Partyflock
 
Flockonderwerp · 48822
­ Nederland
Werkzaam bij KKNTS!
In het Belgische Molenbeek komt waarschijnlijk binnen zeer korte tijd een islamitische meisjesschool. Alleen meisjes die een hijab dragen zijn welkom. Het doel van de school is het verbod van het dragen van een hoofddoek in het grote deel van de Brusselse scholen te omzeilen.

De school zou in de Vanderstraetenstraat komen te liggen. Daar staat ook de Al Khalilmoskee. De instelling zou naast de algemene vakken ook Arabisch en islamitische lessen geven. De inschrijving voor de school bedraagt 500 euro. Een geldinzameling is al gestart. Wanneer de school 200 tot 250 leerlingen weet binnen te halen komt de school mogelijk in aanmerking voor subsidies.

De komst van de islamitische meisjesschool is al op verschillende reacties gestuit. De fractieleidster van de liberale partij MR waarschuwt dat de school zich naar de regels van de Franstalige gemeenschap zal moeten schikken. Gebeurt dat niet, dan krijgen de meisjes geen wettelijk erkend diploma.
*Turkije moet lid kunnen worden van de europese unie
*Het moet moeilijker worden om de belgische nationaliteit te krijgen
*Afgewezen asielzoekers die geïntegreerd zijn,moeten in Belgie kunnen blijven.
*De volgende regering moet de ontwikkelingshulp optrekken tot 0.7% van het nationaal inkomen
*belgië moet opnieuw migranten toelaten om tekorten op de arbeidsmarkt op te vangen
*allochtonen die in het kader van gezinsherening naar hier zijn gekomen,mogen geen andere familieleden laten overkomen

Er zijn 12 thema's die aan bod zijn gekomen in de vragenlijst,dan is migratie en integratie toch genoeg aan bod gekomen lijkt me hier?
Of hieraan gerelateerd,want de eerste stelling en derde hebben hier niet veel mee te maken maar zou kunnen aantonen voor wie op vb stemt bijvoorbeeld.
laatste aanpassing
aantal (halve) stellingen per beleidsthema:

justitie en politie:6
economie: 7
werkgelegeheid: 4
belastingen en begrotingen: 9
staatshervorming: 4
migratie en integratie:7
sociale zekerheid: 7
mobiliteit en verkeer: 8
buitenlandse zaken: 8
gezondheidszorg: 3
milieu en energie: 4
ethische kwesties: 5

Of waar een mens zich anders mee bezig houd :d
laatste aanpassing
Uitspraak van avalon_hc op dinsdag 29 mei 2007 om 16:43:
Of waar een mens zich ander mee bezig houd

ik niet in ieder geval
politiek in ons land = (n)
veel beloven = niks krijgen
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 17:21:
Belachelijk ... België is zich volledig aan't aanpassen aan de allochtonen en niet omgekeerd, akkoord ze hebben een godsdienst, maar dat ze dat beoefenen in hun eigen land en niet hier ...

Volledig mee eens:)
Uitspraak van Posetivo op dinsdag 29 mei 2007 om 17:28:
veel beloven = niks krijgen

ni werken ni emmen zegt menne pa altij ;)
Uitspraak van Kotzaak op dinsdag 29 mei 2007 om 18:48:
werken ni emmen zegt menne pa altij

das ook weer waar :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 16:11:
moet toch toegeven, zoveel vragen ze er nu ook weer nie van he ...

tis dan ook geen Vlaams belang test hé :lol:
 
:x
awel jong ligt uwe snor en uwen baard in de knoop :lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 45024, 37674}
gewoon belachelijke brol ze :s ben nu geen racist ze maar vind dat zoo iets niet kan ze :s :s we moeten het allemaal maar is ginder gaan proberen :s:s
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 20:59:
we moeten het allemaal maar is ginder gaan proberen

dan schieten ze ons af :s
 
Uitspraak van Mister proper op dinsdag 29 mei 2007 om 21:18:
ja das ook waar ze en voor eardrums als ge nog eens opkomt wel ik wel keer zo een affichke van u zien hehe

keb er thuis nog genoeg liggen van vorige keer :p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 21:12:
keb er thuis nog genoeg liggen van vorige keer

eentje me speedcore op toch?
Uitspraak van :vaag:StiefkeTerreur op woensdag 30 mei 2007 om 22:00:
Uitspraak van Eardrums op woensdag 30 mei 2007 om 21:12:
keb er thuis nog genoeg liggen van vorige keer

eentje me speedcore op toch?

tis een AFFICHE stief...:p
 
Uitspraak van :vaag:StiefkeTerreur op woensdag 30 mei 2007 om 22:00:
eentje me speedcore op toch?

dat net niet haha
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 17:21:
Integendeel het gaat erger worden ... Heb daar al zo een voorgevoel van ... da komt hier niet goed in België

zoals in zuid afrika het geval is geweest gaat het hier ook zijn :)
de blanken gaan naar ginder en gaan daar de baas spelen over de zuid afrikanen (negers in dit geval)en nu zijn de zwarten terug de baas ginder en tis niks as last en zo gaat da hier ook nog ooit worden klinkt kinds belachelijk en stom maar ooit gaat hier nog nen rassenoorlog in belgie zijn;)

geloof mij
 
Uitspraak van TechnologikBeats op zondag 3 juni 2007 om 01:29:
nen rassenoorlog

zijt daar maar zeker van...
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 20:11:
zijt daar maar zeker van

tja
bha vind het niet echt nrml dat die mensen hun hoofd doek ni af doen
wij moeten het het is nu een maal een regel in een school ;)

en ja als zij naar hier komen dan moete ze zicht maar aan passen (en nee dit is niet racitisch bedoelt) maar even eens een vorm van beleeftheid dat je je ''hoofddeksel ''afdoet he
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 20:11:
zijt daar maar zeker van...

kzou der toch is op een Constructieve manier over nadenken ipv oorlog daar loste ook nix mee op integendeel...


Uitspraak van G.I.T. skulfuckgabber op donderdag 7 juni 2007 om 20:25:
bha vind het niet echt nrml dat die mensen hun hoofd doek ni af doen

ja volgens mij de schuld van de bekrompen vaders en grootvaders van die mensen die leven op da gebied 100 jaar achter denk
das hunne cultuur..
ge vraagt een non ook ni om haar kap af te zette :P
of ne jood zen potske..
Uitspraak van ßåߥßøøM op zaterdag 9 juni 2007 om 12:04:
das hunne cultuur..
ge vraagt een non ook ni om haar kap af te zette
of ne jood zen potske..

knap geantwoord :)

Heb vorig jaar ook met iemand samen gewerkt die een hoofddoek droeg,de eerste dag is dat even wennen maar nadien zie je daarover en let je er niet meer op.Het is een hele toffe en goedlachse meid en ze kan over alles meepraten en ze ontwijkt ook geen vragen over de islam.Daardoor ga je ze wel beter begrijpen en zie je ze niet meer als iemand met een hoofddoek maar gewoon als een persoon zoals een ander.
voila
persoonlijk vindek da hoofddoek gedoe
wa muggezifte
ja die mensen kunnen plezant zijn oke daar heb ik het niet over das is een feit maar ja ze kunnen zich wel an passen aan onze cultuur vind ik
Uitspraak van ßåߥßøøM op zaterdag 9 juni 2007 om 12:04:
das hunne cultuur..
ge vraagt een non ook ni om haar kap af te zette
of ne jood zen potske..

das wel waar :)

Uitspraak van ßåߥßøøM op zaterdag 9 juni 2007 om 12:27:
voila
persoonlijk vindek da hoofddoek gedoe
wa muggezifte

dat weer niet, er zijn grenzen vind ik...
hebde gij persoonlijk last van nen hoofddoek?
der is n verschil tussen hoofddoek en ninja he..
Uitspraak van ßåߥßøøM op zaterdag 9 juni 2007 om 14:59:
hebde gij persoonlijk last van nen hoofddoek?

last niet...
het hoort gewoon niet, maarja
denk dat wij op dat vlak 2 verschillende mensen zijn met ieder ons mening (f)
laatste aanpassing
 
De discussie over mensen met een hoofddoek die in dienst zijn bij de staat bv gemeentehuizen,politie,loketten enz vind ik een goede discussie en vind maar terecht dat het in antwerpen verboden word! zon diensten moeten neutraal zijn van godsdienst of politiek uitingen omdat het diensten zijn voor alle soorten mensen en dat soort dingen lokt alleen maar provocatie uit.... of zie jij me al zitten met al men politieke tattoos achter een bali van een gemeentehuis in Antwerpen...
zolang ze zo ni op hunne pas staan
zie ik geen probleem
ik zette opt school men klakske ook ni af
en das dan totaal ni religieus :p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 15:49:
of zie jij me al zitten met al men politieke tattoos achter een bali van een gemeentehuis in Antwerpen...

:yes: :lol:
 
daar verschillen wij dan in mening he...

Ik leef niet in een moslimland dus wil ik geholpen op die diensten door een neutraal iemand... dat ze carnaval vieren bij hun thuis dat deerd me niet maar op zulke diensten wel


Uitspraak van ßåߥßøøM op zaterdag 9 juni 2007 om 15:53:
zolang ze zo ni op hunne pas staan

en waarom op een pas niet en op zulke diensten wel?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 15:49:
maar terecht dat het in antwerpen verboden word! zon diensten moeten neutraal zijn van godsdienst of politiek uitingen omdat het diensten zijn voor alle soorten mensen en dat soort dingen lokt alleen maar provocatie uit

heb je gelijk in ja...
Uitspraak van ßåߥßøøM op zaterdag 9 juni 2007 om 15:53:
zette opt school men klakske ook ni af
en das dan totaal ni religieus

nee.. maar dat was dan wel weer verplicht ;)
Uitspraak van ßåߥßøøM op zaterdag 9 juni 2007 om 12:04:
das hunne cultuur..

mor die vallen ier toch mee un gat in de boter ze...
ze mogen hunne cultuur blijven onderhouden, ze krijgen snel een uitkering en ze mogen wrsch nog belg worden ook.

Moest katholicisme ier even radicaal zen als den islam ginder ze zouden ier rap hunnen doek afzetten...
 
Ze doen maar zen da gaat ons verstand toch allemaal te boven. stelleke kiekens die politiekers :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 20:52:
stelleke kiekens die politiekers

op u gemak he :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 20:52:
stelleke kiekens die politiekers

hihi,de dees kan dus wel morgen gaan bijzitten pfff

Iemand tips om da nog te ontwijken ze zijn altij welkom :d
 
gewoon u plicht doen :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 21:23:
gewoon u plicht doen

majja klach er maar mee :p

Wacht maar tot da gij is moet....
 
mij pakken ze niet :p ze discrimineren mij omdat ik tot een bepaalde partij hoor he :p

voor ene keer is goede discriminatie :lol:
Uitspraak van ßåߥßøøM op zondag 27 mei 2007 om 14:18:
Wanneer de school 200 tot 250 leerlingen weet binnen te halen komt de school mogelijk in aanmerking voor subsidies

das wss van den eersten dag al overbevolkt :s

maar of ze die subsidies gaan krijgen, denk het niet ... en lijkt me logisch ja,


Uitspraak van ßåߥßøøM op zondag 27 mei 2007 om 14:18:
erkend diploma.

dat snappen zij toch niet :s en diploma's

ik dacht toch dat op onze diploma's een handtekening op stond van iemand van de vlaamse regering, of heb ik het mis ? in dat geval, zulle zij 'nooit' die dîploma's erkennen,



ik geef de school nog geen half jaar te leven, of er zal wel dit en dat gebeurd zijn wat de media ons gaat brengen,

weer word ons land op internationaal vlak belachelijk gemaakt door dit soort fenomenen :s

ma goe, ik gaan ontbijten, tis zondag ...
laatste aanpassing
Uitspraak van avalon_hc op zaterdag 9 juni 2007 om 21:19:
hihi,de dees kan dus wel morgen gaan bijzitten pfff

das klote zeg :s