2 nutero: mooi wagentje hoor
Corrado uit 89
Blauw/paars parelmoer metallic
17inch wielen
Rvs uitlaat systeem
verlaagd
Booskijkertje
Elektrisch pakket (ramen/dakraam/centrale vergrendeling
Stuurbekrachtiging
A.B.S.
mistlichten
Elektrische koplamphoogte stelling
Sportluchtfilter (ramair)
Ik vraag er 4000euro voor, bij de laatste onderhouds beurt(28-04-2002) zijn er veel dingen vervangen:
Distributie riem +spanrol
Multiriem
Keerringen distributie zijde
L+r homokineet hoezen
mistlichten links/rechts
Geleiderrails van het elektrische schuifkantel dak
2 motorsteunen
en nog wat dingen maar ik weet het niet precies meer dat zou ik ff moeten opzoeken.. maar het is wel een goede/fijne auto, ik heb alleen zelf een corrado vr6 uit '93 gekocht die is net wat fijner
Blauw/paars parelmoer metallic
17inch wielen
Rvs uitlaat systeem
verlaagd
Booskijkertje
Elektrisch pakket (ramen/dakraam/centrale vergrendeling
Stuurbekrachtiging
A.B.S.
mistlichten
Elektrische koplamphoogte stelling
Sportluchtfilter (ramair)
Ik vraag er 4000euro voor, bij de laatste onderhouds beurt(28-04-2002) zijn er veel dingen vervangen:
Distributie riem +spanrol
Multiriem
Keerringen distributie zijde
L+r homokineet hoezen
mistlichten links/rechts
Geleiderrails van het elektrische schuifkantel dak
2 motorsteunen
en nog wat dingen maar ik weet het niet precies meer dat zou ik ff moeten opzoeken.. maar het is wel een goede/fijne auto, ik heb alleen zelf een corrado vr6 uit '93 gekocht die is net wat fijner
Mooi hoor Phoolie,ik wil ook een Polo!!!Bruut zijn die dingen,maar ze kosten boel centjes.......*zucht*
laatste aanpassing
waar is de g60, volgens mij heeft ie toch 2 platliggende ruitenwissers
laatste aanpassing
Ik weet niet wanneer de g-lader voor het laatst gereviseerd is, het tandriempje is nog z.g.a.n. en hij heeft nog 0.8bar laderdruk dus dat moet goed zijn, hij heeft 215.000km gelopen maar hij is niet teruggedraaid in tegenstelling tot de meeste duitse auto's, ik heb alle boekjes erbij inclusief onderhoudsschema's
specs coming up:
bouwjaar: 1996
moter: 2.0l injectie
km stand:73.000
features: ABS, dubbele airbag,airco, elec.ramen, centr.deurvergrendeling, startonderbreker,
getint glas
kleur: nautille blauw(zeegroen-blauw) metallic
2 Guido: Het kan zijn dat jij het niet over hebt voor een Calibra, maar hij is het geld dubbel en dwars waard
bouwjaar: 1996
moter: 2.0l injectie
km stand:73.000
features: ABS, dubbele airbag,airco, elec.ramen, centr.deurvergrendeling, startonderbreker,
getint glas
kleur: nautille blauw(zeegroen-blauw) metallic
2 Guido: Het kan zijn dat jij het niet over hebt voor een Calibra, maar hij is het geld dubbel en dwars waard
2SENC: dat is als je hele g-lader inelkaar gelopen is, normale revisie is ongeveer 700gulden... onwetend persoon!!
2PHOOLIE: Volgens mij 1:8 ofzo,ligt natuurlijk ook aan je rijstijl maar ik heb er nog niet echt veel mee gereden omdat hij schade heeft, 10aug wordt ie gespoten en daarna kan ik hem weer gaan opbouwen, ruiten erin interieur erin geluidsapparatuur inbouwen, klasse III alarm inbouwen, airco systeem afvullen en ik heb al een VS-R inlaatspruitstuk (variabel voor meer trekkracht bij hoge toeren) en als ie klaar is ga ik er waarschijnlijk een week mee naar italie
2PHOOLIE: Volgens mij 1:8 ofzo,ligt natuurlijk ook aan je rijstijl maar ik heb er nog niet echt veel mee gereden omdat hij schade heeft, 10aug wordt ie gespoten en daarna kan ik hem weer gaan opbouwen, ruiten erin interieur erin geluidsapparatuur inbouwen, klasse III alarm inbouwen, airco systeem afvullen en ik heb al een VS-R inlaatspruitstuk (variabel voor meer trekkracht bij hoge toeren) en als ie klaar is ga ik er waarschijnlijk een week mee naar italie
laatste aanpassing
G60 moet je ook eerst warm laten worden tot ongeveer 100 graden, dan pas het gas diep inkicken, anders draait ie zo in de soep...maar ja...er zijn van die mensen die t gewoonweg niet doen, en dan gaan staan janken dat de g-lader verrot is...
DUH M@ZZOL$$
DUH M@ZZOL$$