Partyflock
 
Flockonderwerp · 39738
­ Nederland
Hier kan iedereen reageren op het topic wat ik eerder geopend heb over het Aliens, Mythen etc.

Dan kan ik het andere topic speciaal voor info behouden.

Danke Schon :bloem:
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 19:25:
Jij bent het er toch ook over eens dat we ergens naartoe werken? 2012 rond die tijd of iets erna? Er wordt verteld we gaan van de 3e dimensie waar we nu in leven naar de 4e en 5e.
Vraag jij je dan niet af wat men hiermee bedoelt?
Kan jij het precies omschrijven? Ik denk het niet, terwijl wel iedereen het erover eens is dat er 'iets' gaat gebeuren.


Ik ben het over eens dat wij overgaan naar hogere bewustzijnsniveau's. Ik zou het wel kunnen omschrijven, als je dat wilt.

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 19:25:
Hoe kan het dan zo zijn dat je het een wel gelooft en het ander niet? Misschien klinkt dit erg van de hak op de tak maar zo is het wel.


Bij mij draait alles om logica. Niet alleen op rationele wijze, maar ook gevoelsmatig, ik probeer hier zoveel mogelijk balans in te krijgen..

Je hebt gelijk, soms moet je eerst het grotere plaatje zien om het te kunnen beoordelen, en misschien zit ik helemaal fout, maar met de logica die ik tot nu toe in mijzelf heb gevonden probeer ik berichten te doorgronden. .

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 19:25:
Vaak bekruipt mij het gevoel dat zgn. spirituele mensen erg beknopt zijn in hun visie (dat bedoel ik niet specifiek op jou gericht!). Dat terwijl spiritualiteit betekent je bewustzijn verruimen een zo breed mogelijke scope op de zaken behouden. Mensen snappen dingen vaak niet omdat ze het zelf eerst meegemaakt moeten hebben en dat is ergens wel logisch. Maar het bewustzijn verruimen heeft ook te maken met het loslaten van bepaalde geloofssystemen en ZELF OP ONDERZOEK gaan met een OPEN mind. Scepticisme is goed, maar als je van te voren iets al 'vaag' vindt klinken, wil dit zeggen dat jij je al ergens voor afsluit, en zelfs jezelf ergens van buitensluit.


Juist als iets vaag of raar is, dan zit er een duidelijke reden achter en dat probeer ik ook altijd te doorgronden. Dat doe ik ook met dit soort berichten..

Daarnaast confronteer ik me dagelijks erg vaak op dingen wat ik 'fout' doe...ik maak dagelijks nog tig fouten een stapje voor stapje begin ik daar steeds meer balans in te krijgen..

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 19:25:
Het principe van de kabbala zegt ook, als je ervoor openstaat zal de informatie van de kosmos vanzelf zijn weg tot je vinden.


Dat klopt ja (Y) Door mezelf te confronteren, besef en realiseer ik de fouten en stel ik me automatisch gelijk open voor nieuwe logica en inzichten :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 19:48:
uiteindelijk komt alles goed


nou nou als we een ding geleerd hebben is dat we zeker niet ons lot uit handen moeten geven...Dat is wat alle religies al van je vragen! Het is aan ons om er iets van te maken

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 19:48:
Als we collectief nog niet naar hogere sferen gaan, dan zijn we er blijkbaar nog niet klaar voor.

We kunnen niet collectief gaan, vanwege de structuur van DNA! Hoe wil je een andere dimensie meemaken als je niet op die frequentie meetrilt? Jouw DNA structuur zal zich aanpassen aan de staat van waarin je bewustzijn zich bevind of je het nu leuk vind of niet!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 19:48:
Ben ik het niet mee eens, ik zie God als de perfecte eenheid, van balans en liefde, wat de puurste vorm van wit licht is. Het is hetgeen wat geen onderscheid en verschil kent en maakt, geen keuzes maakt, maar het er alleen maar is.


Hoe kan 'HET' geen keuzes maken en ons toch in een dualistisch multiverse laten leven???? God heeft met intentie geschapen, anders is het geen 'intelligent design'.
Een wezen kan nooit vol beleven als het geen vol spectra aan belevissen behelst. Daarom zijn wij zo speciaal, bij ons zijn alleen de emoties wat uit balans....GOd is als wij alleen 1000000X bewuster.(als wij wil niet zeggen eruitziende als ons)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 19:48:
Aan de heilige geometrie kan je aflezen dat dit universum een dualistisch oneindigheid, waarbij de essentie overal is doorgevoerd, maar waar wél het begin en eind al vast staat.


Waar haal je dat vandaan? Er is geen begin en eind als er geen toekomst of heden is!? Het al wat is, IS simpelweg!
Het dijt uit en krimpt in.....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 19:48:
Het feit dat de buitenaardsen hier 'zorgen' om maken geeft alleen maar weer dat het hier om onzekerheid gaat, want zelfs zij moeten kunnen beseffen dat uiteindelijk alles goed komt


Het is jammer dat je het zo blijft zien. Maar ik kan jou niet 'mijn' waarheid opdringen, ik kan alleen maar zeggen; denk verder.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 19:48:
Ik beschouw het systeem van dit universum als zo'n prachtige perfectie dat dit al vaststond en dat de buitenaardsen op onbewust niveau ons wouden gebruiken en hedendaags ons willen tegenhouden, terwijl dat juist ons proces hier stimuleert en dus ook de totale proces van dit universum


Je moet begrijpen dat het universum is geschapen op een bpaalde manier met regelmaat. Maar je weet niet dat de rassen die erin leven, niet perfect zijn. En de reden dat God niet ingrijpt is omdat wij moeten leren. Die wezens pretenderen toch ook niet perfect te zijn? Dat is hoe jij hen blijkbaar ziet....Wij zijn hun gelijken uiteindelijk komen we vandezelfde bron, maar wij hebben meerdere dimensies en staten van bewustzijn gekend.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 20:04:
nou nou als we een ding geleerd hebben is dat we zeker niet ons lot uit handen moeten geven...Dat is wat alle religies al van je vragen! Het is aan ons om er iets van te maken


Wat jij interpreteerd is als over een snelweg oversteken met je ogen dicht en met de gedachte dat alles goed komt :lol:

Nee, zo bedoel ik niet hoor, want wat ik bij mijzelf ervaar is dat alles automatisch gaat. Elke keuze, elk gedachte. Ook al kan ik zo bewust zijn van iets, dat bewust zijn van iets gaat toch weer automatisch. Dit merk ik aan mijzelf omdta ik weet dat ik een ego heb en energieen met mij meedraag (numerologie) en zo via bepaalde intenties automatisch mijn levensproces doorgaat.

Ik ga over een tijdje toch weer artikelen schrijven om het met de medemens te delen. Ik kan wel bij mijzelf denken dat t niet nodig is omdat het vanzelf wel goed komt, maar toch voelt dat goed aan en ga ik het automatisch doen. Apart is dat om dat te ervaren..ik hoop dat je het begrijpt.

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 20:04:
We kunnen niet collectief gaan, vanwege de structuur van DNA! Hoe wil je een andere dimensie meemaken als je niet op die frequentie meetrilt? Jouw DNA structuur zal zich aanpassen aan de staat van waarin je bewustzijn zich bevind of je het nu leuk vind of niet!


Ja en waarom denk je dat het christusbewustzijn daalt? Waar denk je waar de openbaring voor dient? Om ons bewustzijn te verhogen. Natuurlijk gaan we niet gelijk naar collectieve perfectie, maar het christusbewustzijn gaat door iedereen heen en het zal iedereen beinvloeden en ook de meeste mensen wakker maken, hoe diep ze ook gemanipuleerd zijn..Ik wil niet zeggen dat echt iedereen gelijk meegaat in dit leven..maar uiteindelijk wel :)

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 20:04:
Hoe kan 'HET' geen keuzes maken en ons toch in een dualistisch multiverse laten leven???? God heeft met intentie geschapen, anders is het geen 'intelligent design'.
Een wezen kan nooit vol beleven als het geen vol spectra aan belevissen behelst. Daarom zijn wij zo speciaal, bij ons zijn alleen de emoties wat uit balans....GOd is als wij alleen 1000000X bewuster.(als wij wil niet zeggen eruitziende als ons)


Omdat overal God in terug te vinden is en hoe perfect het systeem wel niet is. Het systeem kent geen onderscheid en is van perfecte balans. Dit is wat ik telkens probeer uit te leggen..het is alleen zo dat dit universum een onderscheid kan verwerkelijken..dit is ook wat de geometrie verteld..



In het midden vind je de bron, de ware essentie. Als het zich uitsplitst is er gelijk al sprake van dualisme maar ook oneindigheid, omdat het vanaf dat éne moment dat het zichuitsplitste, oneindig veel kan uitsplitsten en toch met elkaar verbonden blijft.

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 20:04:
Waar haal je dat vandaan? Er is geen begin en eind als er geen toekomst of heden is!? Het al wat is, IS simpelweg!
Het dijt uit en krimpt in.....


God is van oneindigheid en wij ook, maar in dit universum is er sprake van tijd en ruimte. Een begin (oerknal) en een einde (? :P)..Omdat het in ons zit is dit ook weer een soort van oneindigheid..maar in de context van dat er sprake is van ruimte en tijd doelde ik op een begin en eind.

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 20:04:
Het is jammer dat je het zo blijft zien. Maar ik kan jou niet 'mijn' waarheid opdringen, ik kan alleen maar zeggen denk verder.


Het is en blijft internet he en vaak sprake van miscommunicatie. Ik heb ook telkens het gevoel dat jij mijn teksten verkeerd interpreteerd, maar dat maakt niks uit.

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 maart 2007 om 20:04:
Je moet begrijpen dat het universum is geschapen op een bpaalde manier met regelmaat. Maar je weet niet dat de rassen die erin leven, niet perfect zijn. En de reden dat God niet ingrijpt is omdat wij moeten leren. Die wezens pretenderen toch ook niet perfect te zijn? Dat is hoe jij hen blijkbaar ziet....Wij zijn hun gelijken uiteindelijk komen we vandezelfde bron, maar wij hebben meerdere dimensies en staten van bewustzijn gekend.


Ik denk 'ongeveer' hetzelfde, maar omdat de schrijver beweert dat de wezens duizenden jaren oud kunnen worden en een ratio en gevoel bezitten, verwacht ik wel wat meer wijsheid van hun dan ik dat heb. Maar goed, misschien moet ik dat helemaal niet van hun verwachten..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 20:28:
Ik heb ook telkens het gevoel dat jij mijn teksten verkeerd interpreteerd, maar dat maakt niks uit.


Ik denk dat we grotendeels hetzelfde bedoelen als we het over het universum en heilige geometrie hebben.

We zeggen het in andere bewoordingen en daarin raken we in de knoop.

Wat betreft die Aliens, daar hebben we allebei een andere visie over, en dat is alleen maar eenverrijking als we erover kunnen discussieren dus daar ben ik blij om. (y)

Voor de rest is het idd aan eenieder zelf om te kijken of hij/zij er iets mee kan, nogmaals ik wil niemand iets opdringen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 16:00:
RNAi kan genen op twee manier uitschakelen.

ik heb dit stukje nog is nader bestudeerd op internet en ik zat er nog is over na te denken.
Die gasten hebben eigenlijk een doorbraak gemaakt in de wetenschap over DNA.
Als ik het goed begrijp, dan blijkt dus dat we niet 2 DNA strengen hebben maar al heel wat jaartjes een stuk of 12...
dit verkracht dus direct de hele Darwin theorie.
of zie ik dat nou verkeerd?
 
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 09:26:
Ik denk dat we grotendeels hetzelfde bedoelen als we het over het universum en heilige geometrie hebben.

We zeggen het in andere bewoordingen en daarin raken we in de knoop.

Wat betreft die Aliens, daar hebben we allebei een andere visie over, en dat is alleen maar eenverrijking als we erover kunnen discussieren dus daar ben ik blij om.

Voor de rest is het idd aan eenieder zelf om te kijken of hij/zij er iets mee kan, nogmaals ik wil niemand iets opdringen.


:knuffel: ;)

Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 10:14:
ik heb dit stukje nog is nader bestudeerd op internet en ik zat er nog is over na te denken.
Die gasten hebben eigenlijk een doorbraak gemaakt in de wetenschap over DNA.
Als ik het goed begrijp, dan blijkt dus dat we niet 2 DNA strengen hebben maar al heel wat jaartjes een stuk of 12...
dit verkracht dus direct de hele Darwin theorie.
of zie ik dat nou verkeerd?


Als het bericht klopt dan is het idd een doorbraak, maar de logica die erin zit klopt ook. Het is toch weer een bevestiging dat de mens in het verleden is gemanipuleerd..

Maar goed..persoonlijk vergelijk ik iets niet echt meer met de Darwin theorie..ik beschouw dat zowieso al als bullshit..

Wat betreft het overgang naar hogere sferen, waarbij onze genen, dna en energiesysteem (chakra's) zich zullen aanpassen en verbinden aan goddelijkere sferen, klopt ook (Y)

Er zijn al veel mensen die spreke over de komst van de 13 chakra's...Marcel Messing had het ook al over 13 (het is geen ongeluks getal máár een geluksgetal)

Dit is waarschijnlijk ook wat je in de occults terug kan vinden..de oude zon (saturnus) en de nieuwe zon (de huidige zon)..Saturnus staat voor de energie van 8..het geaard zijn maar ook het proces waar we ons altijd in bevonden..Je kan het als 7 zien maar er wordt er 1 bij opgeteld..

12 is ook overal in terug te vinden..maar om of andere reden wordt hier ook 1 bij opgeteld, je komt dan iig bij de 13 uit en dat is ook hetgeen waar we naar toe horen te gaan.. check bijv. deze link..alleen maken ze hierbij een fout, want het moeten 7 en 12 chakra's zijn (terwijl het eigenlijk van 8 naar 13 is, waarom er precies bij beiden 1 wordt opgeteld moet ik nog ff uitzoeken..)

Waar het nou uiteindelijk om draait is dat de elite ons proberen tegen te houden dmv de occults van Saturnus te gebruiken..onze oude energie..wij moeten zo geaard mogelijk blijven om niet op te kunnen stijgen..

De symboliek van Saturnus wordt ook heel veel gebruikt en is wereldwijd terug te vinden..dit om de oude energie overal sterk te laten houden..

Kijk bijv. ook naar religies, zoals de Islam..zij denken dat ze een één of andere Allah aanbidden..maar eigenlijk aanbidden ze Saturnus..



De zwarte vierkant moet waarschijnlijk ook Saturnus symboliseren, waarschijnlijk vanwege de geometrische achtergrond..

Het is dus een zéér slim spelletje wat de elite gebruikt en de logica ervan is zeer moeilijk door te gronden..Tijdje terug dacht ik dat ik wel veel wist over complotten enzo..maar blijkbaar weet ik er nog veels te weinig over..Ik kan er verder nog weinig over vertellen want voor mij is het nog een mysterie waar je U tegen zegt..maar wel zeer interessant (Y)

Het is wel waar ik me de aankomende tijd veel meer in ga verdiepen en hier ook uiteindelijk over ga schrijven..Want het is echt zieke shit..:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 10:14:
Als ik het goed begrijp, dan blijkt dus dat we niet 2 DNA strengen hebben maar al heel wat jaartjes een stuk of 12...

We HEBBEN er nu 2 sommige mensen vooral Indigo-kinderen hebben er bij de geboorte al 3. Het schijnt dat degenen die er nu nog 2 bezitten bezig zijn de 3e streng te re-genereren.
Als je al een 12 strengen DNA-bezit dan mag je jezelf wat mij betreft een 'Vol' bewust wezen noemen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:00:
Maar goed..persoonlijk vergelijk ik iets niet echt meer met de Darwin theorie..ik beschouw dat zowieso al als bullshit..

idd ik vond het ook bullshit, al vanaf de eerste dag op school dat ik het moest leren. Door simpel logisch na te denken ontkrachtte ik voor mezelf de theorie al, mja praat daar maar is over met je biologieleraar...:lol:
Maar toen ik dit las vond ik het gewoon heerlijk om te horen:D omdat ik al jaren zeg dat die theorie niet klopt, maar als je is serieus met iemand daarover in discussie gaat, dan zitten ze je aan te kijken alsof ze water zien branden:/
vandaar mijn reactie, wou t ff dubbelchecke;)
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 11:01:
Het schijnt dat degenen die er nu nog 2 bezitten bezig zijn de 3e streng te re-genereren.

Dus eigenlijk hebben we dr ooit meerdere gehad, maar omdat dat geblokkeerd is ooit is het bijna verdwenen in ons dna...
echter is de 'informatie' tot die 3e (of meer) gen wel achtergebleven, waardoor het zich nu opnieuw moet ontwikkelen...zie ik dat goed zo?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:00:
De zwarte vierkant moet waarschijnlijk ook Saturnus symboliseren, waarschijnlijk vanwege de geometrische achtergrond..

echt he, als die gasten eens wisten waar ze mee bezig waren:lol:

ik denk dat als die christenen die dagelijks het vaticaan bezoeken eens wisten op wat voor 'geweldig' symbool zij dagelijks lopen daar op het sint pieters plein, dan zouden ze massaal euthanasie plegen denk ik:lol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 11:17:
idd ik vond het ook bullshit, al vanaf de eerste dag op school dat ik het moest leren. Door simpel logisch na te denken ontkrachtte ik voor mezelf de theorie al, mja praat daar maar is over met je biologieleraar...
Maar toen ik dit las vond ik het gewoon heerlijk om te horen omdat ik al jaren zeg dat die theorie niet klopt, maar als je is serieus met iemand daarover in discussie gaat, dan zitten ze je aan te kijken alsof ze water zien branden
vandaar mijn reactie, wou t ff dubbelchecke


Hahaha, echt super dat je al diep binnen je wist dat er niets aan klopte, ik denk dat veel mensen dat wel hebben..Toen ik op de middelbare school zat hield ik me niet met dat soort zaken bezig..wat betreft de evolutietheorie die ik voorgekauwd heb gekregen..ik nam gewoon aan dat het zo was en stond er verder niet bij stil..

Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 11:17:
Dus eigenlijk hebben we dr ooit meerdere gehad, maar omdat dat geblokkeerd is ooit is het bijna verdwenen in ons dna...
echter is de 'informatie' tot die 3e (of meer) gen wel achtergebleven, waardoor het zich nu opnieuw moet ontwikkelen...zie ik dat goed zo?


Als je aan veel verhalen kunt aflezen is dat we een 'Val' hebben meegemaakt..Oorspronkelijk komen we van het licht en zijn we vanwege een bepaalde reden heel diep gevallen door naar de laagste dimensies / sferen te vallen..vanaf 2012 is het punt dat we weer omhoog gaan..'officieel' :P Als je om je heen kijkt in deze wereld dan zegt dat wel genoeg dat we de 'dieptepunt' nu ervaren en dat het weer tijd is om omhoog te gaan..

Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 11:19:
echt he, als die gasten eens wisten waar ze mee bezig waren

ik denk dat als die christenen die dagelijks het vaticaan bezoeken eens wisten op wat voor 'geweldig' symbool zij dagelijks lopen daar op het sint pieters plein, dan zouden ze massaal euthanasie plegen denk ik


Ja echt he..gemanipuleerde zooi allemaal :D Maar het is en blijft zeer interessant :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:30:
Hahaha, echt super dat je al diep binnen je wist dat er niets aan klopte, ik denk dat veel mensen dat wel hebben.

nja niet dat ik mezelf de hemel in wil prijzen ofzo, maar dat heb ik vanaf vrije jonge leeftijd al gehad. dit omdat ik vanaf de basisschool elke ochtend uit de bijbel werd voorgelezen door leraren. er werden mij regelmatig verhalen verteld waarvan ik, door logische redenering, de grootste twijfels kreeg. en om een mooi voorbeeld te noemen; het verhaal van noach. Mijn lerares probeerde mij wijs te maken dat noach een houten schip heeft gebouwd en daar ALLE diersoorten van de wereld op had verzameld. vervolgens komt de HELE wereld onder water te staan en verdwijnt t water weer en noach en zn vriendjes leefden nog lang en gelukkig...yeah right, nja ik weet niet wat mijn andere klasgenootjes er van vonden maar toen begon ik al sceptisch naar de wereld te kijken. zo ook met de darwin theorie:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:30:
Ja echt he..gemanipuleerde zooi allemaal Maar het is en blijft zeer interessant

cker weten, want hoe sceptisch ik ook ben over de bijbel of koran...toch zie ik er een kern van wijsheid in, omdat het naar mijn mening wel echt gebeurd kan zijn, alleen moet je het symbolisch opvatten. als ik nou weer even het verhaal van noach erbij betrek dan zou het best waar gebeurd kunnen zijn, ALS je je beseft dat vroeger de technologie al ver ontwikkeld was. want als je dat schip van noach ziet als een 'ruimteschip' en elk diertje als een 'DNA-monster', dan zou het verhaal wel eens kunnen kloppen:)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 11:38:
nja niet dat ik mezelf de hemel in wil prijzen ofzo, maar dat heb ik vanaf vrije jonge leeftijd al gehad. dit omdat ik vanaf de basisschool elke ochtend uit de bijbel werd voorgelezen door leraren. er werden mij regelmatig verhalen verteld waarvan ik, door logische redenering, de grootste twijfels kreeg. en om een mooi voorbeeld te noemen; het verhaal van noach. Mijn lerares probeerde mij wijs te maken dat noach een houten schip heeft gebouwd en daar ALLE diersoorten van de wereld op had verzameld. vervolgens komt de HELE wereld onder water te staan en verdwijnt t water weer en noach en zn vriendjes leefden nog lang en gelukkig...yeah right, nja ik weet niet wat mijn andere klasgenootjes er van vonden maar toen begon ik al sceptisch naar de wereld te kijken. zo ook met de darwin theorie


Hahaha ja, net zoals ze naar voren brachtte dat de wereld met 7 dagen gemaakt werd..Toen kreeg ik zelf ook gelijk al me twijfels..

Ik kreeg ook elke ochtend op school van die 'bijbel-verhaaltjes' te horen..Ik ben zelfs katholiek opgevoed en heb deelgenomen aan bepaalde 'processen' in de kerk..

Maar goed omdat ik wel eens ging bidden voordat ik ging slapen en ervaarde dat het ook uitkwam, dacht ik altijd dat er een soort van God zou bestaan, net zoals dat toen 'toevallig' in de religies naar voren kwam..dat is ook de kracht van religies..je ziet alleen wat je wilt zien en omdat je erin gaat geloven ga je het ook ervaren. Juist als dingen uitkomen en je 'toevallige' situaties gaat ervaren dan denken mensen het helemaal hebben gevonden en gaan nog meer die 'God' aanbidden :roflol:

Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 11:38:
cker weten, want hoe sceptisch ik ook ben over de bijbel of koran...toch zie ik er een kern van wijsheid in, omdat het naar mijn mening wel echt gebeurd kan zijn, alleen moet je het symbolisch opvatten. als ik nou weer even het verhaal van noach erbij betrek dan zou het best waar gebeurd kunnen zijn, ALS je je beseft dat vroeger de technologie al ver ontwikkeld was. want als je dat schip van noach ziet als een 'ruimteschip' en elk diertje als een 'DNA-monster', dan zou het verhaal wel eens kunnen kloppen


Ja dat heb ik onderhand ook wel geleerd ja...totaal niets letterlijk opvatten..

Er wordt zelfs gepraat over dat Jezus niet eens een persoon was maar iets anders moest voorstellen..ik zelf ga me hier ook meer in verdiepen :) Maar in de Bijbel bevindt zich zeker een diepe wijsheid..ongetwijfeld :)
laatste aanpassing
Ik denk dat ik geen antwoord meer hoef te geven op je vraag over DNA COL-O...Lexi heeft het al aardig uitgelegd! :D


Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 11:38:
nja niet dat ik mezelf de hemel in wil prijzen ofzo, maar dat heb ik vanaf vrije jonge leeftijd al gehad. dit omdat ik vanaf de basisschool elke ochtend uit de bijbel werd voorgelezen door leraren. er werden mij regelmatig verhalen verteld waarvan ik, door logische redenering, de grootste twijfels kreeg. en om een mooi voorbeeld te noemen; het verhaal van noach. Mijn lerares probeerde mij wijs te maken dat noach een houten schip heeft gebouwd en daar ALLE diersoorten van de wereld op had verzameld. vervolgens komt de HELE wereld onder water te staan en verdwijnt t water weer en noach en zn vriendjes leefden nog lang en gelukkig...yeah right



Weet je wat dat aanvoelen is? Dat is je Idd je bewustzijn dat groeit en je DNA wat zich muteert. Immers een vol bewust wezen hoeft geen taal te gebruiken om te spreken(telepathie). Aangezien we langzaam-aan wakker worden, kan het zijn dat je onwaarheden/onduidelijkheden er op gevoel uitpikt en ze onderwerpt aan je eigen geloofssysteem om te kijken of het overeenkomt met de informatie van de Cosmos.
Iedereen weet in principe al hoe het heelal gevormd is en waarom wij hier zijn, dat zit al opgeslagen in je etherisch-dubbel (zie topic over aliens etc) Echter doordat je in deze dimensie verblijft is je geheugen vertroebeld(microstraling en andere etherische-smog) en weet je niet precies meer waar je vandaan komt wie/wat je in essentie bent.
Naarmate je 'wakker' wordt kan je beter communiceren met je etherisch-dubbel, en als je ervoor openstaat zal de informatie vanzelf zijn weg tot je vinden, in artikelen of bepaalde verhalen die verteld worden....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:43:
Paar weken geleden kreeg ik een soort van 'visioen' in mij..het duurde maar een paar seconde maar ik beleefde echt gewoon ongelofelijk intens hoe het is om in hogere energieen te zitten..Ik kreeg ook gelijk tranen in me ogen vanwege de schoonheid..Maar ik was wel helemaal nuchter



You are increasingly making your way towards the new reality that is impinging upon your consciousness. You have the ability to tune into the new dimension that draws ever nearer to manifestation. Your vibrations are rising as you draw the higher energies to you, which are also lifting up the Earth. In so doing, you will find that sometimes you move into a state of higher consciousness, and intuitively receive impressions of the new dimension. You are projecting yourself in such a way that you are experiencing it direct.

Some of you visit the higher realms in your sleep state, whilst your physical body rests at night. It is a time when you re-unite with friends who are off Earth, and you receive guidance regarding your appointed tasks. Usually you are veiled from remembering such meetings, but some will awake and feel unusually buoyant and refreshed without realizing why. Also, in your meditations in altered states of consciousness, you may connect with the higher dimensions and will understand the impressions that they convey.

Some people do not understand the fact that an increase in your vibrations will bring about remarkable changes, and more importantly ones that make you less likely to be attracted to the dark energies. You will gradually pull away from their influence, and as Humanity grows in this way so the dual energies become more separated. These changes are ongoing and their power is increasing so quickly, that major changes will soon be inevitable.


Dit is wat wij soms meemaken.
laatste aanpassing
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 12:23:
Weet je wat dat aanvoelen is?

ja dat heb je goed opgemerkt. ik heb dit eigenlijk nog niet aan zoveel mensen verteld, maar al van jongs af aan hou ik me bezig met vraagstukken over ons bestaan. Ik heb altijd het gevoel gehad dat er meer ligt achter deze realiteit. Alsof er altijd een 'splinter' in mn kop zat die me daar aan herrinerde...

maar wat jij zegt klopt idd wel. Toen ik nog jong was vroeg ik mezelf heel vaak af, waarom heeft 'God' ons gemaakt, wat voor reden zit daar achter? en ik begon het mezelf voor te stellen. je bent een god en de mensheid bestaat nog niet. Dus vanuit die visie, kun je de conclusie trekken dat ons bestaan niet voor onszelf bedoeld was. want een bewustzijn dat nog niet bestaat heeft er geen voordelen aan om ineens wel te bestaan:P
Dus toen begon ik na te denken...waarom zou die god ons dan gemaakt hebben? en ja daar heb ik heeeel lang over nagedacht en ik kwam steeds weer op dezelfde conclusie uit: uitbreiding van macht...
Ik begon daarom god steeds meer als een klootzak te zien, dan een held:p
een paar jaar later kwam voor mij het verhaal van sitchin in beeld, en toen ging er een wereld voor mij open...:)
Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 13:21:
Alsof er altijd een 'splinter' in mn kop zat die me daar aan herrinerde...

Mooi verwoordt(y). Maar zo is het wel! Er is iets in jou en in iedereen wat Super graag terug wil naar de oorsprong, daarom vraag jij je zulke dingen af en ben je op zoek naar 'de waarheid'.

Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 13:21:
Dus toen begon ik na te denken...waarom zou die god ons dan gemaakt hebben? en ja daar heb ik heeeel lang over nagedacht en ik kwam steeds weer op dezelfde conclusie uit: uitbreiding van macht...

Je refereert hier aan: Jehova/Jaweh

Het echte, 'Al wat is' is niet uit op macht, het is enkel uit op een multiversum waarin wij allen als volmaakte wezens tezamen kunnen gedijen. Om uiteindelijk weer een Uber-bewustzijn te vormen wat daarna weer expandeert in nieuwe 'scheppingen'.
laatste aanpassing
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 13:36:
Je refereert hier aan: Jehova/Jaweh/Allah

klopt, maar dat is ook een verdraait verhaal in mijn ogen. als we namelijk gaan praten over het verhaal van adam en eva en de verboden vrucht, dan vind ik die slang eerder een verlosser dan een satanistisch figuur zoals de bijbel hem bestempeld. Als hij ons toen niet de verboden vrucht(kennis) had gegeven dan betwijfel ik of de wereld er had uitgezien zoals die eruitziet als vandaag de dag.

Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 13:36:
Het echte

is moeilijk te vinden in deze wereld, omdat naar mijn mening flink wat gemanupuleerd is met de godsdienstige verhalen. Ik zeg echter niet dat hij niet bestaat:)
 
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 12:23:
Ik denk dat ik geen antwoord meer hoef te geven op je vraag over DNA COL-O...Lexi heeft het al aardig uitgelegd!


Dankje wel, maar wat ik wel ff wil toevoegen is dat we allemaal al de hoogste vormen van DNA en genen bezitten, maar dat ze alleen maar geactiveer moeten worden..Dit omdat het licht eigenlijk al in ons zit..

Hetzelfde geldt voor onze hersenen...we gebruiken maar 10% ervan terwijl het ook op 100% kan draaien..daarnaast is er nog te weinig balans tussen de linker en rechter hersenhelft..

Wij zijn natuurlijk spiritueel gezien allang de strijd aangegaan in ons zelf...vanaf het moment dat we wakker zijn geworden en sindsdien ervaren we stapje voor stapje de weg naar de ware balans..maar veel mensen die nog niet wakker zijn daarbij zijn de hersenen nog zeer dualistisch opgedeelt..nog veels teveel verschil tussen gevoel (vrouwelijk) en ratio (mannelijk)..

Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 12:23:
Aangezien we langzaam-aan wakker worden, kan het zijn dat je onwaarheden/onduidelijkheden er op gevoel uitpikt en ze onderwerpt aan je eigen geloofssysteem om te kijken of het overeenkomt met de informatie van de Cosmos.


En zo pas je telkens je eigen logica aan (Y)

Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 13:06:
Dit is wat wij soms meemaken


Ja opzich is t logisch ja dat het met hogere bewustzijn niveau's te maken heeft..

In de hogere sferen was er nog wel een kwestie van leven hier op Aarde, ruimte en tijd is wel veel minder van belang..

Ik stond bij een meertje midden in prachtige natuur, het meertje werd omgegeven door veel bossen, hoge bomen en het was heel puur. Op dat moment ervaarde ik de verbondenheid met alles om je heen..een briesje dat om je heen blaast, blaadjes die vallen, geluiden om je heen..

Ik zag een meisje aan de overkant van de meer staan..ongeveer 15 meter van me vandaan..de eenheid met haar voelde echt té intiem aan gewoon..de emoties en de verbondenheid..

Ik deed een stapje in het water en ik ervaarde gelijk de golfjes die ontstonden..ze bewegen uit elkaar en dat ervaarde ik helemaal mee..

Energie is ook veel flexibeler..alles niet zo vast meer en vloeit ook meer in elkaar, de materie dan he :)..kleuren zijn helderder en puurder..

Je bent veel meer verbonden met de energie om je heen..je zintuigen zijn veel beter ontwikkeld..je ervaart ook de essentie die zich in elk elektroon (energie) veel beter..de wijsheid, de schoonheid, de liefde die daar in zit..

Ik kan het niet beter verwoorden, je moet t gewoon ervaren hebben en ik beschouw dat 'gevoel' ook als de universele taal..

Nu begrijp ik ook veel beter de citaat; " Als je in contact komt met God dan moet je gelijk huilen ".. Het is gewoon te prachtig voor woorden :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:05:
Ik kan het niet beter verwoorden, je moet t gewoon ervaren hebben en ik beschouw dat 'gevoel' ook als de universele taal..

Nu begrijp ik ook veel beter de citaat; " Als je in contact komt met God dan moet je gelijk huilen ".. Het is gewoon te prachtig voor woorden

:respect:
Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 14:01:
is moeilijk te vinden in deze wereld, omdat naar mijn mening flink wat gemanupuleerd is met de godsdienstige verhalen

Dat is zo, echter er liggen over broodkruimeltjes om je weg naar huis te vinden :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:05:
Als je in contact komt met God dan moet je gelijk huilen

wat je hier beschrijft, verbaasd me wel weet je dat:O ik heb serieus maar 1 keer in mn leven zo'n ervaring gehad...en om er kort iets over te vertellen; k lag 's avonds in bed, en dan lig ik altijd maar na te denken over dingen, automatisme van me en tegelijkertijd de oorzaak voor mn slaapproblemen:gaap: maar dat doet er verder niet toe. ik was op dat moment zo diep in gedachten dat uit het niets ineens een hele wijze opmerking opkwam in mn hoofd waardoor de tranen spontaan in mn ogen schoten en k weet ook nog steeds niet waarom. ik weet wel dat het een hele aparte ervaring was:)

Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 14:13:
echter er liggen over broodkruimeltjes om je weg naar huis te vinden

cker weten, en mn verslaving aan deze zoektocht zal cker leidden tot mn 'thuis':)
laatste aanpassing
Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 14:34:
automatisme van me en tegelijkertijd de oorzaak voor mn slaapproblemen

jij bent niet de enige jongen, wij zijn hier allemaal tezamen bezig met onze transformatie.
Ik heb last van Hyperactive-leg syndrom en slaapapneu, soms erg lastig allemaal, maar het is er met een reden!

Uitspraak van Col-O op woensdag 7 maart 2007 om 14:34:
waardoor de tranen spontaan in mn ogen schoten



Laatst nog toen ik me intens gelukkig voelde, tijdens het ophalen van mijn herinneringen had ik zo'n moment nog.
Dan weet je dat het allemaal niet voor niets is, en dat je gelukkig kan zijn met werkelijk alleen je gedachtes, schitterend is dat!
laatste aanpassing
 
Moet je voorstellen dat wij maar ongelofelijke korte fracties ervaren die wij zien van het licht.. En hoe mooi de tijd wel niet wordt die ons te wachten staat, straks :)
 
Tijdje geleden voor die visioen kreeg ik vaak overdags spontaan van die momenten..je bent aan t denken en je hebt even mooie muziek op en dan krijg je gewoon spontaan tranen in je ogen..

Gelukkig heb ik nu dat ff niet meer..want het kan best vermoeiend zijn :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 16:56:
Gelukkig heb ik nu dat ff niet meer..want het kan best vermoeiend zijn

Hahaha! dat kan ja, maar heb je daarna niet, na de eerste initiele golf van vermoeidheid dat je jezelf lekker fris en fruitig voelt als je je emoties hebt geuit? Soort van herboren??
 
Nee..niet echt..is mij niet echt opgevallen ofzo..het voelt gewoon contstant aan...en soms wordt het dan net even 'teveel' en dan komen die traantjes..:)
laatste aanpassing
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 14:49:
automatisme van me en tegelijkertijd de oorzaak voor mn slaapproblemen

jij bent niet de enige jongen, wij zijn hier allemaal tezamen bezig met onze transformatie.


Yo COL-O! srry als ik bot overkwam,:/ dat is geenszins de bedoeling geweest..Het was meer als re-assurance bedoelt om te laten zien dat je niet alleen staat in je transformatie...:D
One!
laatste aanpassing
 
En tegen mij bied je niet je excuses aan...? :'('

;P
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 17:33:
Yo COL-O! srry als ik bot overkwam

:lol:
oh zo heb ik het nog niet eens bekeken joh:p maar ik begrijp em:D

(Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 17:34:
En tegen mij bied je niet je excuses aan

Ach wat! Jij huilebalk! Mensen met zelfmedelijden behoeven mijn hulp en mededogen niet die moeten eerst zichzelf helpen...:roflol: Just joking Lex bij deze dan :bloem: voor jou!

Ik besef me dat ik soms wat bot over kan komen, dus ecuses aan eenieder die zich ooit door mij aangevallen heeft gevoeld.
laatste aanpassing
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 18:00:
Ik besef me dat ik soms wat bot over kan komen

zelfreflectie is de beste manier om jezelf te ontwikkelen. het feit dat je je 'negativiteit' herkende zegt meer over je vriendelijke bedoelingen dan je negatieve:)
dus ga zo door:P
laatste aanpassing
 
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 maart 2007 om 18:00:
dus ecuses aan eenieder die zich ooit door mij aangevallen heeft gevoeld.


Denk je het daarmee goed te kunnen maken...? :@
 
Ik neem mijn 'perfectionistische' instelling terug wat betreft buitenaardsen en bepaalde energieen/entiteiten..dus ik neem ook bepaalde woorden terug die ik had gebruikt in enkele discussies in dit topic ;P

Ben gister langs een medium geweest en heeft me bepaalde zaken toch ff door mijn subjectiviteit heen gedrukt..Ik heb te horen gekregen dat ik verantwoordelijkheid draag in het proces..terwijl ik altijd dacht dat het geen enkele moer uitmaakte..Zo ook betreft dat er zorgen gemaakt kan worden en er nog sprake is van onzekerheden etc in de Astrale sferen..

Maar goed..bepaalde fouten die ik de laatste tijd bij mezelf heb gevonden kreeg ik ook weer bevestigd..
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:00:
Kijk bijv. ook naar religies, zoals de Islam..zij denken dat ze een één of andere Allah aanbidden..maar eigenlijk aanbidden ze Saturnus..


foto Ka'bah (of hoe heet dat geval?)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:00:
De zwarte vierkant moet waarschijnlijk ook Saturnus symboliseren, waarschijnlijk vanwege de geometrische achtergrond..


Ik heb me eens laten wijsmaken dat in dat zwart geval (of mss de steen zelf) een meteoriet is. igg buitenaards dus.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:00:
waarom er precies bij beiden 1 wordt opgeteld moet ik nog ff uitzoeken..

12 + 1 (oftewel 13) is iig de 12 sterrenbeelden + zon...
 
Yeps zoals Jezus en de 12 apostelen
 
Alles is erop gebaseerd bv. de klok, de kalender of neem nou de AA en de 12 stappen...
 
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 10 april 2007 om 09:43:
12 + 1 (oftewel 13) is iig de 12 sterrenbeelden + zon...


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 10:13:
Yeps zoals Jezus en de 12 apostelen


We weten onderhand allemaal dat Jezus de zon vertegenwoordigd, dus dit soort dingen zijn ook mooi gelinked met elkaar.

Maar kijk bijv. ook naar de octaven dat je in geluid, muziek e.d. terug kunt vinden. Dit is heel erg goed te vergelijken met hoe de logica van een multidimensionaal bestaan in elkaar zit.

Elk dimensie is opgedeelt uit 12 "tonen", verschillend in de frequenties. Elk toon heeft dan ook weer 12 boventonen, wat je kunt zien als soort van lege ruimtes maar wat wel weer een eigen "bestaan" leidt.

Dit alles gaan in verschillende stappen en is in elk dimensie opgedeelt. Maar er zit hier meer in. Vermenigvuldig 12 bij 12 en je krijgt 144, een zeer belangrijk getal uit de bijbel.

Maar 12 vertegenwoordigd ook een eenheid, alle tonen bij elkaar wat één dimensie maakt. Éen eenheid. Ga je één stap verder, dan kom je uit bij 13 en maakt dit weer een nieuw begin, een nieuw soort stap, een nieuw dimensie.

Bij instrumenten zoals piano's is dit ook in terug te vinden, en dat maakt dit allemaal zo frapant.

Nu besef je dan ook beter dat je bepaalde 'grappen' in de maatschappij serieus moet nemen om onze realiteit en bestaan beter te kunnen begrijpen. Bijvoorbeeld waarom bepaalde termen zoals 'ongeluksgetal 13" collectief in ons onderbewustzijn wordt gestopt, waarschijnlijk om ons zoveel mogelijk weg te houden van vernieuwing, oftewel groei en ontwikkeling naar hogere trillingen en bewustzijnsniveau's.

Maar denk ook aan termen zoals Sinterklaas - Satan Claus, in een rood gewaad, een hoed opheeft van de Vissengoed met daarbij óók nog zeer diepe symbolen erop.

Maar dat even terzijde, het blijkt wel weer dat alles gerelateerd is aan o.a.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 10:16:
de klok, de kalender
 
Yeps nu je het zegt Lexie, de snarentheorie.
Tot nu zijn er 11 ontdekt, maar wetenshappers geloven dat er meer zijn. Wie weet wel 13.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 11:44:
144


Wat is er zo bijzonder aan? Met welke belangrijke gebeurtenis of passage uit de Bijbel is dit connected?
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 11:57:
Wat is er zo bijzonder aan? Met welke belangrijke gebeurtenis of passage uit de Bijbel is dit connected?


Als ik het goed heb heeft men het over de 144.000 uitverkorenen.

De 144.000 uitverkorenen zullen 144.000 joden uit de 12 stammen van Israel zijn, zoals duidelijk staat aangegeven in Openb. 7, 1 - 17.


1 Toen zag ik dit: het lam stond op de Sion, en bij het lam waren honderdvierenveertigduizend mensen die zijn naam en die van zijn Vader op hun voorhoofd hadden. 2 Ik hoorde uit de hemel een geluid komen dat klonk als het geluid van geweldige watermassa’s, van zware donderslagen; het klonk als het geluid dat muzikanten maken die op de lier spelen. 3 Er werd voor de troon en voor de vier wezens en de oudsten iets gezongen dat leek op een nieuw lied. Niemand kon het lied begrijpen, behalve de honderdvierenveertigduizend mensen die van de aarde zijn vrijgekocht. 4 Dat zijn degenen die zich niet met vrouwen hebben afgegeven maar maagdelijk zijn gebleven


Ik ging heel ff op zoeken op google en kwam o.a. hier uit.
 
Ik blijf twijfelen of ik Jezus als een fysieke personage letterlijk moet nemen, puur omdat er zulke diepe en complexe wijsheid en logica in de Bijbel terug te vinden is.

Er zijn onderzoeken geweest adhv. de Bijbel en men zegt dat er zo'n 8000 fouten in staan die gerelateerd zijn aan geografische zaken e.d. Daarnaast is het hoogswaarschijnlijk dat de Bijbel in het verleden flink is verdraaid, waarschijnlijk bewust, om men te misleiden van de waarheid en de essentie.

Misschien is de Bijbel gewoon een soorgelijk boek als de boeken van Dan Brown. Een fictieve verhaal wat de werkelijkheid moet symboliseren.

Het blijkt contstant dat dit allemaal pure symboliek is, dus wás Jezus wel een echte (fysieke) personage?

Als we weer terug kijken naar;

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 10 april 2007 om 09:43:
12 + 1 (oftewel 13) is iig de 12 sterrenbeelden + zon...


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 10:13:
Yeps zoals Jezus en de 12 apostelen


Dan symboliseert Jezus de zon. De zon gaat dood en herrijst weer, in een nieuwe zon? De getallen 12 en 13 zijn er, blijkbaar, wel weer telkens aan gerelateerd. En dus hebben we het hier over een grote verandering, een overgang, een ontwikkeling, een nieuwe bewustzijn en dimensie? (ik bedoel dit dus niet als of - of - of, maar als en - en - en).
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 11:44:
Maar kijk bijv. ook naar de octaven dat je in geluid, muziek e.d. terug kunt vinden. Dit is heel erg goed te vergelijken met hoe de logica van een multidimensionaal bestaan in elkaar zit.


Nu we het toch erover hebben. Wat de meesten van jullie al weten is dat veel mensen die ontvoerd zijn door ufo's/buitenaardsen veel overeenkomst hebben met hun verhalen, zo vertellen ze vaak dezelfde details e.d.

Eergister sloeg ik heel even een boek (Aliens aan de horizon) open op een willekeurig bladzijde en mijn ogen waren gelijk gericht op een alinea waarbij slachtoffers het hebben over de "octaven" waaruit onze realiteit bestaat. Het viel mij iig heel erg duidelijk op.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:00:
7 en 12

Ook niet te vergeten trouwens...hier staat 3+4 en 3x4...
De + en x staan voor 10 (10-voud)...die je verkrijgt door 1,2,3 en 4 op te tellen...
Wat je als uitdrukking van stappen of fasen moet zien...ontwikkeling van ego...daarom nu ook in de 4e dimensie...
Op deze ratio is de piramide ook gebouwd...de basis heeft 4 zijden en de zijkant heeft 3 zijden...vierkant (basis) en driehoek (zijkant)...
Getallen zijn onderling behoorlijk samenhangend...
Zelfs de figuurtjes die we ervoor gebruiken verwijzen nog naar dingen... :vaag:
Zoals de 10...dat verwijst naar de ring en de staf...zoals de farao's hadden...en die hadden hun armen gekruisd...vandaar ook de x als 10...

Aparte dingen...getallen... :)
laatste aanpassing
 
Getallen, vormen, patronen, het is waar alles uit bestaat en het is de kern van alles. Zonder de logica en de verbanden erin (eenheid) zou dit universum nooit kunnen bestaan.

Je komt dan weer terug bij de heilige geomtrie. In bepaalde vormen die weer verbonden zijn met getallen zijn bepaalde energieen aan verbonden, bepaalde kernbegrippen/wetten waar ons bestaan uit bestaat. Daarom zijn bepaalde getallen en vormen zo effectief :) (occults :[ )

Moet je daarnaast eens voorstellen hoe oneindig veel universa er zijn met ieder z'n eigen wetten. Dat is onvoorstelbaar groot en complex allemaal.

Zo zag ik ook pas een kleine docu over autistische mensen (als ik het goed heb hoor). Er zat zo'n gast tussen die echt overal getallen in zag, wiskundige en geometrische links en het bleek ook nog te kloppen ook.

Dit is waar wij uiteindelijk ook mee te maken krijgen. We verhogen ons bewustzijn en hersenactiviteit, worden minder beperkt in wat we kunnen en ons vermogen zal dus stijgen. Je wordt meer één met de kosmos en de eenheid en staat meer in verbinding met alles om je heen. Echt super apart :)

Het blijft ook opmerkelijk dat zoveel oude beschavingen hiervan afwisten en zich ermee bezig hielden. Jammer dat sindsdien deze informatie geheim werd gehouden en ons werd onthouden. Maar goed, nu gaan we het weer langzamerhand herkennen met ons bewustzijn en komen we weer in verbinding te staan met ons oorspronkelijk bewustzijn en kern, eindelijk ! :woeptidoe:
laatste aanpassing
Vergeet trouwens niet dat het christendom nog altijd wel een zonnecult is...
De zon is niet een slechte archetype...geen enkel archetype is puur goed of slecht...maar de zon als allerhoogste zien betekend meer waarde hechten aan 1 archetype boven de anderen...
Dat is iets wat niet goed is voor de mens en dan ook verantwoordelijk voor het geweld wat de kop opstak toen de zonnecult het overnam...
Vroeger hadden ze namelijk een sterrencult...de zon was daar een onderdeel van...
De zon had ook negatieve aspecten voor ze...de zon was er namelijk voor verantwoordelijk dat ze de sterrenhemel niet meer konden zien zodra die opkwam...hij trok daar een waas overheen...
Daarom stond de zon ook symbool voor ego...ego trekt als je hem de baas laat zijn een waas voor je ogen...
Wat er dan ook overduidelijk gebeurd is toen de zonnecult de boel overnam... :/
laatste aanpassing
 
http://www.artdezign.nl/heiligegeometrie.html
Vrije energie toestel(check de antennes, het bewijs dat we in de ether leven)...Alleen is ie buitenaards? of aardse technolgie


los van het feit of het waar is of niet wou k even op de volgende foto reageren.



Die 'letters' die je ziet staan, zijn volgens mij japanse letters. ze doen mn namelijk denken aan een japans toetsenbord dat ik ooit heb gehad...
laatste aanpassing
zit ff te kijken op die site maar dr zijn meer mensen die dit herkennen:



en hier een japans ' alfabet':