Ik ben altijd lief (A)
Zeker wel ....niet dan...? 
Uitspraak van Junkiekrijg het er warm van..AKA TTJ..
op donderdag 1 juni 2006 om 11:49:
Whoehiiii
laatste aanpassing
Uitspraak van Junkiekrijg het er warm van..AKA TTJ..
op donderdag 1 juni 2006 om 11:49: