euh....een audi van 1350 kg..voor 70 euro super 98 in de week tanken, dat ding rijdt niet zuunig!!...verzekering: te veel..
en zo nu en dan een snelheidsboete...
wat ga je kopuh es?
en zo nu en dan een snelheidsboete...
wat ga je kopuh es?
oh ja ...een rijbewijs
kunnen we ook een keer samen naar het circuit...beetje slipcursus volgen ofsow..
kunnen we ook een keer samen naar het circuit...beetje slipcursus volgen ofsow..
ik rij een hele oude mazda 323 uit 87 wit met roest bruin met hier en daar mooie deuken zodat de auto wat gestroomlijnder is aanschaf was om te lachen zo weinig onderhoud kost ook al geen drol (heb ik mooi geluk mee) en ja helaas zal die volgend jaar niet door de apk komen omdat er dan allerlij lagers en weet ik veel moet worden vervangen en dat is die niet waard.
verzekering word elke maand automatisch afgeschreven en wat de belasting kost weet ik dus ook niet maar goed hij rijd brengt me van A naar B en daar heb je dan ook alles mee gezegd
verzekering word elke maand automatisch afgeschreven en wat de belasting kost weet ik dus ook niet maar goed hij rijd brengt me van A naar B en daar heb je dan ook alles mee gezegd
1.Wat rij jij? Peugeot 605 SLI 2.0 16v
2.Wat weegt ie? 1450kg
3.wat voor brandstof? benzine (80L tank) Gem. Verbruik 13l/100km
4.Wat kost jouw verzekering in de maand? 13 euro
5.Wat kost jouw wegenbelasting? 120 euro in de 3 maanden.
6. 97kw\130 pk. 0-100 in 11.2 sec (traag dus ) Top snelheid 215 km/u (sneller dan normaal). Verder weinig onderhoud aan dus dat is wel relaxed. Sinds November 2000 aan rekeningen +- 150 euro (excl banden)
2.Wat weegt ie? 1450kg
3.wat voor brandstof? benzine (80L tank) Gem. Verbruik 13l/100km
4.Wat kost jouw verzekering in de maand? 13 euro
5.Wat kost jouw wegenbelasting? 120 euro in de 3 maanden.
6. 97kw\130 pk. 0-100 in 11.2 sec (traag dus ) Top snelheid 215 km/u (sneller dan normaal). Verder weinig onderhoud aan dus dat is wel relaxed. Sinds November 2000 aan rekeningen +- 150 euro (excl banden)
laatste aanpassing
1.Wat rij jij? Mazda 332F 1.8 GT coupé (uit 1996)
2.Wat weegt ie? 1200 KG
3.Wat voor brandstof? LPG/Benzine
4.Wat kost jouw verzekering in de maand? 100 Euro
5.Wat kost jouw wegenbelasting? uhh, 222 Euro in drie maande
6. 85Kw/ 113,3 PK , top 205 km/h, heb al 200 gehaald. Auto met Airco, elek ramen en spiegels.
Gewoon een topauto.
2.Wat weegt ie? 1200 KG
3.Wat voor brandstof? LPG/Benzine
4.Wat kost jouw verzekering in de maand? 100 Euro
5.Wat kost jouw wegenbelasting? uhh, 222 Euro in drie maande
6. 85Kw/ 113,3 PK , top 205 km/h, heb al 200 gehaald. Auto met Airco, elek ramen en spiegels.
Gewoon een topauto.
Bigga> ik heb het laatste model, maar dan wel getuned.
Overigens is deze auto de laatste met het legendarische moterblok uit de laatste EVO's (en de S4) Alleen is hij standaard begrensd (o.a. geknepen uitlaatsysteem) Dit om het aantal pk's te verlagen. (heeft weer te maken met export ofzo)
Dus het blok is hetzelfde als in de "oude" Intergrales alleen heb ik voorwiel aandrijving ivp vierwiel. En is het makkelijk tunen, ander uitlaatsysteem (+ 9-10 pk) en ander motormanagement (+30% ).
Het zal er om hangen
Maar ik denk dat ik je kan pakken
Doei!
Overigens is deze auto de laatste met het legendarische moterblok uit de laatste EVO's (en de S4) Alleen is hij standaard begrensd (o.a. geknepen uitlaatsysteem) Dit om het aantal pk's te verlagen. (heeft weer te maken met export ofzo)
Dus het blok is hetzelfde als in de "oude" Intergrales alleen heb ik voorwiel aandrijving ivp vierwiel. En is het makkelijk tunen, ander uitlaatsysteem (+ 9-10 pk) en ander motormanagement (+30% ).
Het zal er om hangen
Maar ik denk dat ik je kan pakken
Doei!
laatste aanpassing
Ok, mijn bakkie;
1.Wat rij jij? VW Golf III 1.9TDi
2.Wat weegt ie? Bijna 1200 kg's
3.Wat voor brandstof? Diesel
4.Wat kost jouw verzekering in de maand? All-risk -75% 1400 florijnen in ut jaar
5.Wat kost jouw wegenbelasting? Ook nog in fl's, 138,- per maand
6.Wat verbruikt ie? TDi is zunig. Met niet-zunige rijstijl nog 800++ km's op een tank van 35 eurotjuhs.
7.Wat verbruikt ie? ehm, afgelopen 12 maanden 12 prenten... TDi rijd nog best door
8.Eigen of lease? Deez is helemaal van mij!
9.Is ie waterdicht? Nee, water komt bij de rubbers naar binnen als je die onder de waterspiegel hebt staan.
10.En nu? Gelukkig ging ie niet helemaal te water, en rij ik nu weer vrolijk rond.
11.En je Pa? Mn Pa is kewl. Gaf me tips hoe de blaastest te verwarren. Hij oogt degelijk, maar staat altijd voor me klaar.
12.En de meldkamer? De meldkamer belde me thuis op of ik wist dat mn auto half in de Zaan stond. Ja, zeg ik, daar heb ik em net zeluf neergezet.
13.En, takelwagen? Ja, en die lampelul van de takelwagen wist het goede trekoog nie te vinden, en maakt toen ergens anders vast. Hele achterbumper ook nog uit zn voegen getrokken.
14.Verzekering? Ja, goed geregeld. Heb dr zelf geld aan overgehouden, na overleg met de reperateur.
15.Tips? Ja, zorg voor voldoende profiel op je banden. En ga niet rallyrijden naast een kanaal, waar de de omgeving niet kent.
16.Tenslotte? heb ik me een beetje laten gaan met dit gezever, heeft nix met je vraag te maken.
17. Resumee: Tja TDi-tje is relaxed. Snel en redelijk zuinig. Kost me wel all in account zo'n 1200 oude valutaeenheden in de maand. Maar hij rijdt wel lekker, kan lezen en schrijven met em wat betreft weggedrag.
1.Wat rij jij? VW Golf III 1.9TDi
2.Wat weegt ie? Bijna 1200 kg's
3.Wat voor brandstof? Diesel
4.Wat kost jouw verzekering in de maand? All-risk -75% 1400 florijnen in ut jaar
5.Wat kost jouw wegenbelasting? Ook nog in fl's, 138,- per maand
6.Wat verbruikt ie? TDi is zunig. Met niet-zunige rijstijl nog 800++ km's op een tank van 35 eurotjuhs.
7.Wat verbruikt ie? ehm, afgelopen 12 maanden 12 prenten... TDi rijd nog best door
8.Eigen of lease? Deez is helemaal van mij!
9.Is ie waterdicht? Nee, water komt bij de rubbers naar binnen als je die onder de waterspiegel hebt staan.
10.En nu? Gelukkig ging ie niet helemaal te water, en rij ik nu weer vrolijk rond.
11.En je Pa? Mn Pa is kewl. Gaf me tips hoe de blaastest te verwarren. Hij oogt degelijk, maar staat altijd voor me klaar.
12.En de meldkamer? De meldkamer belde me thuis op of ik wist dat mn auto half in de Zaan stond. Ja, zeg ik, daar heb ik em net zeluf neergezet.
13.En, takelwagen? Ja, en die lampelul van de takelwagen wist het goede trekoog nie te vinden, en maakt toen ergens anders vast. Hele achterbumper ook nog uit zn voegen getrokken.
14.Verzekering? Ja, goed geregeld. Heb dr zelf geld aan overgehouden, na overleg met de reperateur.
15.Tips? Ja, zorg voor voldoende profiel op je banden. En ga niet rallyrijden naast een kanaal, waar de de omgeving niet kent.
16.Tenslotte? heb ik me een beetje laten gaan met dit gezever, heeft nix met je vraag te maken.
17. Resumee: Tja TDi-tje is relaxed. Snel en redelijk zuinig. Kost me wel all in account zo'n 1200 oude valutaeenheden in de maand. Maar hij rijdt wel lekker, kan lezen en schrijven met em wat betreft weggedrag.
1.Wat rij jij? Nissan Sunny 1.3SLX
2.Wat weegt ie?+- 900kg,ofsuh
3.Wat voor brandstof? Euro95
4.Wat kost jouw verzekering in de maand? Geen idee
5.Wat kost jouw wegenbelasting,vraagteken.Weet ik ook niet!
6.Wat verbruikt ie? Zuipt minder als ik zelf,per maand!!
7.Is ie waterdicht? NUH,met die roestgaten in d deur niet meer!!
2.Wat weegt ie?+- 900kg,ofsuh
3.Wat voor brandstof? Euro95
4.Wat kost jouw verzekering in de maand? Geen idee
5.Wat kost jouw wegenbelasting,vraagteken.Weet ik ook niet!
6.Wat verbruikt ie? Zuipt minder als ik zelf,per maand!!
7.Is ie waterdicht? NUH,met die roestgaten in d deur niet meer!!
laatste aanpassing
ESTHERTJE zei eerder:
'ROACH!!!!
Die van jou rijdt harder he?
Zeg me dat het waar is!! '
---------------------
wees gerust schone jonkvrouw!
1.8 turbo met 250 pk schoon aan de haak...
vierwielaangedreven, dus extra veel grip en nooit last van slippende wielen bij het optrekken. daarbij zijn zeer hoge bochtsnelheden mogelijk...
0-100 in 5.8 sec. top begrenst op 250 km/u
brrr...
'ROACH!!!!
Die van jou rijdt harder he?
Zeg me dat het waar is!! '
---------------------
wees gerust schone jonkvrouw!
1.8 turbo met 250 pk schoon aan de haak...
vierwielaangedreven, dus extra veel grip en nooit last van slippende wielen bij het optrekken. daarbij zijn zeer hoge bochtsnelheden mogelijk...
0-100 in 5.8 sec. top begrenst op 250 km/u
brrr...
laatste aanpassing
1. Fiat 500 (1971)
2. iets minder dan 500 kilo
3. euro loodvrij met loodvervanger (zelf toevoegen)
4. verzekering is ongeveer 100 euro per halfjaar
5. wegenbelastingvrij omdat ie ouder dan 25 jaar is
6. Extra kosten: veeel, omdat die auto's van 30 jaar geleden kwalitatief niet al te goed in elkaar zijn gezet, maar als ik zelf een beetje aan die auto knutsel hou ik de kosten redelijk onder controle
2. iets minder dan 500 kilo
3. euro loodvrij met loodvervanger (zelf toevoegen)
4. verzekering is ongeveer 100 euro per halfjaar
5. wegenbelastingvrij omdat ie ouder dan 25 jaar is
6. Extra kosten: veeel, omdat die auto's van 30 jaar geleden kwalitatief niet al te goed in elkaar zijn gezet, maar als ik zelf een beetje aan die auto knutsel hou ik de kosten redelijk onder controle