Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 17:43:hoeah
Uitspraak van iemand-hnsl op dinsdag 7 november 2006 om 18:33:hoezo, ga je bevallen dan
Rinus

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 09:10:damien!!
ja kickeuh......
en voor eem meissie......mariska miss?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 09:10:damien!!
mjah zo heet die van silvie meis en die ** jood ook gheghe...beetje jammer,
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 12:10:......mariska
nee man !!!
vanity...esperanza...janicy, vink ook kikkuh
mjah das mijn smaak
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 18:21:hoezow dan ferry gelijk zwerfer (A
Die ik ken wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 13:57:Uitspraak van Furdock op woensdag 8 november 2006 om 10:40:
Mohammed en Achmed kom je veel tegen in Den Haag
Ohja en Fatima voor als het een meisje is..
hallooowwww ik ben nederlander hoor, ik zal tog cker geen buitenlandse naam geven....of in elk geval geen moslim naam
Amando let is op joh
Uitspraak vanja maar sjonnie is haagser als johnneyop vrijdag 8 december 2006 om 13:09:
ok ok geef je gelijk
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 09:50:hahah..ja weet al wat het wordheb 2 namen
ik wil ut weten
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 19:11:ik wil ut weten ?? dikke kus Ryannetjeuh !!
ja egt??? hahaha....ben je nou via je lover ook al verbannen
kom ff op msn dan vertel ik het je













