Partyflock maakt gebruik cookies en diensten van derden en deelt gegevens over jouw gebruik van Partyflock met derden.
Zonder deze cookies en diensten kunnen wij geen koppeling met Facebook aanbieden, geen Youtube video's en geen Soundcloud spelers tonen. Zonder deze technologieën wordt de mogelijkheid om de site rendabel te houden aanzienlijk beperkt omdat we voor inkomsten volledig afhankelijk zijn van reclames waarvan een groot deel cookies vereisen om gerichte (en daarmee toepasselijke) reclames te kunnen tonen.
Door na deze melding gebruik te blijven maken van Partyflock, ga je impliciet akkoord met het gebruik van deze cookies en diensten.
Zie ook onze privacy statement.✓ Akkoord
Partyflock
 
Forumonderwerp · 1100329
­ Nederland Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Hey hallo,

ik heb een kaartje gekocht via ticketscript voor Voltt, alleen nu ben ik die mail kwijt, en heb het ticket nog niet gedownload.

heeft iemand een tip voor mij hoe ik dit kan oplossen??????


Alvast BEDANKT!
 
Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe krijg je het voor elkaar dat je die mail kwijtraakt??
Artiest {SHOWLIST artist 29155, 39838}
Waarschuw beheerder
nieuw kaartje kopen, eigenlijk t zelfde als dat je een kaartje haalt in de winkel en daarna weggooid

alleen dan virtueel
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aphazia op zaterdag 21 augustus 2010 om 14:41:
nieuw kaartje kopen, eigenlijk t zelfde als dat je een kaartje haalt in de winkel en daarna weggooid

alleen dan virtueel

wat een fail!
 
Waarschuw beheerder
wat een domme sukkel ben jij zeg :x

maare misschien ctc opnemen met Ticketsscript en wrs vragen ze dan om een bewijs van betaling sturen en dan zal je best wel een nieuw mailtje van ze krijgen denk ik zo!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 augustus 2010 om 15:33:
maare misschien ctc opnemen met Ticketsscript en wrs vragen ze dan om een bewijs van betaling sturen en dan zal je best wel een nieuw mailtje van ze krijgen denk ik zo!

Ja idd, of gewoon vragen of ze de mail naar jouw e-mail adres nog een keer kunnen sturen ;)
 
Waarschuw beheerder
Precies maar als hij dat zelf al niet kan verzinnen :x :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 augustus 2010 om 15:57:
Ja idd, of gewoon vragen of ze de mail naar jouw e-mail adres nog een keer kunnen sturen

Ja en dan zit jij met twee tickets 8)
Zo makkelijk gaat dat niet, alhoewel het beste wat je kunt doen sowieso is om Ticketscript te contacteren:)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bakkor op zaterdag 21 augustus 2010 om 14:32:
ik heb een kaartje gekocht via ticketscript voor Voltt, alleen nu ben ik die mail kwijt

Bron?
 
Waarschuw beheerder
Heb je niet zon knop als bij 'ww vergeten' maar dan 'mail vergeten'
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 augustus 2010 om 16:11:
Heb je niet zon knop als bij 'ww vergeten' maar dan 'mail vergeten'

Ja, precies...of google even "gevonden kaartjes" :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 21 augustus 2010 om 16:03:
Ja en dan zit jij met twee tickets 8)

Met slechts 1 unieke barcode. Hetzelfde als wanneer je hem 2x zou printen.
Kortom: moet geen probleem zijn dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zaterdag 21 augustus 2010 om 16:30:
Met slechts 1 unieke barcode

Die apart worden gegenereerd en niet zomaar te dupliceren zijn?
Of denk jij dat dat soort programma's die deze barcodes genereren 100x dezelfde barcode genereren?
Het zal best wel gelogd staan welke barcode aan de TO is verstrekt. Alleen wanneer dit niet gedaan is heb je dus een probleem:)
 
Waarschuw beheerder
Klopt fortuna, maar ze kunnen anders toch die kaart blokkeren?
Ivm fraude moeten ze denk ik zoiezo een registratie bij houden?