Partyflock
 
Flockonderwerp · 56506
­ Nederland
 
Jaja, wij zijn ons er wel van bewust dat staffords graag slopen :)
Maar toch heb ik de vraag hoe jullie er mee omgaan.

Onze hond sloopt ook graag, maar doet het niet als wij er bij zijn. Soms probeert ze het dan wel, maar we grijpen altijd meteen in en ze laat dan ook merken in haar doen en laten dat ze weet dat ze fout is geweest (zo zien wij het althans).
Maar, als wij er niet zijn zit zij in de benche en sinds kort heeft ze besloten dat ze dan haar kussen/ dekentje kan gaan slopen.
Ze heeft nu al 3 kussens in 2 weken vernietigd.

Dat ze het vernietigd... tsja... vervelend en stout, maar dat is niet waarom ik het niet wil.
Ik wil het niet meer omdat ze ook delen op eet van haar kussentje.
Zo hebben we een tijd geleden een zoom uit haar anus moeten trekken. Die zat om haar vetdek en we waren hem inderdaad al kwijt. En opeens moest ze poepen en kwam het er maar niet uit. Toen we besloten te helpen met handschoentjes aan, kwam er dus de zoom uit. Bijna 30 cm lang!
Voor mij dus te gevaarlijk, dus ik heb advies nodig.

Sowieso krijgt ze niets meer met zomen en ritsen... we halen alles er af dat er af te halen is.... maar de angst blijft dat ze blijft vernietigen en dadelijk stofjes door gaat slikken.
(nb: ja, ze krijgt wel eten hoor (f) en ze is gemiddeld niet langer als 5 a 6 uur per dag alleen thuis en meestal doet ze het juist als we binnen een uur terug zijn (boodschappen doen))
 
mijn reu deed dat ook een keer, na dat die flink op zijn sodemieter heeft gekregen heb ik hem daarna een week lang in de benche geduwd als ik weg ging zonder deken.
klinkt misschien hard, maar als het om vernielzucht etc afleren gaat kan ik heel radicaal en hard zijn.

hij vond dat toch niet prettig zonder iets in die benche te liggen, daarna heb ik weer een deken er in gelegd en nooit meer een probleem ermee gehad.

dit zal natuurlijk niet bij elke hond zo effe opgelost zijn.


misschien kun je bij t weg gaan even voor je deur wachten, en terug naar binnen gaan om te kijken of ze sloopt, zoja dan gelijk corrigeren, dit zul je een tijd moeten volhouden.

maar het kan best lang duren, want aangezien ze het doet als je weg bent, en je haar niet meer kunt straffen als je terug komt en ze heeft gesloopt is dat best een klusje af te leren.

succes
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 14:19:
wij zijn ons er wel van bewust dat staffords graag slopen

geen last van, alleen dr eigen speelgoed en anders niet:D
superbeessie
 
haha ja inderdaad, Gabber vernielt ook het liefst haar eigen spulletjes. Tenminste, de rest heeft ze nog niet gedaan, maar ook niet echt de kans voor gekregen (op 1 overleden sok na dan).
Alles dat van haar is, sloopt ze... speeltjes, voerbakken (we hebben nu porseleinen en die laat ze met rust yeah yeah yeah) en nu dus ook haar dekentje.

We hebben van nog iemand hier partyflock de tip gekregen, net zoiets dus als hierboven staat omschreven, om te doen alsof je weggaat en als je dan hoort dat ze gaat slopen, een knal op de deur te geven. Als je dat vaak genoeg zou herhalen stoppen de meeste honden.
Als dat niet helpt zou evt naar binnen lopen op het moment dat je hoort dat ze gaat slopen en dan straffen ook kunnen helpen.

Het weghalen van haar dekentje ziet ze volgens mij niet als straf, tenminste, dat idee geeft ze ons niet. We pakken hem dan weg en ze moet dan in de benche en gaat lekker op het harde ijzer liggen. Nog niet eens een heel klein oortje naar achter in de nek.
Maar goed... we blijven het proberen.

Tot die tijd zijn ALLE tips welkom!!!

En alvast bedankt mensen (f)
 
jullie hebben je handen vol aan dr he? :lol:
al is het niet om te lachen , kan me voorstellen dat je er soms wel eens doodmoe van wordt :aai:
 
handen vol? man die waren al overgelopen.... zelfs mn voeten lopen er van over haha maar goed, t is zo'n schat... ze geeft veel liefde terug en dat scheelt he :)

still love the little brat
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 13:04:
t is zo'n schat

daar doe je t uiteindelijk allemaal voor (y)
(f)


als je nu eens iets in de benche legt met jouw geur in? misschien is dat een kleine hulp? ( schiet me ook maar net in het hoofd )
 
de beagle van mijn ouders was als pup echt strontvervelend: héééééél erg stout... vaak pakte hij iets, gewoon om te stelen en er baldadig mee rond te rennen, of om op te eten, of om kapot te maken. mijn ouders kregen toen de tip om, zodra hij iets te pakken had, een sleutelbos richting z'n staart te gooien. het is een zwaar object dus hem ermee raken was niet de bedoeling, maar het hielp prima om hem de schrik aan te jagen met een plotselinge rinkeldekinkel achter, voor of naast 'm. het was wel de bedoeling dat je gooide voordat hij het in de gaten had (dus niet: "oh het baasje is boos" maar "hey als ik iets stouts doe komt er ineens zo'n sleutelbos mijn kant op zeilen").
overigens vond ik de methode niet super, want ik was bang dat hij voortaan altijd zou schrikken als iemand z'n sleutels pakte om weg te gaan, en bovendien vond ik het een nogal grove aanpak. je wilt niet een schrikkerig hondje krijgen... maar dat is niet gebeurt gelukkig. :)
laatste aanpassing
 
De mijne heeft ook zo'n periode gehad, toen hij nog heeeeel klein was, maar dat hebben we m ook heeeeel snel weer afgeleerd...:yes:
Hij heeft t voor elkaar gekregen om 1x mijn vriend zn schoen half opgegeten achter te laten en toen was de maat vol, en sindsdien heeft hij het echt nooit meer gedaan, maar wel met zn eigen speeltjes, maar dat vind ik nooit zo'n probleem, want gelukkig eet hij het niet op, maar scheurt hij het alleen af en kauwt er even op en dan hup weg ermee.. :P
Uitspraak van gek mokkel op maandag 30 juli 2007 om 17:08:
geen last van, alleen dr eigen speelgoed en anders niet:D
superbeessie

jah bam-bam ook sloopt helemaal niks in huis ideaal..:D! en ben der erg blij om..

en ze zit ook nooit meer in de bench..:P
Bam is grote meid geworden:D:P
Uitspraak van TERREUR dwergje op zaterdag 4 augustus 2007 om 21:29:
en ze zit ook nooit meer in de bench..
Bam is grote meid geworden

hier hetzelfde verhaal
Djego heeft in ons oude huis heel veel gesloopt de post enz.
hij heeft 1x op zijn donder gehad.

nu maakt ie helemaal niks stuk
en slaapt ie in de kamer als we wegzijn enz..
ideaal.. :D
salontafel telefoon krantebak dekens enz enz daar is mijn hond erg gek op.hij zit nu in de keuken als we weg zijn kan ik tenminste met een gerust hart de deur oud....die rotzak.
en tja hoe krijg je ze het afgeleerd...iemand tips
 
Uitspraak van max+chantal op donderdag 16 augustus 2007 om 16:05:
en tja hoe krijg je ze het afgeleerd...iemand tips

je hebt honden waar je het nooit echt uit krijgt omdat het misschien toch ontbreekt aan de consequentheid van de baas, of dat er een hele lange periode aan af gaat om een hond dingen af te leren.

immers kun je een hond bij thuis komst niet meer corrigeren als hij toen gesloopt heeft :(

persoonlijk zou ik een sloper in een benche zetten (y)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 21:45:
immers kun je een hond bij thuis komst niet meer corrigeren als hij toen gesloopt heeft

nou bij ons wel hoor
want als wij binnenkomen en hij had iets gedaan keek ie al zo onschuldig van ik was t niet.
nou dan weet ik genoeg.
toen hebben we hem toch gestraft en hij heeft t nooit meer gedaan.
 
Uitspraak van miss. baksel op vrijdag 17 augustus 2007 om 10:01:
want als wij binnenkomen en hij had iets gedaan keek ie al zo onschuldig van ik was t niet.

Ik ben persoonlijk van mening dat onze hond alleen zo gaat kijken omdat ze al ziet dat we boos zijn.... dan kijken ze altijd onschuldig.
Reden waarom ik dat denk ik is omdat ik meerdere honden heb. En als die allemaal bij elkaar zijn, kijken ze allemaal onschuldig als er bv maar 1tje binnen heeft gepoept.

Maar goed... het sloopgedrag is inmiddels behoorlijk terug gedrongen.
We hebben haar dekentje elke keer als er een plukseltje lag er uit gehaald. Het plukseltje hebben we tabasco op gedaan. (was een tip van een mede-flocker via PB).
Ze is nu opeens heel lief voor haar dekentjes en slaapt er enkel op.

Ben benieuwd wat het volgende wordt dat ze gaat doen haha de puber!
mijn honden ook als ik maar 5 minuten even niet kei hebben ze al weer wat tepakken koop ik laatst kei veel speeltjes en botte binnen een half uur alles op en kapot
 
Uitspraak van miss. baksel op vrijdag 17 augustus 2007 om 10:01:
nou bij ons wel hoor

dan bof je, want het wordt afgeraden een hond te straffen als hij wat heeft uitgespookt als je niet thuis bent
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 11:55:
Ze is nu opeens heel lief voor haar dekentjes en slaapt er enkel op.

Waarom heb ik dit ooit gezegd???!
Haha omdat we haar zo lief vonden en haar dekentje echt aan gort was voor ze er lief voor werd, hadden we een stevig kussen gehaald.
Het is 1 week goed gegaan... en toen?:



Ach jah.... Puber.
Wat is het toch een schatje O:) :P
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 12:31:
Ach jah.... Puber.

die van jou een rasechte volhouder :lol:
 
jaja doorzettingsvermogen heeft ze :) ook al is ze soms heel stout...
t blijft een scheet!
het is echt een volhouder zeg

die van ons heeft het onderste stuk
van het kozijn eruit gevreten :(
en ze heeft echt van alles gesloopt

maar toen we op ons zelf gingen wonen
was er helemaal niks meer aan de hand
toen kon ze helemaal alleen blijven :)
wat eerst helemaal niet kon
Senna heeft weer eens iets nieuws
ze gaat op de wasmachine staan en de kattenbrokken opeten

etterbakje!!
 
Hahahaha tsja dat staat bij ons allemaal achter gesloten deuren :) *gelukkig*
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 14:19:
Jaja, wij zijn ons er wel van bewust dat staffords graag slopen
Maar toch heb ik de vraag hoe jullie er mee omgaan.

indd. de slopert :[

maar gewoon rustig blijven.
hun bijten en knagen gewoon graag het zijn net konijnen :D

hij luistert voor geen meter alleen als ik boos word.
maar dat pakt soms ook verkeerd uit, want hij word weleens bang.
(pas 7 maanden dus ja)
 
Ik dacht dat t met Tarzan ook goed ging :( Wordt ik vanmorgen wakker heeft ie heel me bed af liggen kauwen :S


Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 00:58:
maar dat pakt soms ook verkeerd uit, want hij word weleens bang.
(pas 7 maanden dus ja)

heb ik bij Tarzan nu ook nog ;) en die is alweer 1,5...
Maar hij laat ook wel meteen merken dat ie weet wat ik bedoel :jaja: Gewoon door al de poten omhoog te doen of raar uit ze ogen te gaan kijken...
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 16:01:
Ik dacht dat t met Tarzan ook goed ging Wordt ik vanmorgen wakker heeft ie heel me bed af liggen kauwen

tja het is volgens mij niet tegen te houden.
ik geef em niet meer op zn donder meestal roep ik: hey of uuh dat mag niet dan houdt hij ook op.
heeft misch met de groei van tanden en kaken te maken.
iedere ras heeft zn karaktereigenschappen.
tuurlijk kan een rottweiler het ook doen maar goed het gaat nu om AS.
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 16:01:
heb ik bij Tarzan nu ook nog en die is alweer 1,5...

dat hij bang is als je effe je stem verheft of boos word.
een hond hoort niet echt bang te zijn voor zn baas/bazin maar er moet wel duidelijk gemaakt worden dat hij dat niet is dus onderdanig moet er zijn :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 16:01:
Maar hij laat ook wel meteen merken dat ie weet wat ik bedoel Gewoon door al de poten omhoog te doen of raar uit ze ogen te gaan kijken...

hahaha precies. de droopy uitstraling... ik doe toch nix :lief:


hahaha ze weten het donders goed.
en moeite hebben om hem te laten zitten :[
eigenwijze rotzak dat t is :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 00:18:
tja het is volgens mij niet tegen te houden.

Nee idd... ze zullen t toch uittesten hoever ze kunnen gaan


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 00:18:
ik geef em niet meer op zn donder meestal roep ik: hey of uuh dat mag niet dan houdt hij ook op.

:jaja: same here


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 00:18:
heeft misch met de groei van tanden en kaken te maken.
iedere ras heeft zn karaktereigenschappen.
tuurlijk kan een rottweiler het ook doen maar goed het gaat nu om AS.

Anders kun je t misschien eens aan Dance Or Die vragen.... Zij weet t meestal wel ;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 00:18:
een hond hoort niet echt bang te zijn voor zn baas/bazin maar er moet wel duidelijk gemaakt worden dat hij dat niet is dus onderdanig moet er zijn

Moet er zeker zijn, ook ik t eerst de deur door dan hij pas.. eerst ik me eten, dan hij dat soort dingen


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 00:18:
hahaha precies. de droopy uitstraling... ik doe toch nix

En die heeft helaas iedere hond :[


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 00:18:
hahaha ze weten het donders goed.
en moeite hebben om hem te laten zitten
eigenwijze rotzak dat t is

Deed Tarzan in t begin nooit... ging altijd meteen liggen ;)
Je kunt mss eens proberen om met een koekje of iets anders lekkers, als meneer staat, dit net over zijn neus over ze hoofd te halen... dan wordt hij gedwongen als t ware te gaan zitten...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 10:15:
Nee idd... ze zullen t toch uittesten hoever ze kunnen gaan

mischien mischiem of ze doen het gewoon omdat ze het willen leuk vinden of gewoon eigenwijs zijn.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 10:15:
Anders kun je t misschien eens aan Dance Or Die vragen.... Zij weet t meestal wel

ja die had mij ook uitgenodigd hier.
toch lief :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 10:15:
Moet er zeker zijn, ook ik t eerst de deur door dan hij pas.. eerst ik me eten, dan hij dat soort dingen

ik heb het meestal andersom. eerst hun door de deur dan ik ;D
maar goed kleine dingen de voor jou eigen gevoel eerst moeten.
maar vind dat van jou ook wel erg slim.
hij moet weten dat hij niet de nr. 1 is :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 10:15:
Je kunt mss eens proberen om met een koekje of iets anders lekkers, als meneer staat, dit

staat :|
springt salto's bijna helemaal door het dolle heen :rot:
nee die is bijna niet rustig te krijgen :[
maar nou begint hij het onder de knie te krijgen :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 10:15:
als meneer staat, dit net over zijn neus over ze hoofd te halen..

ik snap het. thanks voor de tip.
ga het nu proberen :p
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 18:08:
mischien mischiem of ze doen het gewoon omdat ze het willen leuk vinden of gewoon eigenwijs zijn.

Hij is jong, wil spelen dat soort dingen ;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 18:08:
ja die had mij ook uitgenodigd hier.
toch lief

is een lieverd! heeft me al vaak geholpen ;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 18:08:
hij moet weten dat hij niet de nr. 1 is

Nee idd en zo heeft die van mij het wel geleerd, tis in t begin ff afzien, ook voor jezelf, want je moet echt wel consequent blijven, maar later heb je er plezier van ;)
Ik ben alleen zo dom geweest om hem te leren dat hij mag springen als ik me arm omhoog beweeg 8) Dat is bij veel "gasten"die langs komen bij me een reactie, juist als ze de hond zien :$ Gevolg is te raden :lol:


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 18:08:
springt salto's bijna helemaal door het dolle heen
nee die is bijna niet rustig te krijgen
maar nou begint hij het onder de knie te krijgen

Hij vind je gewoon een leuk baasje en is enthousiast als je thuis komt :9


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 18:08:
ga het nu proberen

ben benieuwd ;)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 08:03:
is een lieverd! heeft me al vaak geholpen

ja ik kom ze weleens tegen op flock.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 08:03:
Ik ben alleen zo dom geweest om hem te leren dat hij mag springen als ik me arm omhoog beweeg

ik heb dat met rennen en vliegen naar de arm :x
uiterst link met een pit.
ik heb een herder met politie certificaten gewoon heel goed afgericht met commando's en pakwerk.
maar die weet wanneer het goed is en die bijt niet door als ie mijn arm heeft.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 08:03:
ben benieuwd

(k) gelukt :D
geweldig :D
hij gaat zo ook wel zitten maar jou tip is (y)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 21:44:
heb dat met rennen en vliegen naar de arm
uiterst link met een pit.

ja idd!


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 21:44:
ik heb een herder met politie certificaten gewoon heel goed afgericht met commando's en pakwerk.
maar die weet wanneer het goed is en die bijt niet door als ie mijn arm heeft.

Kijk dat is netjes (y) leer dat een pit maar eens ;) vrij lastig denk ik ;)
Tarzan bijt alleen bij me ex door B)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 21:44:
gelukt
geweldig
hij gaat zo ook wel zitten maar jou tip is

:cheer: kijk das mooi ;)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 00:18:
een hond hoort niet echt bang te zijn voor zn baas/bazin maar er moet wel duidelijk gemaakt worden dat hij dat niet is dus onderdanig moet er zijn

Wanneer weet jij dan dat je hond bang voor jou is?
Als ik Gabber goed corrigeer, dan zakt ze door de pootjes op de grond met de oren in haar nek. Maar ik zie dat niet als bang, wel als: IK BEN SCHULDIG!
Als ze bang voor mij zou zijn, zou ze toch niet blij zijn om me te zien.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 21:47:
Kijk dat is netjes leer dat een pit maar eens vrij lastig denk ik

je kan een herder dingen leren wat een andere hond nooit zal leren.
herders zijn gewoon uiterst intilligent.
maar mn pit is ook wel heel slim maar gewoon op een andere manier :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 21:47:
Tarzan bijt alleen bij me ex door

een hond weet ook wel het verschil tussen man en vrouw bij mannen zijn ze soms meer onderdaniger maar het kan ook dominanter zijn.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:59:
Wanneer weet jij dan dat je hond bang voor jou is?

ik heb 2 honden zie je en die herder is gewoon oud en best sjago, dus als mijn kleine klootzak wil spelen of al aan komt lopen begint de ander al te blaffen, snauwen en te grommen, dus af en toe word ik het echt beu en kan ik best uit mn slof schieten.
maar een hond reageerd op stemmingen en voelt precies aan wanneer ik boos word ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:59:
Als ik Gabber goed corrigeer, dan zakt ze door de pootjes op de grond met de oren in haar nek. Maar ik zie dat niet als bang, wel als: IK BEN SCHULDIG!

doet ie van mij ook maar heb het ook puur op het echte gedrag wat niet getolereerd mag worden, bijv. bijten naar schoenen, handen, of meubels.
hij is niet vals echt op een spelenderwijs maar ga ik stoeien met mn pit kan hij best erg sterk en doordraven, soms luister hij slecht en word ik boos.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:59:
Als ze bang voor mij zou zijn, zou ze toch niet blij zijn om me te zien.

soms gaat hij trug en is bang, maar hij is zeer blij om mij te zien ;)
niks aan de hand hoor, maar een hond hoort te weten wanneer goed, goed is.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 19:33:
je kan een herder dingen leren wat een andere hond nooit zal leren.
herders zijn gewoon uiterst intilligent.
maar mn pit is ook wel heel slim maar gewoon op een andere manier

ja idd! totaal andere manier van denken :jaja: Merk dat bij me jack en rott al heel erg :o ben allang blij dat die shitzu er niet is ;) dat is pas een dom beest :o


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 19:33:
een hond weet ook wel het verschil tussen man en vrouw bij mannen zijn ze soms meer onderdaniger maar het kan ook dominanter zijn.

Klopt,maar ik denk dat ie mij gewoon leuker vind o:)


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 19:33:
maar een hond reageerd op stemmingen en voelt precies aan wanneer ik boos word

Gelukkig wel! en meestal luisteren ze dan ook ineens perfect :[

Tarzan heeft t vandaag ook weer voor elkaar gekregen :[

Stonden 3 ovenschalen op de aanrecht klaar, moesten de oven in... Heeft ie dus tegen de aanrecht gesprongen en ze alle 3 leegevreten :[
Mijn dinervoorbereidingen kunnen dus morgen overnieuw :/
 
Oehw als ik jullie allemaal hoor, dan is mij hond wel heilig :D
Ze heb nog nooit wa gesloopt, vreet alleen gelijk de ogen uit de knuffels mja das toch van der zelf!

Heeft alleen 1 keer broodjes van een bord wat op tafel stond afgejat maar dat heb ze daarna nooit meer gedaan :)

Het blijven honden met karakter, heerlijke beestjes :D
onze staff heeft al 4 banken gesloopt, 2 stoelen, kussens, zo'n fatboyding (yay sneeuw in de zomerrrr) en nog wel meer...nu moet ze dus in de bench als we er niet zijn...op een kleed.
Die sloopt ze dan weer niet...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:41:
ja idd! totaal andere manier van denken

klopt :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:41:
Merk dat bij me jack en rott al heel erg

een rott is ook slim maar erg lui :D
hoewel een jack op zn eigenwijze terriermanier leergierig is :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:41:
Klopt,maar ik denk dat ie mij gewoon leuker vind

jij verwend hem meer zeker :lief:
soms keek mn pup eerst naar mij of hij wat uit wou halen (de rotzak) en dan naar mn vriendin.
even kijken of ik het zag.
honden zijn (y)
een goede opvoeding en het zijn topbeesten (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:41:
Gelukkig wel! en meestal luisteren ze dan ook ineens perfect

voelde mn eigen laatst erg droevig en toen kwamen ze allebei even checken en kijken :lief:
respect voor je hond word met de dag groter :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:41:
Tarzan heeft t vandaag ook weer voor elkaar gekregen

Stonden 3 ovenschalen op de aanrecht klaar, moesten de oven in... Heeft ie dus tegen de aanrecht gesprongen en ze alle 3 leegevreten
Mijn dinervoorbereidingen kunnen dus morgen overnieuw

hahahaa OPES ik mag het niet goedkeuren maar kan je er zelf niety om lachen, soms weet een hond dat het niet mag maar hij doet t toch.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 december 2007 om 21:22:
Het blijven honden met karakter

precies (y)

Uitspraak van ! Tasja ! op zaterdag 29 december 2007 om 16:26:
op een kleed.
Die sloopt ze dan weer niet...

nou ik had alleen nog maar pluizen in plaats van een kleed :[
heel mn huis onder de voering :roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 06:09:
een rott is ook slim maar erg lui
hoewel een jack op zn eigenwijze terriermanier leergierig is

Me rott is ontzettend slim :jaja: heb er zo vaak van staan te kijken... Hij was 4 maanden, maakte de deuren van de dressoir al open, laden trok ie los.. Zo gauw ie bij de klink kon heeft ie dat ons ook altijd goed laten merken haha

Een jack is vooral leergierig en over enthousiast (L)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 06:09:
soms keek mn pup eerst naar mij of hij wat uit wou halen (de rotzak) en dan naar mn vriendin.
even kijken of ik het zag.
honden zijn (y)
een goede opvoeding en het zijn topbeesten(Y)

:lol: Zo was t hier ook :lol: Maar stiekem is dat nou net t gene wat we zo leuk aan ze vinden, die ondeugende trekjes :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 06:09:
voelde mn eigen laatst erg droevig en toen kwamen ze allebei even checken en kijken
respect voor je hond word met de dag groter

Is bekend over honden he, ze merken t gevoel op van degene bij wie ze in de buurt zijn, kan ook een totaal onbekende zijn.
Toen ik mijn relatie verbrak met de jongen met wie ik samenwoonde ook. We wonen nu nog samen :[ tot ik een nieuw huisje heb, maar ze weten wel dat er iets speelt... Ze laten je altijd merken dat ze aanwezig zijn, gewoon door kopjes te geven, over je heen te gaan liggen of je spontaan beginnen af te likken....
Hopelijk is je droevigheid weer over (f)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 06:09:
hahahaa OPES ik mag het niet goedkeuren maar kan je er zelf niety om lachen, soms weet een hond dat het niet mag maar hij doet t toch.

Op t moment niet, maar achteraf had ik t kunnen weten :jaja:


Uitspraak van ! Tasja ! op zaterdag 29 december 2007 om 16:26:
onze staff heeft al 4 banken gesloopt, 2 stoelen, kussens, zo'n fatboyding (yay sneeuw in de zomerrrr) en nog wel meer...nu moet ze dus in de bench als we er niet zijn...op een kleed.
Die sloopt ze dan weer niet...

:o zo!! dat zou ik echt kut vinden, als me meubels er echt aan gingen :o
Zijn ze nog steeds zo gefixeerd daarop? Vriendin van me had dat ook, heeft haar bulls toen soort van trektouwen gegeven met oude kussenslopen eromheen.. ze bleven toen van de meubels af ;)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 06:09:
nou ik had alleen nog maar pluizen in plaats van een kleed
heel mn huis onder de voering

:o zo! das leuk thuiskomen :o Bij mij vinden ze dat koeienvel juist heerlijk :lol: Liggen ze op hun rug d'r wat op te draaien met de schenk in de bek :lol:
 
www.quiebus.nl voor een gedragstherapeut... als je het echt vervelend vindt en er iets aan wilt doen. (Y)
laatste aanpassing
Wij hebben 'n hond in 't hondenpension gehad en die sloopte werkelijk ALLES als ze alleen was. Bij haar baas sloopte ze het complete huis en daarom heeft hij haar weg gedaan.
Toen kwam ze bij ons in het pension tot hij een oplossing had. Als ze in de ren zat beet ze gewoon IJZEREN hekken doormidden.
De hond was verder echt super lief van karakter, maar haar baas wilde haar laten inslapen omdat hij zich geen raad meer wist met de hond.
De hond heeft meerdere spuiten gehad en liep nog steeds even vrolijk rond te rennen, het hielp allemaal niks. Uiteindelijk en na veel spuiten werkte het wel. Zo'n sterke hond heb ik nog nooit meegemaakt :O

wel echt erg dat de hond in is laten slapen. 't was echt een hele lieve hond :(
 
mijn hond heb wat met prullen bakken vooral al er eten in lecht en luiers dus k gooie altijd de prullenbak leeg als k ga slapen of weg ga en als er eten op de keuken lecht en moet wat snel pakken heb zei het al onder ju neus vandaan geplukt dus k heb een keer sambal er in gedaan ( wel zielig maar andrs ken ju niks meer klaar maken) en ze heb nooit meer gedaan en knuffels van de kleine meid eigenen !!!!! maar daar heb k nog geen oplossing voor maar voorderest ss het een heleliefe hond en laat gelukkig de rest van de spullen met rust :D