Partyflock
 
:cheer: Het Geertje bij-Praat Ding ;) :cheer:

Barst Los....:D:D:D:D

Mijn agenda, Vrijdag mijn eerste examen, Dierverzorging :|

:kusje:
laatste aanpassing
Uitspraak van jacko801 op zondag 21 mei 2006 om 23:58:
heey mop alles goed?


Heeej :jaja: altijd wel eigenlijk ! Alleen een beetje druk met school Maja dat hoord er bij he ;)
Gelukkig is het daarna ook klaar.
Ook met me andere school gaat het goed :d (www.holos.nl)

En met jou dan :lief:

:knuffel:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
owja die school (a) als je nog proefpersonen voor een masage zoekt ik hou me aanbevolen :P


xxx
Uitspraak van jacko801 op maandag 22 mei 2006 om 21:26:
als je nog proefpersonen voor een masage zoekt ik hou me aanbevolen


ik zal je onder aan de wachtlijst zetten ;p


:kusje:
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 18 mei 2006 om 15:26:
Damn wel ingewikkeld al die flocks bij te gaan houden
Maar ik kan het!!! Want ik ben vrouw


begin je hier nou ook al uit de hoogte te doen :P (K)
laatste aanpassing
Uitspraak van 12" HOUSE op dinsdag 23 mei 2006 om 23:00:
hoe hoog sta ik dan ik de lijst


Als 4e ofzo ;p Maar jij heb het ook echt nodig natuurlijk ;)

:lol:
 
begrijp er nog helemaal niks van :S
Uitspraak van actief op woensdag 24 mei 2006 om 15:39:
begrijp er nog helemaal niks van


Hihi nou het is eigenlijk het zelfde als het forum van pf. Alleen dan ben ik nu de toezichthouder van mijn eigen forums ;)

Het is even wennen :jaja: Maar je snapt het al snel :)

alles goed met Je Max :) tijd niet gesproken...:/
 
Artiest Hammer
Hey hoe is het, was wel gezellig laatst op het geestmerambacht!
we roken binnenkort wel weer ff een fakkel

(k)
Heejj

ja gaat lekker met jou ook ? Ja dat vond ik ook!! En dat gaan we zeker doen, en we kunnen ook wel vaker als het moooi weer is gaan :)
spreek je :flower:
 
hey geraldine.
Hoe is het me jouw dan.
En nog wilde plannen voor het weekend.
Ik ga zo meteen ff in de bob's kijken.

(K)
Heeejjj
ja gaat lekker hoorr,, ja ik wou eigenlijk ook wel heen maar heb het maar uit me hooft gezet, niemand wil mee :(
Ik ga nu maar naar de palermo. ff kijken of daar nog wat te doen is..

Kus
 
oke das minder.
Nou in ieder geval veel plezier dan in bergen.
Jammer dat je niet heen gaat maar het is niet anders.

(K)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 21:36:
Ik ga zo meteen ff in de bob's kijken.


reng deng deng wou er ook heen maja werken enzo was het wat?
 
Uitspraak van jacko801 op zaterdag 27 mei 2006 om 00:21:
was het wat?


Ik heb me kostelijk vermaakt. :D
 
Uitspraak van Geertje B) op vrijdag 26 mei 2006 om 21:41:
Ik ga nu maar naar de palermo. ff kijken of daar nog wat te doen is..


Enof r wat te doen was he ouwe kickboxer:D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 22:10:
Jammer dat je niet heen gaat maar het is niet anders.


:no: Idd ;p

Naja ik heb het ook wel leuk gehad hoor. Moest ook weer om half 9 op het station zijn, school :/
Dus was wel beter dat ik niet gegaan was! :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 15:37:
Ik heb me kostelijk vermaakt


Dat is moooii!! gelukkig maar hoorde dat er de vorige keer niet zo heel gruwelijk was ofzo klopt dat ?


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 16:46:
Enof r wat te doen was he ouwe kickboxer


Ghehehe o:) gekkrt tsja sommige mensen.. Moeten echt weg uit deze wereld :/
 
Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 18:20:
Naja ik heb het ook wel leuk gehad hoor. Moest ook weer om half 9 op het station zijn, school
Dus was wel beter dat ik niet gegaan was!


Naar school op zaterdag? :S


Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 18:20:
Dat is moooii!! gelukkig maar hoorde dat er de vorige keer niet zo heel gruwelijk was ofzo klopt dat


Ik was er vorige keer niet, maar als ik die mensen moet gelofen die er wel waren, was dit beter.
:D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 20:30:
Naar school op zaterdag?


:jaja: mijn nieuwe school :)


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 20:30:
Ik was er vorige keer niet, maar als ik die mensen moet gelofen die er wel waren, was dit beter.


O oke, dan moet ik de volgende keer maar ook heen :D
Leuk dat het leuk was :)

Voor vanavond nog plannen?
 
Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 21:16:
O oke, dan moet ik de volgende keer maar ook heen


Ja moet je zekers doen, gezellig. ;)

Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 21:16:
Voor vanavond nog plannen?


Ja ik duik zo ff de kroeg in denk ik.
En jij?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 21:27:
Ja moet je zekers doen, gezellig.


:jaja: is goed Lijkt me gezellig :)


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 21:27:
Ja ik duik zo ff de kroeg in denk ik.


hmmm oke ik was ook ff weg geweest. Maar viel wel mee hoe leuk het was het was een beetje saaii :/
 
Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 03:08:
hmmm oke ik was ook ff weg geweest. Maar viel wel mee hoe leuk het was het was een beetje saaii


Was bij mij precies hetzelfde.
Was gewoon blij dat hij dicht ging.
Dat heb ik anders nooit. :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:26:
Was gewoon blij dat hij dicht ging.


Dat is wel heel erg :|

ga vanavond maar leren voor wiskunde ;) Daar heb ik morgen examen van als het goed is ;p

haha o:)
 
Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 19:16:
Daar heb ik morgen examen van als het goed is


Hahaha dat je dat niet weet is ook niet echt snugger. :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 21:47:
Hahaha dat je dat niet weet is ook niet echt snugger.


:no: niet echt.. Maarja ik wist het dus echt niet want k heb Nederlands morgen ;p haha o:) :frusty:


Jij morgen weer werken zeker? wanneer begint jou vakantie..?

Mijn woensdag :cheer:
 
Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 22:26:
Jij morgen weer werken zeker? wanneer begint jou vakantie..?


Ik heb de laatste week van juli, en de eerste 2 weken van augustus vakantie.
Duurt nog wel ff dus. :P
vakantie komt eraan nog 4 weken:P:P
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:18:
Ik heb de laatste week van juli, en de eerste 2 weken van augustus vakantie.
Duurt nog wel ff dus.


:jaja: idd dat duurd nog wel ff ..:/ Kut voor je ..


Uitspraak van :smoke: lexx :smoke: op maandag 29 mei 2006 om 17:14:
vakantie komt eraan nog 4 weken


hihi Ja jij moet ook nog ff ja .. ;p
 
Uitspraak van Geertje B) op woensdag 24 mei 2006 om 15:41:
alles goed met Je Max tijd niet gesproken...


ja zeker :yes:...en ja heb je al een hele tijd niet gezien :( .. waar hang jij rond tegenwoordig ..? ;)
Uitspraak van actief op dinsdag 30 mei 2006 om 22:13:
waar hang jij rond tegenwoordig ..?


tsja, overal een beetje. Woon nu ook in Oudkarspel dus ben minder vaak in Alkmaar. Maar ben nog wel vaak in de stad op donderdag, vrijdag of zaterdag ('s avonds).
En jij dan ?
laatste aanpassing
Uitspraak van Geertje B) op dinsdag 30 mei 2006 om 22:25:
tsja, overal een beetje.


sjah maar nooit hier :nee: :P
Uitspraak van jacko801 op zaterdag 3 juni 2006 om 03:08:
sjah maar nooit hier


echt wel :| Maar ben verslaafd aan een spelletje.. :/
 
ben zelf overal,zon beetje
Uitspraak van actief op woensdag 7 juni 2006 om 23:11:
ben zelf overal,zon beetje


het zelfde als mij dus o:)
Uitspraak van Geertje B) op zondag 4 juni 2006 om 17:30:
echt wel Maar ben verslaafd aan een spelletje..


dat bedoelde ik niet ;) maar goed welk spelletje dan?
klinkt indrukwekkend... nooit van gehoor :nee:
o naja dat kan he .. Maar heel veel mensen over de hele wereld spelen het :jaja:

Ik ben nu een biertje aan het drinken want ik heb me certificaat ;p hihi o:) Met 6 fout ghehehe
gefeliciteerd (L)
wat voor certivicaat eigelijk?
Uitspraak van jacko801 op woensdag 14 juni 2006 om 12:36:
wat voor certivicaat eigelijk?


Brommer :P hihi en nu ook voor me schooool :cheer::cheer:
yeah ik ook!!!! :cheer:
wij zijn echt goed B)
mja dat is hoofddorps ben er ook niet trots op :nee: