Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 18 mei 2006 om 15:26:Damn wel ingewikkeld al die flocks bij te gaan houden
Maar ik kan het!!! Want ik ben vrouw
begin je hier nou ook al uit de hoogte te doen
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op woensdag 24 mei 2006 om 15:39:begrijp er nog helemaal niks van
Hihi nou het is eigenlijk het zelfde als het forum van pf. Alleen dan ben ik nu de toezichthouder van mijn eigen forums
Het is even wennen
alles goed met Je Max
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 22:10:Jammer dat je niet heen gaat maar het is niet anders.
Naja ik heb het ook wel leuk gehad hoor. Moest ook weer om half 9 op het station zijn, school
Dus was wel beter dat ik niet gegaan was!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 15:37:Ik heb me kostelijk vermaakt
Dat is moooii!! gelukkig maar hoorde dat er de vorige keer niet zo heel gruwelijk was ofzo klopt dat ?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 16:46:Enof r wat te doen was he ouwe kickboxer
Ghehehe
Naja ik heb het ook wel leuk gehad hoor. Moest ook weer om half 9 op het station zijn, school
Dus was wel beter dat ik niet gegaan was!
Naar school op zaterdag?
Dat is moooii!! gelukkig maar hoorde dat er de vorige keer niet zo heel gruwelijk was ofzo klopt dat
Ik was er vorige keer niet, maar als ik die mensen moet gelofen die er wel waren, was dit beter.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 20:30:Naar school op zaterdag?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 20:30:Ik was er vorige keer niet, maar als ik die mensen moet gelofen die er wel waren, was dit beter.
O oke, dan moet ik de volgende keer maar ook heen
Leuk dat het leuk was
Voor vanavond nog plannen?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 21:27:Ja moet je zekers doen, gezellig.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 21:27:Ja ik duik zo ff de kroeg in denk ik.
hmmm oke ik was ook ff weg geweest. Maar viel wel mee hoe leuk het was het was een beetje saaii
vakantie komt eraan nog 4 weken

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:18:Ik heb de laatste week van juli, en de eerste 2 weken van augustus vakantie.
Duurt nog wel ff dus.
vakantie komt eraan nog 4 weken
hihi Ja jij moet ook nog ff ja ..









