Partyflock
 
Flockonderwerp · 75589
Vraag een buitenstaander waar een gabber voor staat?
Drugs gebruik en rassenhaat.
Nee zo'n opmerking vinden wij niet fijn!
We zijn trots om gabber te zijn.
Te veel slechte publiciteit in krant en op tv!
Nee, de pers werkt nooit in ons voordeel mee.
Vele van ons zijn al jaren aan het feesten.
Maar er blijven er altijd bij die ons zien als beesten.
Wij zakken niet in blijven doorgaan!
Gabber zal altijd blijven bestaan!
ja net wij worden gediscrimineed in ons eigen land gvd waar zit bij die kut journalisten hun verstand
ga eerst de fijten eens op een rijtje zetten voor da ze weer een hoop leugens neer zetten ze kunnen beter op echte problemen letten en daar aandacht voor vragen zoals het aantal vrije dagen van een moslim dat zijn er meer dan van min warom zijn hun ook vrij met kerst terwijl hun boekje zegt dat er geen ander geloof moetten tollereren nou ik zal die kut moslims eens leren dat ze gewoon de nederlandse gebruiken moetten aan nemen andes breek ik al jullie benen ik kijk echt uit naar de dag dat al die moskeeen in rook op zijn gegaan en zijn verdwenen dan ben ik tevree gewoon nederland een land waar ik ooit mijn leven voor gaf en in die tijd toch 38 moslims hun beloofde maagden eerder geven mocht en dat deet ik met alle liefde en plezier een dooie daar en een dooie hier da is voor mij heel fijn vertier daar mee heb ik meer plezier dan met een glas bier...
als je me niet geloofd dan kom maar eens hier want ook jou dood ik met alle plezier voor mij zijn moslims nog minder dan een dier
een dier heeft tenminste nog een instinkt en niet z'n trieste koran waar na je moet leven rot toch op met je kut geloof voordat ik je van je leven beroof je denkt zeker dat ik me uitsloof maar ik zal voor een blank nerderland blijven vechtten tot dat ik het begeef dat noemmen ze nou vaderland liefde
voor volk en vaderland macheer ik door nederland maar wel met mijn volle verstand want met een opstand berijk je niets nuttigs daar heb je dus niks aan dan kun je beter samen spannen en met zijn alle er tegen aan samen staan we sterk net als de kerk al 100e jaren de drijfveer voor de blanke wereld dat is ieder voor zich als mensen door kunnen gaan omdat ze geloven ergens in dan heeft het geloof zich alweer bewezen als een goed iets want hoop krijg je niet voor niets haha maar nu ga ik maar weer aan de striets op de fiets ha ha nee ik ga gewoon met de auto naar huis mijn hondje uitlaten en lekker relaxen voor de buis
nederland is mijn thuis waar ik voor vecht dat is geen gelul en dat meen ik echt tot dat de laatste moslim het loodje legt
AMEN