Partyflock
 
Forumonderwerp · 1100329
­ Nederland
Hey hallo,

ik heb een kaartje gekocht via ticketscript voor Voltt, alleen nu ben ik die mail kwijt, en heb het ticket nog niet gedownload.

heeft iemand een tip voor mij hoe ik dit kan oplossen??????


Alvast BEDANKT!
 
Artiest System
Hoe krijg je het voor elkaar dat je die mail kwijtraakt??
Artiest {SHOWLIST artist 29155, 39838}
nieuw kaartje kopen, eigenlijk t zelfde als dat je een kaartje haalt in de winkel en daarna weggooid

alleen dan virtueel
 
Uitspraak van Aphazia op zaterdag 21 augustus 2010 om 14:41:
nieuw kaartje kopen, eigenlijk t zelfde als dat je een kaartje haalt in de winkel en daarna weggooid

alleen dan virtueel

wat een fail!
 
wat een domme sukkel ben jij zeg :x

maare misschien ctc opnemen met Ticketsscript en wrs vragen ze dan om een bewijs van betaling sturen en dan zal je best wel een nieuw mailtje van ze krijgen denk ik zo!
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 augustus 2010 om 15:33:
maare misschien ctc opnemen met Ticketsscript en wrs vragen ze dan om een bewijs van betaling sturen en dan zal je best wel een nieuw mailtje van ze krijgen denk ik zo!

Ja idd, of gewoon vragen of ze de mail naar jouw e-mail adres nog een keer kunnen sturen ;)
 
Precies maar als hij dat zelf al niet kan verzinnen :x :roflol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 augustus 2010 om 15:57:
Ja idd, of gewoon vragen of ze de mail naar jouw e-mail adres nog een keer kunnen sturen

Ja en dan zit jij met twee tickets 8)
Zo makkelijk gaat dat niet, alhoewel het beste wat je kunt doen sowieso is om Ticketscript te contacteren:)
 
Uitspraak van Bakkor op zaterdag 21 augustus 2010 om 14:32:
ik heb een kaartje gekocht via ticketscript voor Voltt, alleen nu ben ik die mail kwijt

Bron?
 
Heb je niet zon knop als bij 'ww vergeten' maar dan 'mail vergeten'
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 augustus 2010 om 16:11:
Heb je niet zon knop als bij 'ww vergeten' maar dan 'mail vergeten'

Ja, precies...of google even "gevonden kaartjes" :vaag:
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 21 augustus 2010 om 16:03:
Ja en dan zit jij met twee tickets 8)

Met slechts 1 unieke barcode. Hetzelfde als wanneer je hem 2x zou printen.
Kortom: moet geen probleem zijn dus.
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zaterdag 21 augustus 2010 om 16:30:
Met slechts 1 unieke barcode

Die apart worden gegenereerd en niet zomaar te dupliceren zijn?
Of denk jij dat dat soort programma's die deze barcodes genereren 100x dezelfde barcode genereren?
Het zal best wel gelogd staan welke barcode aan de TO is verstrekt. Alleen wanneer dit niet gedaan is heb je dus een probleem:)
 
Klopt fortuna, maar ze kunnen anders toch die kaart blokkeren?
Ivm fraude moeten ze denk ik zoiezo een registratie bij houden?