Anticommercieel1 februari 2008 00:27Poll, geopend op vrijdag 1 februari 2008, looptijd van 6711.6 dag.Iedereen · Mannen · VrouwenZondag verslapen240%Ja240%Moet ik nog een nachtje over slapen120%NeeWie kijkt er hier ook zo naar uit als ik
Kellogs6 februari 2008 21:44ligt eraan of ik moet werken, als ik moet werken kan ik me beter niet verslapen want dan heb ik meteen gezeik aan me kop haha
:bounce:[LooSs]11 februari 2008 18:34gewoon blijven liggen.. en zou k niet meer in slaap vallen ene toeter draaien om me te redden van de ondergang .. zondag..
krakeela1 maart 2008 19:25Uitspraak van [LooSs] op maandag 11 februari 2008 om 18:34:gewoon blijven liggen.. en zou k niet meer in slaap vallen ene toeter draaien om me te redden van de ondergang helemaal mee eens laatste aanpassing 1 maart 2008 19:26
Kellogs30 mei 2008 00:12Uitspraak van [LooSs] op maandag 11 februari 2008 om 18:34:toeter draaien om me te redden van de ondergang werkt niet bij moi laatste aanpassing 30 mei 2008 00:13