleboog uit de kom
- 1x tandjuhs beschadigd
- 1x scheenbeen gebroken
- 2x brommerongelukkiej (niet mijn schuld :S)
en nog genoeg dingen gekneusd en verrekt, maja 't hoort erbij ;)
Ben toen ik klein was...10 ofzo n keer van n glijbaan van 4 meter naar benede geflikkert:S...wilde ff late zien da je d'r ook op je hurken vanaf kon...nie dus.
En nog heel veel vaker hehe.

Heeeeeeeel hard...maar dat vertel ik lekker niet:D:D:D
Artiest {SHOWLIST artist 7366, 50541}
Ik toen ik een jaartje of 17 was.... op mijn scootertje op weg naar de voetbal. Was super lekker weer dus in mijn t-shirtje en net nieuwe broek op scoot. Kom ik langs de supermarkt die aan de rotonde ligt, en ga er altijd links langs (luiheid) komt er net een vriend uit de supermakrt zetten en ik natuurlijk zwaaien maarja niet echt goed opgelet..........

BAMM stoeprandje en val op mijn muil met een gangetje van 60 :S Alles open nieuwe broek kapot..... flex :S
ehh ik heb ook nog een leuke..

Het was piekendag (toen nog onze geliefde gulden) op de kermis in Westerpark, Amsterdam.. We wilden in de breakdance (net zoiets als de spin maar dan draaien de karretjes op een plaat in de rondte) maar we hadden al 2 rondes gewacht omdat iedereen al op die draaiende plaat ging staan en toen naar z'n karretje ging.. Ik zag 1 iemand op die plaat springen dus ik sprong er ook op.. Die gozer sprong er weer af omdat de kermisman riep: DE LAATSTE RONDE!!! ik was al te ver door gelopen en werd er af gelanceerd doordat er een karretje tegen me aan kwam.. Toen ben ik ook even out of order geweest!!!
2 alexander--->was deze helemaal vergeten..maar door jou kwam ik er weer op

toen ik een jaar of 7 was...ben ik voor over van de glijbaan...dus met mijn bekkie het trappetje..... afgevallen :S was wel wat van mijn melk tandjes kwijt toen :( zag er lekker uit :S
Artiest Pato
ik was een jaar of 12 en had een hekel aan skaten! maar ja al me vriendjes deden het dus ging ik ook maar mee ... ik op zo'n rampenbaan( om maar ff zo te noemen.... was toch een kleine ramp ;) ) en ik wou helemaal nie van dat ding af... maja ging dus toch... en ging dus ook goed hard achterover op me rug of ik ergens over uitgleed. probeerde de val te breken met m'n armen dus polsen gekneust.... zoveelste kneuzing
over glijbaan gesproken:
ik was in het golfslagbad in: ???? (anybody?)
ik lekker van de glijbaan maar kwam zo irri gastje achter me aan...
die zat dus vlak achter me en geeft me
vlak voor het eind van de glijbaan een duw
in me rug met ze benen... en omdat ik nogal lichtgewicht was werd ik gelanceerd en kwam
zo met me kin op de ranc van het zwembad terecht.

3 hechtingen en hersenschudding

Pfff.. ik ben me tog een x zo ongelovelijk hard op me plaat gegaan op een feesie.

We waren met een mannetje of 15 denk ik, en stonden in de techno zaal op Impulz december 2001.

Ik begon eindeluk wat van die zooi te merken die ik tot me had genomen, en begon dus btje te stuiteren.

Dus ik wil een stukkie rennen, en me omdraaien.. ligt er in 1 x onder me voet waarik op wil draaien een viltje van een biertje.... dus ik klap gewoon egt volledig gestreekt op de grond.. zijkant van me hoofd raakte gewoon de grond jah!!

Pffff bikkel als ik ben sta op (iedereen keek me egt zo aan van "pfff.. die heeft pijn).. en ik deed natuurlijk of ik geen pijn had.. maar sjezus ik kon wel janken.. ging door de grond.. me heup deed zo ongelovelijk veel pijn :S

Ook lekker was toen ik eenmaal weer nuchter in me bed was, en constant werd herrinerd aan die gruwelijke blauwe plek.. sjezus ik slaap al kut na een feest.. nou toen helemaal!!

Ghehe.. wel lagge achteraf

tadu tadu tadu tadu

auw auw auw.. :S :S :S
Ik kick deze weer even op... de dagen worden alweer kouder en de weg gladder
Dus er zullen vast wel weer wat mooie verhalen komen ;)

whahahahah stelletjes sukkel gaan ze op hun bek hahahha dat zou mij nou nooit gebeuren

hmmmmmm....es effe denken......ik ga bijna alleen maar op me bek...maar de leuxte keer was toch wel toennik 2 jaar oud was en van de trap af flikkerde en me linkerbeen brak of...ik was ooit bezorger van een patat tent....toen moest ik es op een drukke zondag bestellingen gaan lanx brengen ennut had echt opeens flink geijselt...(of hoe je dat ook schrijft)...toen moest ik keihard remmen met me brommer voor een plotseling stoppende auto....VOL me voor rem in knijpen..(waarom weet ik niet) en jahoor!....daar ging ik!!!!!!...keihard met me brommer en alle bestellingen over de weg glijen....echt mooi was dat...alleen me baas was der niet zow blij mee...:D
laatste aanpassing
ik ben eigenlijk al heel wat keer van een paard gevallen. Heb een tijdje gehad dat ik dat elke week deed.
Maar ernstigste was toch wel op me skates van de dijk af en dan door t grind rijden.
Buikschuiver kin open en vol me grind, benen helemaal open, elebogen vol met grind
zag er echt ranzug uit
Alexander, hou alsjeblieft op over ijs en gladheid
ik weet gewoon van meselluf hoe lomp ik ben, ik ga al op me bek leggen met me fiets over een hobbeltje
en ik vind die gladheid dan ook zo eng, je weet gewoon t hele end dat je onderuit zal gaan en dan voel je opeens je fiets wegglijden en ja hoor
en lopen ken ik ook al niet.

Stort allemaal geld op t fonds, help Linda de winter door
ken ik taxi bellen! ;)

Gladde wegen mmmm

Reed van school weg en er reed een stakker voor mij die zn scooter net iets harder liep dan mijne (en daar deed ie altijd stoer mee).
Maar ik had de dag ervoor ff lekker een snelle uitlaat geplaatst en wilde hem voor de bocht ff lekker inhalen.Er liepen nog wat brugklassertjes daar en ik wilde hem uitremmen maar er lag IJS!
Vet op mn bek maar hij zag het gelukkig niet dus een heel pijnlijk moment toen die koters mij uit stonden te lachen.
Gelukkig hielden ze hun bek na een hele gevaarlijke blik;d