Partyflock
 

Club Plaza

op de kaart
Plaza
19 juli 2011
Opgevolgd door Reina.
AdresHeuvelring 51
5038 CJ
Tilburg
Nederland
Telefoon+31 61 52 12 175
Linkx
Capaciteit400
Minimumleeftijd16
Opvolger van Gaudi.
Boek een overnachting in of in de buurt van Plaza via Booking.com.

Uitgaansagenda Plaza

Laatste feest was op zaterdag 27 augustus 2016: Caribbean Flavas

Statistieken

613·feesten
geen·in de toekomst
613·in het verleden
3·nieuwsberichten
3·fotoshoots
288·foto's
7782·bezoekers · herkomst
1396·unieke bezoekers
209Partyflockfans
2383·albumfoto's
177·opmerkingen
31·waarderingen
goed·stemresultaat (446.2786 stemmen)
27 juli 2012
Foto's, Happy Typhoon, 27 juli 2012, Plaza, Tilburg
15 december 2011
Foto's, One of Those Nights, 15 december 2011, Plaza, Tilburg
22 juli 2011
Foto's, Happy Typhoon, 22 juli 2011, Plaza, Tilburg

Nieuws

Van 20 t/m 29 juli vindt dit jaar weer de grootste kermis in de Benelux plaats. Tussen de 1 en 1,5 miljoen mensen bezoeken jaarlijks dit evenement. De attractie die elk jaar het meeste bekijks krijgt is Happy Typhoon. Dit jaar werd men verrast door ForU Productions, die contact met opnam en vertelde dat de verslaggever deze keer oude kleren aan moest trekken. De vaste Happy Typhoon verslaggever was benieuwd wat zij voor hem in petto hadden.... 3
F5
13 september 2011
Voor alle mensen die hun banksaldo flink hebben laten kelderen door de festivals en de vakantieperiode hebben Tornado Events en Plaza goed nieuws. Hou je van early maar toch ook van de lekkere snelle beats en dan is Plaza the place to be. Over slechts een paar dagen zal daar F5 plaatsvinden. 6
Happy Typhoon
7 juni 2011
Achtbanen, botsauto's en schiettenten zijn zo maar enkele vertrouwde elementen tijdens de Tilburgse Kermis. Vorig jaar ontbrak er echter een ander jaarlijks terugkerend verschijnsel tijdens één van de grootste evenementen van Nederland. Onze verslaggever heeft echter bevestigd gekregen dat na een jaar van afwezigheid, ForU Productions opnieuw voor de belangrijkste attractie van de Tilburgse Kermis zal zorgen: Happy Typhoon is back by popular demand! 7

31 waarderingen

kev...
kk tent zeg, te klein, slechte dj's, fuck r&b en alles in die richting.
Hardco­re4Lif­e1995
balle tent babah
{~Bárt~}
dikke afgang... de enige hardcore tent in tilburg en nu draaie ze het nie meer:S in 1 woord gewoon slecht.
Het is er altijd heel gezellie met alle bekenden als er weer een leuk feestje is, het geluid is ook zekerz wel top want heb altijd last van tuterende oren na een hardstyle/hardcorefeest en die vette laser erbij.. Nadeel is te smal vooral alst druk is en je staat in die doorgang tja heb je kans da je omver word gelopen en t rookmachine is ook wel eens irri als je er net voorstaat pfft.. Vind ut jammer dat ze er nu meer R&B gaan draaien want tjaa Plaza stond bekend om de hardcore en hardstyle en das jammer..
Dj Darkrebel
Vind het ech een relaxte tent! leuke mensen en er hangt een leuke sfeer! alleen de volgende ochtend altijd een KATER!
sjaak zweefk­aak:bo­unce: :lijn:
achja plaza moet wer meer hardcore draaien eigelijk marja voor de rest et was aan et begin echt een goeie tent maar et word steeds minder ook omdat er ammel andere feesten worden gegeven net als die urban enzo dat is himmel niks straks hebben de liefhebbers van de hardere stylen niks meer om uit te gaan in tilburg
Knettervaag :vaag:
stomme tent. gaat zeer achteruit. altijd heel leuk gevonden maar nee gaat de verkeerde kant op.
Leuke shizzle jonguh! :D
[N.­G.­F.­] Toby:vaag:
wat een ballentent :S
HC2Db0ne
leuke tent, best klein maar de sfeer is er altijd SUPER.
Nickje' »Repix«
Geluid van plaza:k!! De sfeer is altijd gezellig door de gappies :D Ik kom hier graag (L) Home Sweet Home
MarkHC4L
:bounce:altijd gezellig:bounce:
Anoukskuh
de familie heffels tent denk:P
Joey'ke
helaas heel klein, maar altijd super lekker sfeer en goei muziek:D
Gabber DD
Gezellige locatie:D
!013!GABBERGOD!NL!
Super, Super, Super, Super, Super, Super, Super, Super, en nog eens Super!
100% Plaza (L)
..Luco..
Lekker los elke week @ plaza :D
Nesse
Eindelijk weer eens een tent waarvoor het de moeite is om te gaan stappen in Tilburg. Lekker geluidje binnen :respect: Jammer van de witte muren, hierdoor blijft het een te licht binnen. Maar.. wel echt Gezellig hoor :D
Johnny Z
mooie lokatie!!! vur veul knal fisjes!!!! :bounce:
Armyoftwodj
Mooie lokatie, top geluid, altijd gezellig, het bier smaakt er goed :lol: Gewoon The Place 2 Be in Tilburg!!!!!
Stuk Vreten - Raving Religion
Nieuwe stamkroeg denk :P
MC M-Core
:respect: echt een hele leuke tent :respect: Ik voel me er echt thuis :bloos: en (y) personeel:) Keep on going Plaza :cheer:
Android B)
Geluid.... (l) tot de volgende keer :D
[X]Margaa
:respect:
Renekee013
echt fucking goeie muziek! en sfeer is ook echt goed:D
[NL](L­)Terro­rCreep­(L)[NL­]
Top locatie.. Toekomst.. wordt Topp (Y)
:bounc­e:Ceno­bite:K
leuke tent, zeer gezellig, beetje aan de kleine en smalle kant maar voor de rest vermaak ik me er wel steeds :D
Me Myself and I !!! Dj Miss Karma
dank jullie dat jullie het zo toffe tent vinden!!!!! ik vind het ook top!!! ;)
BazzPlay
Plaza de beste!:D
Deze tent is top.!!!

177 opmerkingen

Uitspraak van Knettervaag :vaag: op woensdag 18 januari 2012 om 10:10:
denk je dat k nu nog zin in plaza heb laat die hardcore feestjes in plaza maar zitten want word toch niks.


Toch erg dat armanda der excuses moet aabieden om zeiktrutjes als jij tevreden te stellen:S ben gvd blij dat iemand al die moeite en uren in ons heeft gestoken om voor ons het beste er van te maken!

Je loopt iets finaal af te zeiken waar je eerst zo van hield :S Hoe tegenstrijdig met jezelf kan je zijn man.

lekker weg blijven achterlijk zeikwijf, en mocht ik je ooit binnen zien trap ik je hoogst persoonlijk weer buiten:bye:

Armanda, keep up the good work! En iedereen die zo hard zijn best gedaan heeft een nieuwe locatie te vinden of om er voor te zorgen dat het toch in de plaza voortgezet kan worden, hardstikke bedankt (Y) Thumbs up :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Mandyna:banana: op donderdag 2 februari 2012 om 16:49:
Toch erg dat armanda der excuses moet aabieden om zeiktrutjes als jij tevreden te stellen ben gvd blij dat iemand al die moeite en uren in ons heeft gestoken om voor ons het beste er van te maken!

Je loopt iets finaal af te zeiken waar je eerst zo van hield Hoe tegenstrijdig met jezelf kan je zijn man.

lekker weg blijven achterlijk zeikwijf, en mocht ik je ooit binnen zien trap ik je hoogst persoonlijk weer buiten

Armanda, keep up the good work! En iedereen die zo hard zijn best gedaan heeft een nieuwe locatie te vinden of om er voor te zorgen dat het toch in de plaza voortgezet kan worden, hardstikke bedankt Thumbs up


Ben het hier niet geheel mee eens, ja er word iets afgezeken waar men eerst kwam (houden van is beetje overdreven).
Maar ik zal ook niet snel naar plaza meer komen, niet vanwege Armanda, maar vanwege het feit dat ik geen geld bij een toko achter ga laten, waar ze ONS min of meer buiten gegooid hebben.

En nee dit is niet Armanda der schuld, zover ik weet is ze zelf ook beetje bij beetje weggewerkt.
Top dat Armanda probeert feestjes te geven, dat meen ik, dat weet ze zelf ook wel.

Maar vind het van de zotte dat mensen weer geld achter gaan laten bij een toko waar ze eerst van harte welkom waren, daarna beetje bij beetje werden verdreven(of iig avonden moesten delen met andere feesten R&B ) om vervolgens geheel te worden buiten geschopt voor R&B feesten en dan zouden we nu weer naar die Toko gaan ? is een beetje een rare gang van zaken niet....
laatste aanpassing
Uitspraak van Dj Generix op donderdag 2 februari 2012 om 17:38:
Ben het hier niet geheel mee eens, ja er word iets afgezeken waar men eerst kwam (houden van is beetje overdreven).
Maar ik zal ook niet snel naar plaza meer komen, niet vanwege Armanda, maar vanwege het feit dat ik geen geld bij een toko achter ga laten, waar ze ONS min of meer buiten gegooid hebben.

En nee dit is niet Armanda der schuld, zover ik weet is ze zelf ook beetje bij beetje weggewerkt.
Top dat Armanda probeert feestjes te geven, dat meen ik, dat weet ze zelf ook wel.

Maar vind het van de zotte dat mensen weer geld achter gaan laten bij een toko waar ze eerst van harte welkom waren, daarna beetje bij beetje werden verdreven(of iig avonden moesten delen met andere feesten R&B ) om vervolgens geheel te worden buiten geschopt voor R&B feesten en dan zouden we nu weer naar die Toko gaan ? is een beetje een rare gang van zaken niet....


Nja ik vindt dat een beetje een zielige beredenering.. Waar maakt het nou uit dat je feest! ALS je maar kan feesten.
Denk dat het niet verkeerd is om als eigenaar zeinde van een horeca tent verschillende dingen uit te proberen om interessant te blijven! De laatste weken was het animo voor de hc feestjes ook stukke minder als ik het begin

Zo hou je je publiek scherp(Y) Is alleen maar slim :) De Horeca in TB is al helemaal ingezakt, dus hij moet iets he.
Alleen maar goed dat i inziet dat op hardcore feestjes WEL mensen afkomen. Hij had ook gewoon door kunnen gaan met andere muziek soorten.

Want nu er wel weer feestjes georganiseerd worden hebben mensen weer een plek om naar toe te gaan.. Der zitten ook een hoop mensen in de plaza die grote feesten niet kunnen betalen of er nog te jong voor zijn. Dus hebben ze nu weer een perfect alternatief!

Iedereen die hier op pf allemaal zo moeilijk loopt te doen zal zelf ook niet de moeite nemen om zelf een feestje op te zetten! En maar klagen klagen klagen..
Uitspraak van Mandyna:banana: op vrijdag 3 februari 2012 om 08:03:
Nja ik vindt dat een beetje een zielige beredenering.. Waar maakt het nou uit dat je feest! ALS je maar kan feesten.
Denk dat het niet verkeerd is om als eigenaar zeinde van een horeca tent verschillende dingen uit te proberen om interessant te blijven! De laatste weken was het animo voor de hc feestjes ook stukke minder als ik het begin

Zo hou je je publiek scherp Is alleen maar slim De Horeca in TB is al helemaal ingezakt, dus hij moet iets he.
Alleen maar goed dat i inziet dat op hardcore feestjes WEL mensen afkomen. Hij had ook gewoon door kunnen gaan met andere muziek soorten.

Want nu er wel weer feestjes georganiseerd worden hebben mensen weer een plek om naar toe te gaan.. Der zitten ook een hoop mensen in de plaza die grote feesten niet kunnen betalen of er nog te jong voor zijn. Dus hebben ze nu weer een perfect alternatief!

Iedereen die hier op pf allemaal zo moeilijk loopt te doen zal zelf ook niet de moeite nemen om zelf een feestje op te zetten! En maar klagen klagen klagen..


Ik heb zelf vroeger genoeg georganiseerd haha ;)
En ben opgegroeid in/met de Horeca.

En plaza moet iets ? denk dat je geen interne info hebt over plaza en de eigenaar ;), of over de Horeca in zijn algemeenheid :p
Anders zou je niet zon onzin praten lol, maargoed daar zal ik verder maar niet op in gaan.

en je kunt het zo positief zien als je zelf wilt en je kunt mijn beredenering zielig noemen, dat mag jou mening.

Maar eerst mensen buiten gooien en vervolgens zeggen ja oke kom maar weer terug, dat is gewoom krom.

Persoonlijk zou ik, als ik in de schoenen van Armanda stond, ook zeker een dikke vinger aan plaza gegeven hebben na zo behandeld te zijn.
Laat staan nog zaken te willen doen met die mensen.

Maargoed mijn mening, iedereen zijn eigen ding.

Alleen wel jammer dat mensen als een kudde schapen, zo blind kunnen zijn en gewoon hop zo met zijn alleen maar weer met kromme pootjes terug gaan.

P.s laat duidelijk zijn dat ik Armanda wel wil steunen, maar ik gun plaza geen euro meer.
laatste aanpassing
Uitspraak van Dj Generix op vrijdag 3 februari 2012 om 09:05:
denk dat je geen interne info hebt over plaza en de eigenaar


Genoeg. Ben al vanaf jongs af aan bevriend geweest met de zoon van de eigenaar dus weet hoe het zit :lol:
Uitspraak van Dj Generix op vrijdag 3 februari 2012 om 09:05:
Anders zou je niet zon onzin praten lol, maargoed daar zal ik verder maar niet op in gaan.


Nee is geen onzin, ik ben er zelf ook tussen op gegroeid. Ik weet hoe de horeca wereld in elkaar steekt.
En als je merkt dat het publiek weg blijft (want ja de laatste weken was het animo rampzalig) dan probeer je wat anders! Niet meer dan logisch :)

Uitspraak van Dj Generix op vrijdag 3 februari 2012 om 09:05:
Maar eerst mensen buiten gooien en vervolgens zeggen ja oke kom maar weer terug, dat is gewoom krom.


Ze hebben niemand letterlijk buiten gegooid, ze hebben gewoon wat anders geprobeert. En dat werkte niet.
Dus gaan ze terug naar hun oude concept.

Uitspraak van Dj Generix op vrijdag 3 februari 2012 om 09:05:
Persoonlijk zou ik, als ik in de schoenen van Armanda stond, ook zeker een dikke vinger aan plaza gegeven hebben na zo behandeld te zijn.
Laat staan nog zaken te willen doen met die mensen.


Klopt, zij is als strond behandeld! Maar zij doet het voor ons, en daarvoor diep respect! Een andere locatie is er nou eenmaal niet..

Uitspraak van Dj Generix op vrijdag 3 februari 2012 om 09:05:
Alleen wel jammer dat mensen als een kudde schapen, zo blind kunnen zijn en gewoon hop zo met zijn alleen maar weer met kromme pootjes terug gaan.


Nja weet je.. het is geen zino waar mensen JAREN kwamen.. het is gewoon een van de vele uitgaans gelegenheden.

Das hetzelfde als dat je je huis word uitgezet, je geen ander huis hebt en dus op straat staat, vervolgens je huis terug in mag en het dan niet doen vanwege principes :lol:

Het is maar een plek, waar toevallig onze muziek soort gedraaid word! Thats all
laatste aanpassing
Uitspraak van Dj Generix op vrijdag 13 januari 2012 om 14:30:
Rassen gedoe ? zou zeggen kijk eens op mijn profiel in mijn album bij love en zie daar mijn petekindje...
kom dan nog eens met je rassen gedoe....

En plaza mag organiseren wat ze willen, maar mijn menig is dat de hardcore/harstyle fans/bezoekers gewoon genaaid zijn door plaza en plaza die mensen heeft laten vallen.

Natuurlijk was het te verwachten dat ze terug gingen naar de R&B, immers Twice, gaudi, gaudi restyled was allemaal R&B.

Maar vind het niet terecht dat plaza zo hun vaste bezoekers laat vallen voor dat soort feesten en ja dat soort volk.
En dat is niet racistisch dat is gewoon algemeen bekend, die mensen zorgen altijd voor meer gezeik en vechtpartijen.
(zou zeggen kijk eens een keer opsporing gezocht...)

Nogmaals plaza moet doen wat ze niet laten kunnen, maar ik hoop dat de die-hard bezoekers plaza net zo laten vallen als dat plaza hun heeft laten vallen.
En ja dat mag je zien als aanzetten tot haat of wat dan ook, boeit me niet ik zeg gewoon wat ik vind en ja ook dat mag in NL ! nog steeds

IK had het in ieder geval niet zo ver laten komen en zoals ik al aangaf in een eerdere comment, R&B en hardcore gaat niet samen, je kunt geen Hardcore en R&B toko tegelijk zijn, dat mag je best proberen maar geen je weinig kans.

en je promoot DIE evenement ? een van JULLIE pagina....

Mensen need i say more haha


Geef je groot gelijk (y) Plaza was gewoon in 1x afgelopen met de hardcore: Ik denk gewoon omdat er te weinig geld binnen kwam. Hoe ga je dit uitleggen aan de hardcore fans? Met van die zwakke excuses dat er ook eens wat anders gedraait moet worden. Dat is ook te zien jah een x wat anders .... zie niks anders als R& B feesjes en heel af en toe een hardcore feesje. En inderdaad je kan maar 1 soort tent zijn met 1 soort doelgroep waar je je op richt. Helaas Kwam er bij ons te weinig geld binnen en switche ze ineens met zwakke excuses, Erg jammer helaas ik kom niet eens meer naar de hardcore feesjes

Alleej
Uitspraak van plaza tilburg op vrijdag 13 januari 2012 om 14:41:
omdat je iedereen over 1 kam scheert in elk volk zitten helaas rotten appels


ja dat klopt, in elk volk zitten rotte appels, ook nederlanders kunnen flikkers zijn, klopt helemaal ;)

maar het meest rotte volk zijn toch wel de marrokanen etc.

je kan het onzin vinden maar overal in nederland zul je ze tegenkomen.
altijd in groepjes op zoek naar problemen.

ik heb zelf niks tegen buitelanders, maar het word toch wel erg irritant als je elke keer uitgescholden word voor raccist omdat je een bomber aanhebt of weet ik veel wat.

wat onze dj generix bedoelt is dat R&B en Hardcore gewoon niet samen gaat KLAAR.

het zou gewoon mooi zijn als iedereen elkaar met rust kon laten, muziek is muziek, je kan het herrie vinden maar dat is andersom ook ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van :xtc:Abstract_The_syst3m:lijn: op maandag 20 februari 2012 om 15:00:
nee maar dat kan elke mongol van te vore al zeggen


Voor dat onze muziek er kwam was het altijd een R&B club hoor.. dus waarom niet?
Uitspraak van :xtc:Abstract_The_syst3m:lijn: op maandag 20 februari 2012 om 14:59:
wat onze dj generix bedoelt is dat R&B en Hardcore gewoon niet samen gaat KLAAR


Bullshit, nu doe je weer alles over 1 kam scheren.. Zat buitenlandse vrienden die helemaal geen gabbers zijn die toch mijn muziek kunnen waarderen. En er af en toe zelfs om vragen het op te zetten. En ook ik luister wel is R&B.. dus gaat heel goed samen :yes:
Uitspraak van Mandyna:banana: op woensdag 22 februari 2012 om 09:01:
Bullshit, nu doe je weer alles over 1 kam scheren.. Zat buitenlandse vrienden die helemaal geen gabbers zijn die toch mijn muziek kunnen waarderen. En er af en toe zelfs om vragen het op te zetten. En ook ik luister wel is R&B.. dus gaat heel goed samen


Volgens mij snap jij er echt totaal geen hout van waar het nu echt om draait wel ?
Ja je bent bevriend met buitenlanders ja so what ? dat heeft niks te maken met heel het onderwerp.

en jij luisterd hardcore en R&B dus trek jij maar gelijk de conclusie dat dat heel goed samen gaat in de horeca....
dan zeg je dat je verstand hebt van horeca hahaha, nou forget it.

ja plaza was vorger altijd R&B toko, dat klopt 100% heb ik ook al een keer aangedragen in dit topic, maar dat werkte niet meer, dus zijn ze overgeschakeld, precies wat JIJ zelf zegt als iets niet werkt MOET je wat anders proberen.
dus R&B werkte NIET, dus zijn ze overgegaan op dance-muziek hiervoor is ook de naam van de toko veranderd in plaza ipv gaudi restyled.

Nu na een jaar blijkt dat ook niet meer zo goed te werken, heeft naturlijk zijn redenen, denk dat er veel meer in zat dan dat eruit is gehaald, maargoed bezoekers lopen terug, dus in jou woorden tijd voor wat nieuws... toch ?

maar wat gebeurd er dan.... de reden dat ze over geschakeld zijn van R&B naar dance was omdat R&B niet meer liep, maar wat doen ze... terug naar de R&B hup zomaar ineens, zonder aankondiging, zonder naamsverandering, zonder verandering in de toko zelf.

en wat een verassing zeg, de R&B loopt ook niet, gohh wie had dat nou verwacht zeg, bedoel dat ziet toch niemand aankomen zoiets (hahaha).
Uitspraak van Dj Generix op woensdag 22 februari 2012 om 11:30:
en jij luisterd hardcore en R&B dus trek jij maar gelijk de conclusie dat dat heel goed samen gaat in de horeca....
dan zeg je dat je verstand hebt van horeca hahaha, nou forget it.


NouNou.. meneertje ik heb overal verstand van..
Zit al langer in de horeca dan jij hoor dus denk dat ik wel weer waar ik over praat ;)

De plaza had het kunnen laten werken, vroeger en nu, en het is gvd onze eige schuld dat ze weer zijn overgesprongen op wat anders. Als de bezoekers niet ieder weekend weg bleven was er niks aan het handje. Dus iedereen zeurt en wijst wel allemaal maar is bij zichzelf nadenken doen ze niet.

ZOals ik al zij, R&B kan heel goed samengaan met hardcore, ook als eigenaar van een horeca club!
Het is maar net hoe je het aanpakt!
Uitspraak van Mandyna:banana: op woensdag 22 februari 2012 om 11:45:
NouNou.. meneertje ik heb overal verstand van..
Zit al langer in de horeca dan jij hoor dus denk dat ik wel weer waar ik over praat

De plaza had het kunnen laten werken, vroeger en nu, en het is gvd onze eige schuld dat ze weer zijn overgesprongen op wat anders. Als de bezoekers niet ieder weekend weg bleven was er niks aan het handje. Dus iedereen zeurt en wijst wel allemaal maar is bij zichzelf nadenken doen ze niet.

ZOals ik al zij, R&B kan heel goed samengaan met hardcore, ook als eigenaar van een horeca club!
Het is maar net hoe je het aanpakt!


Uhm ik ongeveer 20 jaar... en jij ?

Bij zichzelf, volgens mij was ik er zon beetje iedere week...(met mij vele anderen) heb daar genoeg geld achter gelaten zeg maar en denk niet dat het fair is dat je als bezoeker dan zo behandeld word door een club.
of je nu veel of weinig bezoekers hebt.

en dat de bezoekers wegbleven was ook wel te verwachten, veel grote feesten elders en toch wel zon beetje elke week hetzelfde.
op den duur gaat de nieuwigheid eraf zeg maar, dan moet je daar op in springen en zorgen dat je bezoekers blijven komen.

bedoel er zijn concepten genoeg te bedenken, alleen de uitvoering blijft meestal wat achter.

en dat kun je je niet veroorloven, bovendien blijft het altijd een risico, je kunt een feest organiseren ergens waar 2000 man in kan met een heel goed concept en goede artiesten, maar het is altijd maar de vraag of de bezoekers komen opdagen.

zowieso is de tijd voor clubs voorbij, meer en meer discotheken sneuvelen en die trend zal zich voorlopig nog wel doorzetten.

en NEE Hardcore en R&B gaan niet samen, bedoel hoe onwetend kun je werkelijk zijn dat je dat zelf gelooft ?

is maar net hoe je het aanpakt ? ja we kunnen allemaal zien hoe plaza het aanpakt ja hahahaha :P
daarmee geef je zelf deste meer aan dat het dus niet gaat.
laatste aanpassing
Uitspraak van Dj Generix op woensdag 22 februari 2012 om 12:03:
Uhm ik ongeveer 20 jaar... en jij ?


ook 20 jaar! Met de paplepel ingegoten!
Uitspraak van Dj Generix op woensdag 22 februari 2012 om 12:03:
heb daar genoeg geld achter gelaten zeg maar


Heb je iets niet goed gedaan ;p

Uitspraak van Dj Generix op woensdag 22 februari 2012 om 12:03:
bedoel er zijn concepten genoeg te bedenken, alleen de uitvoering blijft meestal wat achter.


Uitspraak van Dj Generix op woensdag 22 februari 2012 om 12:03:
zowieso is de tijd voor clubs voorbij, meer en meer discotheken sneuvelen en die trend zal zich voorlopig nog wel doorzetten.

:yes:

Uitspraak van Dj Generix op woensdag 22 februari 2012 om 12:03:
en NEE Hardcore en R&B gaan niet samen, bedoel hoe onwetend kun je werkelijk zijn dat je dat zelf gelooft ?


Als club zijnde kan je daar absoluut in afwisselen! En dat kan heel goed gaan, het is maar net hoe je reclame maakt.
Uitspraak van Dj Generix op woensdag 22 februari 2012 om 12:03:
ja we kunnen allemaal zien hoe plaza het aanpakt ja


Is niet de juiste aanpak geweest nee. maar dan nog blijf ik bij het standpunt dat het wel samen kan gaan:)
Artiest {SHOWLIST artist 88441, 61878}
zoals we afgelopen zaterdag hebben laten zien hoe het weer was om een lekker knal feest te geven in plaza en het aantal bezoekers zeg ik het kan dus toch samen! en dit zal in de toekomst ook zeker voorkomen! zo om te beginnen met 1 keer per maand maar wie weet word het wel vaker!!! we zullen zien!!! ik ga ervoor in ieder geval!!!
Uitspraak van Mandyna:banana: op woensdag 22 februari 2012 om 09:01:
Bullshit, nu doe je weer alles over 1 kam scheren.. Zat buitenlandse vrienden die helemaal geen gabbers zijn die toch mijn muziek kunnen waarderen. En er af en toe zelfs om vragen het op te zetten. En ook ik luister wel is R&B.. dus gaat heel goed samen


nu heb je het over je eigen vrienden :facepalm: ik ken ook wel buitenlanders die hardcore kunnen waarderen, maar dat is misschien een kleine 9% die met elkaar om kan gaan, zon club in een stad als tilburg kan gewoon niet, wij willen geen R&B en zij geen hardcore, had plaza maar ff van te vore kunnen bedenken, door al dat stunten maken zij een slechte naam ;)
Uitspraak van Mandyna:banana: op woensdag 22 februari 2012 om 11:45:
Als de bezoekers niet ieder weekend weg bleven was er niks aan het handje


ik weet niet of je het doorhebt maar plaza is nou niet echt the place 2 be :lol: logisch dat mensen niet elk weekend er zijn, je komt binnen, je loopt naar achter, = locatie :roflol:
Uitspraak van :xtc:Abstract_The_syst3m:lijn: op woensdag 22 februari 2012 om 16:19:
ik weet niet of je het doorhebt maar plaza is nou niet echt the place 2 be logisch dat mensen niet elk weekend er zijn, je komt binnen, je loopt naar achter, = locatie


hoe wazig heb je plaza gezien? er is ook nog een bovenverdieping die er niet om liegt hoor!!! ;)
Uitspraak van :xtc:Abstract_The_syst3m:lijn: op woensdag 22 februari 2012 om 16:19:
ik weet niet of je het doorhebt maar plaza is nou niet echt the place 2 be logisch dat mensen niet elk weekend er zijn, je komt binnen, je loopt naar achter, = locatie

Sorry maar was jij er ieder weekend? Hoorde jij bij de vaste club die daar altijd kwam?
Ik heb het daar altijd reuze naar me zin gehad, leuk barpersoneel, leuke beveiliger!
De plaza ging je niet alleen voor de muziek naar toe, maar voornamelijk voor de gezelligheid.
Voor een hoop van ons (als we geen groot feest hadden) was het dan wel de place to be. Dus wie ben jij om daar over te oordelen;)
Uitspraak van :xtc:Abstract_The_syst3m:lijn: op woensdag 22 februari 2012 om 16:17:
wij willen geen R&B en zij geen hardcore

Vooroordelen. Jij bent er zo ene van hardcore en niks anders.. je kan volgens mij niet eens de moeite nemen een andere muzieksoort te waarderen dan die in jouw eige botte kop! Zo iemand als jij noemen wij Bekrompen:D
volgens mij blijft deze discussie eewig doorgaan.
ieder heeft toch zn eige mening dus zo kun je door blijven gaan.
Uitspraak van Knettervaag :vaag: op vrijdag 24 februari 2012 om 15:12:
volgens mij blijft deze discussie eewig doorgaan.
ieder heeft toch zn eige mening dus zo kun je door blijven gaan.


geef je gelijk mijn mening is gewoon doe 1keer in weekend hardcore zo feest andere dag urban wa maakt da nou uit 1 dag of gewoon om de week feest geve hardcore hardstyle ofzo boeje ma door deze discusie word et er nie beter op majah net of ze deze bericht leze denk ut nie matog +1 voor je
of maak een feest hardcore vs urban ipv hardcore vs hardstyle haha:P
laatste aanpassing
Uitspraak van Hardcore4Life1995 op zaterdag 25 februari 2012 om 00:45:
of maak een feest hardcore vs urban ipv hardcore vs hardstyle hahalaatste aanpassing 25 februari 2012 00:46


WHAHAHAHA jaa dat zou zeker goed gaan hihih :lol:
Uitspraak van Hardcore4Life1995 op zaterdag 25 februari 2012 om 00:45:
of maak een feest hardcore vs urban ipv hardcore vs hardstyle haha



WHAHAHAHA jaa dat zou zeker goed gaan hihih :lol:
Uitspraak van Knettervaag :vaag: op zaterdag 25 februari 2012 om 09:49:
Uitspraak van Hardcore4life op zaterdag 25 februari 2012 om 00:45:
of maak een feest hardcore vs urban ipv hardcore vs hardstyle haha


WHAHAHAHA jaa dat zou zeker goed gaan hihih


haha ja tog zoiezo:P urban wegwerke hier zie je ook gelijk wa beter is hc of urban hc iedereen na binne urban iedereen na buitexD haha
haahah idd., we pogo'en ze naar buiten :P
Ligt het aan mij of is het nog steeds 99 % swa muziek en 1% wat anders haha :P
Uitspraak van Mandyna:banana: op donderdag 23 februari 2012 om 09:22:
Vooroordelen. Jij bent er zo ene van hardcore en niks anders.. je kan volgens mij niet eens de moeite nemen een andere muzieksoort te waarderen dan die in jouw eige botte kop! Zo iemand als jij noemen wij Bekrompen


Waaah Luuuul Jij!!!
Beter draaien ze meer hardcore en misschien keertje RawHardstyle.
En kopen ze een MEGA goeie airco dan wil ik hier best vaker komen.
Denk dat het hier best veel mensen mee eens zijn!!
Uitspraak van Mandyna:banana: op donderdag 23 februari 2012 om 09:22:
Vooroordelen. Jij bent er zo ene van hardcore en niks anders.. je kan volgens mij niet eens de moeite nemen een andere muzieksoort te waarderen dan die in jouw eige botte kop! Zo iemand als jij noemen wij Bekrompen


zo zijn we, dat weet je toggg:p