Ok, ik vind de NOD erg cool om mee te spelen, maar ik vraag me af hoe de 'pro's' NOD spelen in de mid- en endgame fase van het spel. Duidelijk is dat de mammoth mid en endgame heer en meester is. Ik vind het prettig om ze op te blazen met fanatics zolang ze nog geen railgun hebben, maar als ze die eenmaal hebben is er geen doorkomen meer aan. Stealthed fanatics vind ik zo omslachtig, en het is een kleine moeite om 2 apcs toe te voegen aan je 15 mammoths. Met NOD ga ik meestal voor een mix tussen scorpions (die ik in het begin sowieso maak om mee te rushen of rushes tegen te gaan), en venoms, beide met laser upgrade. Ik vind avatars niet echt praktisch. Tis duur om ze te upgraden, duurt lang, en ze leggen het uiteindelijk toch af tegen mammoths, mits spelers ongeveer hetzelfde budget hebben.
Met NOD speel ik zelf meestal een soort guerrilla oorlog. Ik probeer met hit n run acties harvesters kapot te knallen, met venoms snel 2 sonic emmitters en dan weer weg zijn, of kleine groepen tanks overpoweren met je leger. Voordeel van de NOD is denk ik de snelheid, je kan snel weer weg zijn, en tegenover de mammoth vlieg je ongeveer over het speelveld. Nadeel is dat de mammoth er TOCH wel komt, en stoppen is erg lastig.
Tips/Ideeen?
Met NOD speel ik zelf meestal een soort guerrilla oorlog. Ik probeer met hit n run acties harvesters kapot te knallen, met venoms snel 2 sonic emmitters en dan weer weg zijn, of kleine groepen tanks overpoweren met je leger. Voordeel van de NOD is denk ik de snelheid, je kan snel weer weg zijn, en tegenover de mammoth vlieg je ongeveer over het speelveld. Nadeel is dat de mammoth er TOCH wel komt, en stoppen is erg lastig.
Tips/Ideeen?