Partyflock
 
­ Nederland
BESTEL NOOIT IETS BIJ DE TICKETBOX!!!

1-2-2002
Subject: RE: Uw Ticketboxbestelling

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb vrijdag 1 februari 2 kaartjes voor Teqnoligy en 2 kaartjes voor
Shockers besteld. Ik heb tot op heden niets meer vernomen. Zijn de kaartjes
onderweg, of is er iets verkeerd gegaan met de besteling?

Ik hoop op een snelle reactie,



2-2-2002
Re:besteling

Geachte heer Horas,

Uw bestelling voor Teqnolgy is verwerkt, u kunt de kaarten in de loop van deze week thuis verwachten.

De bestelling voor Shockers hebben wij echter nooit ontvangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn dit nog een keer te herhalen?

Met vriendelijke groet,

TicketBox

TRACKING NUMBER: A00000013190-00000037366

Subject: bestelling?

11-2-2002
Geachte heer/mevrouw,

5 Februari heb ik bij de Ticketbox online met mijn creditcard 2 kaartjes
voor het evenement Teqnoligy besteld. Dit was 75 euro. Tevens had ik 2
Shockerskaartjes besteld, maar kreeg de mededeling van de Ticketbox dat deze
bestelling niet ontvangen is. TRACKING NUMBER: A00000013190-00000037366

Nu is er gisteren 75 euro van mijn rekening afgeschreven EN 163 euro!!!! 163
euro??? Waarom is er 163 euro van mijn rekening afgehaald door u????? Ik
verzoek u dit per omgaande terug te storten en mij vandaag nog een bericht
te sturen, hoe het gekomen is dat er 163 euro van mijn rekening wordt
afgetrokken.

Ik ben via de mail, of telefonisch op xxxxxxxxxxxxx bereikbaar.

Groeten,


12-2-2002
Geachte heer Horas,

Onze excuses voor het ongemak.

Om het bedrag terug te kunnen storten hebben wij uw rekeningnummer nodig zou u zo vriendelijk willen zijn ons dat te mailen?

Met vriendelijke groet,

TicketBox

TRACKING NUMBER: A00000013190-00000073479


Ik hebhet rekeningnummer dezelfde dag gestuurd

25-02-2002

Geachte heer Horas,

Nogmaals onze excuses, de ¬163 zullen worden teruggestort op uw rekening. Dat zal ongeveer twee weken duren.

Met vriendelijke groet,

TicketBox

11-03-2002
Waar blijft mijn geld mensen???? Ik wacht nu al 2 weken en heb nog geen cent
zien terugkomen!


12-03-2002
Geachte heer / mevrouw Horas,

Uw restitutie is verwerkt, het kan echter een aantal weken duren.

Met vriendelijke groet,

TicketBox

TRACKING NUMBER: A00000013190-00000113400


IK WACHT NU AL EEN MAAND OP MIJN GELD!!!

NOOIT BESTELLEN BIJ TICKETBOX ONLINE!!!!

Groetjes
laatste aanpassing door een beheerder
Wat een stelletje klootzakken zeg!!

thx voor de tip;)

nog een tipje voor jou: koop NOOIT iets via internet.Koop je kaartjes lekker bij de recordstore....
nou heb r mijn q-base kaartje besteld, en die was r gewoon met een weekje no probs
 
Wow!! flippen....
ja, je kennie alles hebbe, ik heb het een keer met de hemkade gehad..... kaartjes voor multi online besteld en ook afgeschreven gehad, maar toen ik bij de deur stond, geen kaartjes en moest dus nog een keer betale.... maar heb kaartje gekrege voor de QT daarna dus viel mee....
maar wel lullig ja
wow kon je bij de hem dan kaarten bestellen? :P
nooit geweten
ik bestel heel vaak platen online, en heb mijn kaartje voor moh ook via masters.com besteld heb nog nooit problemen gehad.... maar dat kan toeval zijn
 
Je zou kunnen proberen om via je bank of credit card maatschappij het geld te laten terug storten.. Zij kunnen dit in de meeste gevallen wel doen.
Succes ermee!
 
Yupzz....Iedereen wordt keihard geflest door die gasten. Iedereen koopt daar zijn kaartjes voor de Staatsloterij, voetbalwedstrijden, concerten enz. enz....En iedereen wordt keihard genaaid....Tjah, ze moeten toch op een of andere manier winst maken hè.....

Weltrusten!
 
Een bankopdracht kun je altijd binnen 2 maanden nog laten terugstorten. Je moet hiervoor wel persoonlijk je handtekening op een stornerings-formulier zetten.
Het geld staat dan de volgende dag weer terug op je rekening.
Je kunt zelfs een maatschappij blokkeren zodat deze nooit meer geld van je rekening kan halen, ondanks dat er een machtiging is uitgeschreven.


Doe je een betaling met je creditcard, dan heb je ff pech.
Die kan je niet laten storneren, zonder je creditcard te laten blokkeren, wat inhoud dat het als gestolen wordt gemeld en je dus alsnog een 2 weken op je geld moet wachten en bovendien een nieuwe cc aan kan vragen.
Wel vervelend, beter is dan ook alleen met sites te werken die bankopdrachten of acceptgiro's verwerken. Zo loop je het minst risico.
Ik heb 2x Qlimax binnengehad omdat ik eerst een veld met een * was vergeten (toch wel knap DAT ZE DAAR NIET OP CONTROLEREN). Dus nou heb ik er 1 extra.

En die sigarenboeren die overal zogenaamd zitten, die zitten NIET waar ik woon !!! ggrrr
Was dat niet een maand SHEBYTE?

Nouja LB natuurlijk.. met creditcard wordt je altijd genaait, nep systeem.

Ik gebruik het ook daar niet van maar eigenlijk SUCKED het. :D
kan je trouwens die kaartjes voor 30 maart Q-base, gewoon bij zo'n winkel kopen waar sticker ticketbox op de deur staat?? of MOET het via internet??
 
baluh...
 
Gewoon bij zo`n winkel met ticketbox sticker....
Achja je wordt tegenwoordig toch overal geflest als je naar een feest wilt gaan.
Zie kaarten bestellen via internet, moet je echt nooit doen, tegenwoordig is het overal een puinhoop met de adminstratie van een bedrijf :frusty:

Wat dacht je dan van die belachelijke prijzen van kaartjes (Sensation, D-V enzovoort)

en wat dacht je de drank prijzen die zo zijn gestegen op feesten :(
 
tis inderdaad meer dan 2 weken, je hebt 30 dagen te tijd om een bedrag te storneren.
11-03-2002
Waar blijft mijn geld mensen???? Ik wacht nu al 2 weken en heb nog geen cent
zien terugkomen

HAHAHHAHAHHAHAH, waar blijft mijn geld mensen AHHAHAHA mooi spel scheids ;)
Machtigingen via internet kun je vaak niet terug boeken.Dat zijn eenmalige onherroepelijke machtigingen
 
heb ik een keer gehad op www.rige.nl,met kaartjes voor hardcore 4 life in the eau in arnhem...ikke daarheen bellen,was er ook iets mis gegaan...maar ik werd op de gastenlijst gezet,naam zeggen en zo naar binnen

wel rielax :P
2 Confuzer: Is IDD 1 maand, ben gister ook naar de RAbobank geweest omdat die honden van de Nieuwe Revu zogenaamd mijn opzegging niet hadden binnengehad en dus weer een keer mijn abbonementsgeld er af hadden getrokken. Staat er inmiddels al weer terug op. Maar die vrouw zei dat het 1 maand was... :-)
errug vervelend idd dit soort dingen...
zo heb ik nu dus een dubbele verzekering die ik al ongeveer 5 keer heb opgezegd, maar ze blijven geld afschrijven....grrrr:(:(:(:(
je moet oowk gewoon alleen maar gratiz dingen via internet bestellen ;D :-)
ff voor de duidelijkheid: IK HEB DUS NIETS BESTELD VOOR 163 EURO. Dus let AUB op als je al iets bij die Ticketboxassholes hebt besteld!!!
yiggi mennnn ... wat heb je tog weeer een geile profpic
:K

:P

(K)
 
Ik zit bij een echte bank...DE bank.
ABN hanteert 2 maanden storneringstijd, vandaar.

Al vind ik 1 maand ook wel voldoende.
ABN is alleen minder bij hypotheken enzow...

Ik zit bij alledrie !!@ (postbank, rabobank en ABN) :D
beetje jameer :D