Partyflock
 
­ Nederland
 
Argh, mijn internetverbinding deed het niet meer, dus ik aan de bel naar @home. En wat denk je de helpdesk is niet meer gratis, gvd. Wat is dit nou...!!! Gelukkig had ik snel iemand aan de lijn, het zal nu wel niet zo druk zijn, maar anders als je de help-desk nodig hebt kan dat lekker lang gaan duren, weet ik uit ervaring.

Dus die klote@home word zo wel een dure grap, en wat een service daar altijd zeg. Ze denken dat je
als vrouwsel geen verstand van die pc hebt, dus zo behandelen ze je ook. Daardoor onstaan zeer lange gesprekken, en word @home wel slapend rijk zo. Het is wel 1 van de snelste, duurste en beste verbindingen van NL, maar een beetje vriendelijkheid mag wel naar de klanten toe, en die is ver te zoeken.

Ondanks dat, en te vele telefoogesprekken, ben ik wel 2 mensen daar tegen gekomen die me wel snapten, en daardoor had ik een snelle oplossing. Zulke werknemers moeten ze daar meer hebben, en dus een betere klantvriendelijke selectie doen bij de sollicitanten.

Dus een staande ovatie voor jullie 2, en ik hoop de volgende keer dat deze me weer zullen helpen.

@home, denk na, en doe er iets aan GVD...!!!
 
vandaar dat ik je steeds niet op msn zie;)

(K)je voor lieke, tot awa:)
hellup heel liek gefrustreerd!
*schuil*
whehe