wUw, een hele Giannelli SPL, jij bent gevaarlijk En dan nog wel op het slome motorblok: minarelli vertikaal
Ik had een Aprilia SR Max Biaggi minarelli horizontaal LC met derop:
-Yasuni Carrera 20
-Hebo 70 Alu vlinderpoort IS Tuned (nog vetter dan Hebo Manston )
-21mm carbu
-25mm recht spruitstuk Malossi
-Yamashi pen12 krukas
-Hebo 107mm koppeling
-Malossi 107mm koppelingshuis
-Malossi primaire vertanding 13/44
-Malossi variateur
-Malossi Ventilvar
-Malossi v-snaar
-HPI binnenrotor ontsteking
-Malossi Powerfilter
-Bridgestone ML50 bandjes
Helaas is me scooter gestolen maar ik had graag willen sporten tegen jullie
Ik had een Aprilia SR Max Biaggi minarelli horizontaal LC met derop:
-Yasuni Carrera 20
-Hebo 70 Alu vlinderpoort IS Tuned (nog vetter dan Hebo Manston )
-21mm carbu
-25mm recht spruitstuk Malossi
-Yamashi pen12 krukas
-Hebo 107mm koppeling
-Malossi 107mm koppelingshuis
-Malossi primaire vertanding 13/44
-Malossi variateur
-Malossi Ventilvar
-Malossi v-snaar
-HPI binnenrotor ontsteking
-Malossi Powerfilter
-Bridgestone ML50 bandjes
Helaas is me scooter gestolen maar ik had graag willen sporten tegen jullie
laatste aanpassing
CrusheR> Bij een minarelli vertikaal zat er dacht ik standaard al een 107mm koppeling in.
En je weet niet zoveel van tuning he?
op dat 25mm rechte spruitstuk kunnen carbu's van 17.5mm t/m 25mm in. Als je het spruitstuk bevriest en dan met de dremel vergroot, dan kan je em naar maat aanpassen van een grotere carbu
Ik had trouwens ook nog een Malossi powerfilter erop zitten, maar die wou ik vervangen door mijn luchtfilter in me buddyseat te plaatsen, maar voordat ik daaraan kon beginnen, werd me scooter gestolen
En je weet niet zoveel van tuning he?
op dat 25mm rechte spruitstuk kunnen carbu's van 17.5mm t/m 25mm in. Als je het spruitstuk bevriest en dan met de dremel vergroot, dan kan je em naar maat aanpassen van een grotere carbu
Ik had trouwens ook nog een Malossi powerfilter erop zitten, maar die wou ik vervangen door mijn luchtfilter in me buddyseat te plaatsen, maar voordat ik daaraan kon beginnen, werd me scooter gestolen
*vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM*
*TOET* *TOET*
*TOET* *TOET*
laatste aanpassing
Nog verder hier mensen die veel van tuning weten?
Mjah, ik zie hier allemaal scooters die er standaard uit zien, das toch niet leuk
En ook valt me op dat ik hier geen enkele scooter ertussen zie met een Minarelli Horizontaal LC of een Piaggio LC blok
Das het best op te fokken, de rest zijn allemaal trage motorblokken waar je 14.500rpm niet mee kan halen, wat je voor veel pk'tjes toch wel nodig hebt
Mjah, ik zie hier allemaal scooters die er standaard uit zien, das toch niet leuk
En ook valt me op dat ik hier geen enkele scooter ertussen zie met een Minarelli Horizontaal LC of een Piaggio LC blok
Das het best op te fokken, de rest zijn allemaal trage motorblokken waar je 14.500rpm niet mee kan halen, wat je voor veel pk'tjes toch wel nodig hebt
Ik werk Bij een Bromfiets-Motorfiets (roké motors in Mijdrecht).
Ik heb zelf een Yamaha BW met daarin Aerox velgen Aerox voorvork, schijfrem voor + Achter, aerox dashboard + Stuur.
De Setup van mijn scootertje:
- Malossi MHR Krukas
- Polini 70cc Aluminium W-Poort Getuned
- Polini For Race Met Kevlar Carbon Demper
- Polini Spruitstuk + Membraam
- Polini 2g Koppeling
- Polini Vario
- 21mm Dellorto Carburateur
ik rij er alleen bijna nooit op alleen met mooi weer, en dan alleen een beetje wheelies maken, dat is wel cool...
Daan: 14.500 is wel HEEEEEL erg veel hoor, de Race Scooters van ons draaien zo'n 12000-13000 Toeren...
Ik heb zelf een Yamaha BW met daarin Aerox velgen Aerox voorvork, schijfrem voor + Achter, aerox dashboard + Stuur.
De Setup van mijn scootertje:
- Malossi MHR Krukas
- Polini 70cc Aluminium W-Poort Getuned
- Polini For Race Met Kevlar Carbon Demper
- Polini Spruitstuk + Membraam
- Polini 2g Koppeling
- Polini Vario
- 21mm Dellorto Carburateur
ik rij er alleen bijna nooit op alleen met mooi weer, en dan alleen een beetje wheelies maken, dat is wel cool...
Daan: 14.500 is wel HEEEEEL erg veel hoor, de Race Scooters van ons draaien zo'n 12000-13000 Toeren...
laatste aanpassing
2 daan :: ok.. k had (eergister verkocht, EINDELIJK) een Gilera zipSP
- 70cc MHR Team SPEED (getuned bij zaakje in Alphen)
- Team SPEED krukas + SKF c4 lagers
- 70cc Polini EVO uitlaat (met vierkante tailpipe, xtra tegendruk + scheller geluid )
- crosser ontsteking (binnenrotor)
- MHR overrange set
- 24mm vlakschuif Mikuni
- aangepast spruitstuk
- spoelpoorten in blok gefreesd en gepolijst
- standaard vertanding
- origineel + MBX radiateur
- 2x ML50 banden
- stabelisatie stang RVS
als laatste haalde ik de 13500 rpm
17,4 PK
ooit een top gehaald van 145 km/h
- 70cc MHR Team SPEED (getuned bij zaakje in Alphen)
- Team SPEED krukas + SKF c4 lagers
- 70cc Polini EVO uitlaat (met vierkante tailpipe, xtra tegendruk + scheller geluid )
- crosser ontsteking (binnenrotor)
- MHR overrange set
- 24mm vlakschuif Mikuni
- aangepast spruitstuk
- spoelpoorten in blok gefreesd en gepolijst
- standaard vertanding
- origineel + MBX radiateur
- 2x ML50 banden
- stabelisatie stang RVS
als laatste haalde ik de 13500 rpm
17,4 PK
ooit een top gehaald van 145 km/h
Ik had SKF c3 lagers, meer dan genoeg...
Ennuh, welk zaakje in Alphen heb je cilinder getuned en wat is er getuned?
Mijn Hebo 70 Alu vlinderpoort:
squish aangepast, verbrandingskamer aangepast, spoelpoorten verhoogt, uitlaatpoort stukken groter gemaakt, nog groter als die van de Manston, hemd aangepast, zuiger aangepast aan cilinder...
Ik wou ook nog een Runner radiateur inbouwen achter me voorwiel en me originele radiateur ook behouden, dus 2 radiateurs = extra koeling = minder kans op warmloper
Ook voor nog een 220mm Braking Oversized...
Ik wou ook nog een 25mm Dell'orto, maar liever een Mikuni 28mm, maar dan kan je echt maar een paar km met je tank doen
Ennuh, een Evo70 uitlaat op die setup???
Je had het veel beter gedaan met een Hebo Racing 2/3 uitlaat, dan had je veel meer toeren kunnen draaien en wat voor merk binnenrotor?
Standaard vertanding??? Hoe de fok kan je dan 145km/h halen??? Dan kan je geeneens je voorwiel aan de grond houden, vooral niet met een Zip SP en 17,4pk is wel errug veel voor met std vertanding en een evo uitlaat. Op wat voor testbank heb je gestaan?
En hoe heb je dat gedaan met een vierkante tailpipe? Heb je het wel op de mm nauwkeurig gedaan? Want anders verneuk je uitlaat ermee, want dan kloppen de verhoudingen niet meer...
Ennuh, welk zaakje in Alphen heb je cilinder getuned en wat is er getuned?
Mijn Hebo 70 Alu vlinderpoort:
squish aangepast, verbrandingskamer aangepast, spoelpoorten verhoogt, uitlaatpoort stukken groter gemaakt, nog groter als die van de Manston, hemd aangepast, zuiger aangepast aan cilinder...
Ik wou ook nog een Runner radiateur inbouwen achter me voorwiel en me originele radiateur ook behouden, dus 2 radiateurs = extra koeling = minder kans op warmloper
Ook voor nog een 220mm Braking Oversized...
Ik wou ook nog een 25mm Dell'orto, maar liever een Mikuni 28mm, maar dan kan je echt maar een paar km met je tank doen
Ennuh, een Evo70 uitlaat op die setup???
Je had het veel beter gedaan met een Hebo Racing 2/3 uitlaat, dan had je veel meer toeren kunnen draaien en wat voor merk binnenrotor?
Standaard vertanding??? Hoe de fok kan je dan 145km/h halen??? Dan kan je geeneens je voorwiel aan de grond houden, vooral niet met een Zip SP en 17,4pk is wel errug veel voor met std vertanding en een evo uitlaat. Op wat voor testbank heb je gestaan?
En hoe heb je dat gedaan met een vierkante tailpipe? Heb je het wel op de mm nauwkeurig gedaan? Want anders verneuk je uitlaat ermee, want dan kloppen de verhoudingen niet meer...
allemaal professionele magisch handjes werk... (door vrienden, die ook in de racerij meedoen, maar voor mijn scooter een freak wilde maken)zelf heb k alleen maar geld neergelegd ...
enne t zijn krukass pk's he...
k hield m ook nie aan de grond... k reed er ook nie vaak mee... 3x per maand ofzo... gewoon te link.
enne t zijn krukass pk's he...
k hield m ook nie aan de grond... k reed er ook nie vaak mee... 3x per maand ofzo... gewoon te link.
Mjah, je had maar es op een goeie Tovami moeten staan, 12 a 13 dan
Maar die evo pijp is te laagtoerig voor de cilinder die je gebruikte, MHR Team Speed wilt gewoon lekker toeren draaien, Evo 70 uitlaat geeft topvermogen af bij 12.000-12.500rpm, terwijl je als je alles goed doet met een MHR Team Speed tuned wel 14.300 kan draaien als je bijvoorbeeld een Hebo Racing 2/3 uitlaat had gebruikt
Die levert op Piaggio veel vermogen + veel toeren, dus ideaal op een MHR Team Speed Tuned
Maar die evo pijp is te laagtoerig voor de cilinder die je gebruikte, MHR Team Speed wilt gewoon lekker toeren draaien, Evo 70 uitlaat geeft topvermogen af bij 12.000-12.500rpm, terwijl je als je alles goed doet met een MHR Team Speed tuned wel 14.300 kan draaien als je bijvoorbeeld een Hebo Racing 2/3 uitlaat had gebruikt
Die levert op Piaggio veel vermogen + veel toeren, dus ideaal op een MHR Team Speed Tuned
2 ollie>> knap hoor met een auto 85.000 toeren halen!!! petje af want formule 1 wagens halen krap 17.000
hahaha wat een lollig topic
ehmsz ik heb een zwarte peugot buxy , je weet wel zo een skoeter met oranje plaatje hehehe
is dat nou in of uit ? ohja en ie rijdt 62 kmperuur lol hard zat of nie dan
-wordt eigenlijk alleeen gebruikt als ik naar beachbop ga en op zomersedagen dat er file staat richting zandvoort en kheb ook een mooie toeter dr op zitte
ehmsz ik heb een zwarte peugot buxy , je weet wel zo een skoeter met oranje plaatje hehehe
is dat nou in of uit ? ohja en ie rijdt 62 kmperuur lol hard zat of nie dan
-wordt eigenlijk alleeen gebruikt als ik naar beachbop ga en op zomersedagen dat er file staat richting zandvoort en kheb ook een mooie toeter dr op zitte
Rhythm>
Koel
Wat is er dan allemaal aan getuned?
Als je mijn Hebo 70 Alu vlinderpoort zag, dan kreeg je gewoon een stijve, gewoonweg sneller dan een Hebo Manston
Kut alleen van d Manston is dat je de kop moet afdraaien wil je op euro 98 kunnen rijden, anders moet je octaanboosters gaan gebruiken, omdat je een hoger octaangehalte nodig hebt...
Maar van een Hebo 70 Alu vlinder tuned kan je meer maken als een Manston tuned
Koel
Wat is er dan allemaal aan getuned?
Als je mijn Hebo 70 Alu vlinderpoort zag, dan kreeg je gewoon een stijve, gewoonweg sneller dan een Hebo Manston
Kut alleen van d Manston is dat je de kop moet afdraaien wil je op euro 98 kunnen rijden, anders moet je octaanboosters gaan gebruiken, omdat je een hoger octaangehalte nodig hebt...
Maar van een Hebo 70 Alu vlinder tuned kan je meer maken als een Manston tuned