ghehehe ik dacht al het staat er een beetje raar.. Ik heb vijf zevens
en één 6
Dank jeee

Uitspraak van Junkiegefeliciteerd mop..AKA TTJ..
op zaterdag 17 juni 2006 om 18:41:
Dank jeee
GEFELICITEERD!!!!
dank je dank je
Uitspraak van Junkieheb je toch je je best gedaan..AKA TTJ..
op zaterdag 17 juni 2006 om 20:32:
jawel ho






