Partyflock
 
Flockonderwerp · 54906
de zon...:/
 
ja die was hier net ff komt morgen terug ;)
 
Die is hier de hele dag al B)
 
hier is ie op het moment er wel :) O:)
 
hier schijnt die ook hoor;p
 
maar eigelijk schijt ie altijd hoor al stormt het :P
 
als de zon maar schijnt op decibel!!!:bounce:
 
hier regend het nu:(
Hier super weer b)
 
sooo eeey wa boeiend:z hehehe:devil: tis oook noooit goed bij julllie :d
 
nee duh het regend:O
ik ga morgen de zon maar eens opzoeken want hier is het toch nix met het weer.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 juli 2007 om 13:00:
nee duh het regend


Hier regent het nooit...ik ben het zonnetje in huis o:) :roflol:
laatste aanpassing
die miljoen geheeheheh !!!
òffnie dann!!Kom maat op!!
 
Waar blijft...


Me geluk , het zit me altijd tegen :P
Uitspraak van !! op vrijdag 13 juli 2007 om 18:09:
de zon...


Dat vraag ik mij ook af :S...denk dat het geen goede zomer gaat worden helaas!! :(
 
Waar blijft; De echte zomer:S
Al dat shit weer. Doe mij maar die lekkere zon :D
die ene jongen die mijn vriend word :P:P:P:P ................. kom hem maar niet tegen ;)
 
de vakantie;)
 
Uitspraak van ~~BuNnY~~ op dinsdag 31 juli 2007 om 23:30:
die ene jongen die mijn vriend word ................. kom hem maar niet tegen


haha idd moeilijk is dat hea! ik ken ut ;)
die ene dame die mijn vriendin wordt .......... kom haar maar niet tegen :[ :lol: :p
hier in duitsland is geen zon :nee:
 
Uitspraak van ~~BuNnY~~ op dinsdag 31 juli 2007 om 23:30:
die ene jongen die mijn vriend word ................. kom hem maar niet tegen


met zulke hoge eisen ga je um voorlopig ook niet tegenkomen ben ik bang ;)..
 
Ben naar Egypte geweest. Volop zon! Kom ik terug naar Nederland, regent het meteen weer! :(
 
de zon die mis ik gwoon
 
ik mis ......................................
 
en ik raak :p
Artiest {SHOWLIST artist 31102, 51056}
de bus die over een uur vertrekt