Partyflock
 
Flockonderwerp · 45223
­ Nederland
Ik vind thet absoluuttt niet kunnen zie die sjonnies die jumpstyle luisteren die rare figuren:S die komen dan op die HCfeesten dat verpest het helemaal de sfeer sal verrot gaan
zo lang er geen rellen komen.. tussen de gabbers en de jumpstyle pikkies... vin ik dat er wel jump gedraait mag worde op hardcore feesten.. maar ok beter gaan ze gewoon hun eigen feesten organiseren!

maar opzich heb ik er geen moeite mee!
Artiest {SHOWLIST artist 59346, 24255}
herhaling van vroeger.. nu is het alleen jump ipv commercieele happy hardcore ;)
je weet de afloop van toen.. is nooit meer hetzelfde geworden
Uitspraak van :Bounce:Chris:Bier: op dinsdag 24 april 2007 om 06:58:
zo lang er geen rellen komen.. tussen de gabbers en de jumpstyle pikkies... vin ik dat er wel jump gedraait mag worde op hardcore feesten.. maar ok beter gaan ze gewoon hun eigen feesten organiseren!

maar opzich heb ik er geen moeite mee!


ik ben het daar toch niet mee eens, er zijn meer jumpstyle feesten dan hardcore feesten.. Laat hun idd maar naar hun eigen feesie's toegaan, Jump hoort niet op een goed hardcore feest! Mochten ze echt graag eens naar een hardcore feest gaan, dan moeten ze gewoon naar masters of thunderdome gaan! Maar heb verder wel gewoon respect voor ieders style, vind alleen dat je het niet moet gaan combineren!

Voor een goed feest;) www.Braincracking-Events.nl
vind allebei best hoor!! aleen niet te samen :P

het is of/of en niet en/of!
 
kut jumpstyle!!!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 36544, 38937}
eens:P
 
hardcore = hardcore en jumpstyle = jumpstyle het zijn 2 heel verschillende style en die hore niet samen gevoegd te worre vind ik..
ja en dan nog al moet er daN persee zon zaal zijn (je houd het tog nii tege) wat moete die jumpers dan in de hardcore zaal ze kome alleen maar ruzie zoeke en een beetje met die bene zwaaien:S
 
HC=HC=till I die , Jump is gewoon anders en dus ook niet geschikt voor HC feesten in dezelfde zaal, maar net als oldskool of techno kan het best tegelijk maar dan in verschillende zalen.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:06:
HC=HC=till I die , Jump is gewoon anders en dus ook niet geschikt voor HC feesten in dezelfde zaal, maar net als oldskool of techno kan het best tegelijk maar dan in verschillende zalen.

hier ben i t echt mee eens,op echte hardcore feesten draaien ze toch geen jump

maar op festivals als decibel en defqon vind ik t niet meer dan normaal,maar daarvoor zijn dat ook festivals natuurlijk.

als je naar een feest gaat en er draaien jump-djs moet je niet zeuren dat ze jump draaien

ieder ze eigen ding,HARDCORE TILL I DIE
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op vrijdag 4 mei 2007 om 17:12:
volgend jaar is headbangen in en dan hardrock for life cker

heey Dr.­ West - Dutch connection hou die bijdehante kut opmerkingen voor je ,,, weet je wie ik ben heb je me ooit gezien ga dan niet oordelen als je me niet ken miss ga ij wel headbangen met je flikker maatjes :)

Laterzz
Uitspraak van Explicit French Terror op woensdag 9 mei 2007 om 22:36:
heey Dr.­ West - Dutch connection hou die bijdehante kut opmerkingen voor je ,,, weet je wie ik ben heb je me ooit gezien ga dan niet oordelen als je me niet ken miss ga ij wel headbangen met je flikker maatjes

Laterzz

hey flip we houden het wel netjes he :O :P
 
Dat kan echt niet jumpstyle die commerciele rommel kan dood valle,!

HARDCORE/TERROR ! MUTHERFUCKER! B)
Snap eigenlijk niet waar dit nou eigenlijk over gaat!!!

Jumpstyle is idd iets heel anders dan hardcore, het heeft er helemaal nix mee te maken en de mensen die erop afkomen die zijn ook heel anders..

In de hardcore scene of iig op de feesjes (zoals ik het gewend ben) is de samenhorigheid heel groot.. op jumpstyle feesten is dit heel anders, daar lopen allemaal patsers en is 9 van de 10 keer wel een vechtpartijtje te vinden..
Op de hardcore feesten is dit heel anders, heb al meerdere keren gehad dat ik iemand aanbeukte of op iemands voet stond perongeluk, en voor ik er wat van kon zeggen zeiden ze al srry tegen mij!
Dit is zoals het hoort, lekker feesten met z'n allen en geen gezeik!!

Dus mijn mening is duidelijk:p Jumpstyle = net als trance en hardstyle heel anders dan hardcore.. En vind dat het absoluut niet samengaat, ook is het veel te commercieel en daar hebben de meeste ''hardcore liefhebbers'' geen behoefte aan! gewone hardcore is eigenlijk al te commercieel (vind ik dan:p)

Jumpstyle tenten of freestyle tenten moeten ze gewoon weglaten!

nou jullie weer:p
laatste aanpassing
Ik ben het volkomen daar mee eens. Dat jump bestaat okej maar om dat nou samen te voegen met hardcore is in mijn ogen schandalig. En op dat commerciele gebied is het ook de grootste reden waarom ik een hekel heb aan jumpstyle ;)
Uitspraak van Explicit French Terror op woensdag 9 mei 2007 om 22:36:
heey Dr.­ West - Dutch connection hou die bijdehante kut opmerkingen voor je ,,, weet je wie ik ben heb je me ooit gezien ga dan niet oordelen als je me niet ken miss ga ij wel headbangen met je flikker maatjes

Laterzz

heee knulleke weet niet wie jij ben, weet je wie ik ben, zal ik dan maar eens navragen in alblasserdam, kenne ze me ook wel! ;)
beter voor je.. :flower: hahahahaha
Artiest {SHOWLIST artist 56281, 50239}
jumstyle is soms wel chill maar niet op een hardcore feest
en jij noemt je zelf dj terror???
Uitspraak van dj-terror op vrijdag 8 juni 2007 om 12:11:
jumstyle is soms wel chill

jumpstyle is nooit chill...! en heeft nix met de hardcore scene temaken!
kijk en das verschil met vroeger.. was alles 1 gewoon hardcore en nu vallen de substromingen elkaar aan.. scene is verziekt :yes:
wat maakt het uit jow TERROR blijf het best dat zal nooit verandren hier
Uitspraak van dj-terror op dinsdag 12 juni 2007 om 22:57:
wat maakt het uit jow TERROR blijf het best dat zal nooit verandren hier

er is wel een groot verschil tussen terror en jump hoor en die combinatie kan niet...
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op maandag 11 juni 2007 om 17:24:
scene is verziekt

wat een onzin... de ''hardcore scene'' is juist volwassen geworden, vroeger was het een en al meelopers (die je altijd wel zou blijfen houden) maar er gaan tegenwoordig veel meer mensen voor de muziek en niet voor 't feest (als je begrijpt wat ik bedoel.)
Dit komt natuurlijk ook omdat de muziek gewoon veel uitgebreider (minder simpel) is dan vroeger!


Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op maandag 11 juni 2007 om 17:24:
kijk en das verschil met vroeger.. was alles 1 gewoon hardcore en nu vallen de substromingen elkaar aan..

Dit is ook gewoon onzin (na mijn mening) de muziek word mss wel meer in hokjes gestopt (wat ik juist goed vind wand je hoort wel degelijk 't verschil tussen ukhardcore/frenchcore en/of terror en/of hardcore en/of commerciele hardcore enz enz!)
Degene die elkaar ''aanvallen'' zoals jij dat noemt zijn dus die overgebleven meelopers waar ik het over had! deze hebben geen respect of verstand van/voor de muziek en hebben ook geen eigen mening, deze zeggen puur wat de mensen om hun heen ook zeggen!
Zelf heb ik respect voor alle andere stylen dan die van mij! Maar dat betekent niet dat ik ze ook mooi moet vinden!


was alles gewoon hardcore? of was hardcore een rage waarin iedereen meeliep (ookal hielden ze niet echt van de muziek) net als de jump nu is!! en ff tussen haakjes bestond de terror ookal, mss wel langer dan de hardcore!!


weet eigenlijk niet eens wrom ik hierop reageer maar moest weer eens ff me zeggie kwijt!
Uitspraak van BRAINCRACKING EVENTS op vrijdag 15 juni 2007 om 01:45:
wat een onzin... de ''hardcore scene'' is juist volwassen geworden

de hardcore scene is uitgegroeid en is indd volwassener geworden maar dat heb er niks mee te maken met wat jouw doelstelling is, dit is geen weerlegging van mij verhaal.. het ging hierover de sfeer op feesten, en dan heb ik het over mysteryland in 97 ouwe club x.. terror was er toen ook al dat was aanverwant aan de hardcore.. meelopers heb je altijd, je heb ook mensen die het ontgroeien en aan een gezin en het andere leven beginnen, maar denk je dat deze mensen de hart niet meer bij deze muziek hebben liggen dan heb je het verkeerd.
het gaat erom dat er nu groepsvorming is, de ene speedcore liefhebber vind de hardcore liefhebber een sjappie en ga zo maar door.. dat is 1 ding dat vroeger niet zo was en dat kan ik je garanderen ;)

Hoe oud ben je?
laatste aanpassing
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op zaterdag 16 juni 2007 om 16:42:
meelopers heb je altijd, je heb ook mensen die het ontgroeien en aan een gezin en het andere leven beginnen, maar denk je dat deze mensen de hart niet meer bij deze muziek hebben liggen dan heb je het verkeerd.

Heb het nooit over mensen gehad die nu een gezin hebben en daarom niet meer gaan, je gezin is het belangrijkste wat er maar is enheb juist respect voor de mensen die daar dus ook goed voor zorgen!

Gaat mij erom dat in de ''gabbertijd'' IEDEREEN van hardcore dacht te houden, terwijl de helft puur om het feesten zelf ging en niet voor de muziek specifiek!

Wat groepjes vorming betreft ben ik het wel een beetje met je eens, al vind ik dat gewoon dom gedrag! niemand is beter dan de ander en niemands style is beter dan de ander, ook al is dit in hun ogen wel je hoort gewoon respect te hebben voor ieders ding!

Ben zelf 20 en heb mss ook niet veel meegekregen van de oude ''gabbertijd'' maar de scene is zeker niet verpest zoals jij dat zei!
laatste aanpassing
Uitspraak van BRAINCRACKING EVENTS op maandag 18 juni 2007 om 00:26:
Ben zelf 20 en heb mss ook niet veel meegekregen van de oude ''gabbertijd'' maar de scene is zeker niet verpest zoals jij dat zei!

is anders veel anders... verpest is misschien een groot woord.. maar is wel minder leuk dan dat het was

Uitspraak van BRAINCRACKING EVENTS op maandag 18 juni 2007 om 00:26:
Wat groepjes vorming betreft ben ik het wel een beetje met je eens, al vind ik dat gewoon dom gedrag! niemand is beter dan de ander en niemands style is beter dan de ander, ook al is dit in hun ogen wel je hoort gewoon respect te hebben voor ieders ding

precies.. ;) en dat is hetgene wat je nu wel heb en toen niet :cheers: