LuN@TiC15 juli 2007 17:33ik ga morgen de zon maar eens opzoeken want hier is het toch nix met het weer.
Don B. 16 juli 2007 17:42Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 juli 2007 om 13:00:nee duh het regend Hier regent het nooit...ik ben het zonnetje in huis laatste aanpassing 16 juli 2007 17:42
Xtra Smooth24 juli 2007 16:52Uitspraak van !! op vrijdag 13 juli 2007 om 18:09:de zon... Dat vraag ik mij ook af ...denk dat het geen goede zomer gaat worden helaas!!
~~BuNnY~~31 juli 2007 23:30die ene jongen die mijn vriend word ................. kom hem maar niet tegen
6 augustus 2007 09:38Uitspraak van ~~BuNnY~~ op dinsdag 31 juli 2007 om 23:30:die ene jongen die mijn vriend word ................. kom hem maar niet tegen haha idd moeilijk is dat hea! ik ken ut
º³º Domsdale7 augustus 2007 04:50die ene dame die mijn vriendin wordt .......... kom haar maar niet tegen
23 augustus 2007 04:39Uitspraak van ~~BuNnY~~ op dinsdag 31 juli 2007 om 23:30:die ene jongen die mijn vriend word ................. kom hem maar niet tegen met zulke hoge eisen ga je um voorlopig ook niet tegenkomen ben ik bang ..
23 augustus 2007 22:49Ben naar Egypte geweest. Volop zon! Kom ik terug naar Nederland, regent het meteen weer!
the smookah Artiest {SHOWLIST artist 31102, 51056}10 november 2007 11:26de bus die over een uur vertrekt