Partyflock
 
Forumonderwerp · 1174425
­ Nederland
Hey mensen, ik kreeg vanmiddag een mailtje van Paylogic een mailtje dat ik mijn kaartjes moest personaliseren, hebben mensen ook deze mail gehad?

Zo ja? Kan iemand mij vertellen of dit echt is want deze kaartjes zijn natuurlijk gewilt!
Is al een tijdje aan de gang met tickets. Andere soorten feesten maar bij Armin only en Electronic Family moet je je kaart ook later op naam zetten. Is normaal dus. Op die manier proberen ze de handel tegen te gaan.
Hee vraagje B -flock hoe gaat dat in zyn werk..heb ze overgekocht van een maatje.. ken je meen uitleggen hoe ik dat moet doen?
Hardcopy ticket van primera is niet nodig tog..heb 'm niet online gekocht namelyk
laatste aanpassing
Uitspraak van Timaxio op maandag 11 juli 2016 om 19:20:
Hee vraagje B -flock hoe gaat dat in zyn werk..heb ze overgekocht van een maatje.. ken je meen uitleggen hoe ik dat moet doen?
Hardcopy ticket van primera is niet nodig tog..heb 'm niet online gekocht namelyk

Heb je een mail gehad of niet? Hardcopy lijkt me niet nee.
Ik heb hem ook gehad en kaartjes doorverkocht, degene die ze van mij via ticketswap hebben gekocht komen dus niet binnen?/ Dat zou zwaar lullig zijn.
laatste aanpassing
Ik heb ticket via ticketswap overgekocht , een loyalty ticket zonder naam betekend dit dat mijn kaartjes niet geldig zijn nu? Iemand tips wat ik nu kan doen??
als ik jullie was zou ik ticketswap of art of dance even contacten. beetje lullig als je voor de deur staat en er niet in komt. ik had tot vanavond 23.59 uur de tijd om mijn tickets te personaliseren. en anders werden ze gecanceld. lullig voor de mensen die niet dagelijks in hun mail kijken.
en wat moet je doen als ze op de naam van een ander staan? heb 2 kaartjes via een site overgekocht waarvan de personen waarvan de kaartjes waren ze geannuleerd hebben. ik en me maatje hebben geen mail gekregen, zou t dan gewoon zo goed zijn? dus diegene had ze geactiveerd. niet dat ik straks niet binnenkom omdat id en kaartnaam niet overeen komen?
Uitspraak van -PARAxESSSS op dinsdag 12 juli 2016 om 10:54:
en wat moet je doen als ze op de naam van een ander staan? heb 2 kaartjes via een site overgekocht waarvan de personen waarvan de kaartjes waren ze geannuleerd hebben. ik en me maatje hebben geen mail gekregen, zou t dan gewoon zo goed zijn? dus diegene had ze geactiveerd. niet dat ik straks niet binnenkom omdat id en kaartnaam niet overeen komen?


vriendin van me heeft ticketswap gebeld, en die zeggen dat de barcode alleen gescand wordt. kost veel te veel tijd om de namen te controleren met id's. is het festival veel te druk bezocht voor.
dankje! ja ook een mail terug gehad van dance art. dat ze een fout hebben gemaakt haha
Vandaag een rectificatie mail gehad van Paylogic dat de NIET gepersonaliseerde tickets gewoon geldig zijn. De Organistatie heeft hun laten weten hier dit jaar flexibel over te zijn.
Word wel zwaar kloten dan volgend jaar voor mensen die net voor een festival toch niet kunnen al je geld weg...
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 13 juli 2016 om 10:59:
Word wel zwaar kloten dan volgend jaar voor mensen die net voor een festival toch niet kunnen al je geld weg...

Nee joh. Je kan de naam nog laten veranderen. Weet niet of dat gratis kan of tegen een kleine vergoeding maar dat kan gewoon. Overigens heb ik een kaart gekocht die ik op naam moet zetten en daar wacht ik mee tot een paar dagen voor het feest zodat als ik niet ga ik hem op de naam van de koper kan zetten. ;)
Paylogic MAG helemaal niet vragen om te personaliseren omdat die voorwaarden t/m betalen helemaal niet bekend zijn.

OPROEP: dien een klacht in bij Paylogic EN bij ConsuWijzer. ConsuWijzer zal bij voldoende klachten een onderzoek starten en eventueel aankloppen bij de Autoriteit Consument & Markt.

Meer info: http://partyflock.nl/topic/1175826:Personaliseren-tickets-bij-Paylogic-ONGEGROND