Partyflock
 
Flockonderwerp · 41902
­ Nederland
Subject: [Fwd: Interesting discovery]

FYI. Just got this Email, only God knows better about this story, but check it out:

Recent gas exploration activity in the south east region of the Arabian desert uncovered a skeletal remains of a human of phenomenal size. This region of the Arabian desert is called the Empty Quarter, or in Arabic, 'Rab-Ul-Khalee'. The discovery was made by the Aramco Exploration team. As God states in the Quran that He had created people of phenomenal size the like of which He has not created since. These were the people of Aad where Prophet Hud was sent. They were very tall, big, and very powerful, such that they could put their arms around a tree trunk and uproot it. Later these people, who were given all the power, turned against God and the Prophet and transgressed beyond all boundaries set by God. As a result they were destroyed.

Ulema's of Saudi Arabia believe these to be the remains of the people of Aad. Saudi Military has secured the whole area and no one is allowed to enter except the ARAMCO personnel. It has been kept in secrecy, but a military helicopter took some pictures from the air and one of the pictures leaked out into the internet in Saudi Arabia. See the attachment and note the size of the two men standing in the picture in comparison to the size of the skeleton !!

Giant Human Skeleton Found in Arabian Desert
schijnbaar leven deze wezens in de binnenkant van de aarde. er is vanalles over te vinden op google onder "hollow earth"

hier een verslag van iemand die daar al eens geweest schijnd te zijn.
http://www.iamuniversity.ch/Agartha-In-The-Hollow-Earth

 
Ziet er vet uit en interessant :O Zou het fake zijn?
 
oud en heel fake :)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 11:51:
oud en heel fake


"dubbel" zeg je dan ;)
 
Bestond er toen al fake?
 
Sowieso zijn er toch skelleten gevonden van reuzen... is niet de eerste keer dit hoor...


Alleen dat Hollow earth idee is echt achterlijke bullshit..denk na zeg :s Slaat 100% nergens op dat!

Gewoon een of ander voorloper van de mens waarschijnlijk... de aarde bestaat ook al miljaren jaren dus zo gek is dat niet.
laatste aanpassing
haha dit is fake, je ziet wat "blurr" hier en daar :p

maar idd, als je diep genoeg graaft, kom je vanzelf wel weer wat tegen wat we nog niet kennen.
Uitspraak van Apekupke op vrijdag 23 maart 2007 om 16:39:
die daar al eens geweest schijnd te zijn.

:o :x
heb er wel s een film over gezien, n zee binnen in de aarde :rot:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 21:57:
Alleen dat Hollow earth idee is echt achterlijke bullshit..denk na zeg Slaat 100% nergens op dat!


Zozo, jij bent zeker van je zaak :)
 
Idd ja... beetje logisch nadenken...
 
Logisch nadenken ja..mogelijkheden uitsluiten..
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 13:11:
Logisch nadenken ja..mogelijkheden uitsluiten..


Ja kom op zeg... als iemand jou verteld, gehuld in een interessant klinkende theorie, dat de koningin eigenlijk helemaal onder in de zandbak woont van het schoolpleintje bij jou in de buurt die eigenlijk heel diep is, geloof je het dan ook? :rot:

Ben bereid een hoop dingen open te laten hoor, maar er zijn grenzen tussen logisch nadenken met je verstand en mee te gaan in allerlei vertripte theoriën.

Soms irriteer ik me echt een beetje aan al dat vage gelul dat op al die internetsites te vinden is...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 14:19:
Ja kom op zeg... als iemand jou verteld, gehuld in een interessant klinkende theorie, dat de koningin eigenlijk helemaal onder in de zandbak woont van het schoolpleintje bij jou in de buurt die eigenlijk heel diep is, geloof je het dan ook?

Ben bereid een hoop dingen open te laten hoor, maar er zijn grenzen tussen logisch nadenken met je verstand en mee te gaan in allerlei vertripte theoriën.

Soms irriteer ik me echt een beetje aan al dat vage gelul dat op al die internetsites te vinden is...


En soms irriteer ik me aan mensen die denken alles te weten en te kunnen verklaren. Eigenwijs zijn in hun eigen ontwetendheid noem ik dat, en helaas is grootste deel van de massa dat in deze wereld.

Zowel jij als ik heb hebben LANG nog niet het vermogen om bepaalde zaken te kunnen bevatten. Zaken die júist ongeloofwaardig lijken, is het de kunst om ze serieus en 'openminded' te onderzoeken, ipv het gelijk af te doen als onzin.

Dit is ook precies de intentie die de elite heeft. Mensen vol stoppen met leugens en onzin, zodat ze eigenwijs erin worden en JUIST daardoor belangrijke zaken af doen als onzin en er niet in verdiepen.

Truth is stranger than fiction denk ik dan altijd, dat is ook de reden waarom ik zaken altijd openlaat en niets uitsluit. En nee, dan hoef je niet alles gelijk klakkeloos aan te nemen.
 
Ik hou een hoop open, maar dat de binnenkant van de aarde gevuld is met wezen die ons van binnenuit besturen...sorry maar dat vind ik echt totaal nergens op slaan. Aan de binnenkant bevindt een hele hoop lava en dergelijk toestanden. Vulkanen zijn daar het levende bewijs van. Aan de binnenkant van de aarde is het gloeiend, gloeiend, geloeiend heet! Er is geen wezen die zich daar wil bevinden. En al helemaal geen intelligente wezens. Daarnaast, wat moet je op een plek waar het altijd stik donker is, waar amper zon is wat je nodig hebt om als stoffelijk wezen te kunnen ontwikkelen (tenzij je een vis bent)? De logica is er gewoon totaal niet bij dat soort theorieën. Dit zijn nou typische voorbeelden van filosofisch aangelegde personen die iets te ver buiten de 'normale' wereld treden in hun denksessies en dat ook nog eens gaan lopen rondverspreiden op internet en jawel...ze vinden nog mensen die het serieus nemen ook. En dat iemand beweert het zelf ervaren of gezien te hebben zegt me eigenlijk ook nog niet zo veel in dit geval...

Verder doe ik theorieën helemaal niet zo snel af als regelrechte onzin. Maar dit vind ik echt volsalgen belachelijk. :)


Ow ja, rest me trouwesn toch een vraag... hoe kunnen ze er weer uitkomen? Is de opening naar dat gaat al eens gevonden? Of gaat dat via de zee ofzo dat ondertussen niet al het lava uitblust daar aan de binnenkant van de aarde?
laatste aanpassing
Je bewijst dat je je er 0,0 in verdiept hebt maar dat is niet erg. Lees deze tekst http://www.iamuniversity.ch/Agartha-In-The-Hollow-Earth en al je vragen worden beantwoord.


*
En neem het me niet kwalijk maar omwille van het leesbaar en informatief houden van deze flock ben ik begonnen met berichten af te keuren die echt niks aan de discussie toevoegen of zelfs op deze flock niet thuishoren.
*
laatste aanpassing
 
Ik ben niet zo goed in engels
 
6) Het bestaan van de openingen aan de polen is bekend bij de Amerikaanse marine.


Zozo, toe maar...

Maar er stroomt geen zeewater naar de binnenkant van de aarde die "de centrale" zon uit dooft? En om wat voor een zon gaat het eigenlijk? Nog maar een planeet in een planeet?

Ontzettend rare theorie weer in ieder geval.


Maaruhm...hoe kom ik daar?
 
Damn, ik heb een heel stuk tekst getypt en druk ik per ongeluk op 'nieuw onderwerp'..ik kom hier later wel op terug :)
 
Dat is echt zooooo frustrerend :frusty: Ik had het laatst ook nog :s
 
Joris, wat mij betreft hoef je geen berichten te verwijderen. Er mag heus wel een keer een grapje gemaakt worden, en mensen die loze opmerkingengen laten alleen maar zichzelf zien..Ik heb daar geen problemen mee :)
Dat klopt maar er zijn grenzen. En ik wil de flock leesbaar en informatief houden.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 20:00:
Damn, ik heb een heel stuk tekst getypt en druk ik per ongeluk op 'nieuw onderwerp'..ik kom hier later wel op terug

dan druk je op "terug" en op "plaats antwoord" vaak is het getypte nog aanwezig :jaja:

ot: k vind t ook vrij ver gaan, wbt de binnenste aarde.
eerst maar es concrete bewijzen zien.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 14:19:
Ben bereid een hoop dingen open te laten hoor, maar er zijn grenzen tussen logisch nadenken met je verstand en mee te gaan in allerlei vertripte theoriën.

juist ja

maar sommige dingen zijn nogsteeds niet logisch te verklaren, die er wél zijn/gebeuren
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Coming soon op dinsdag 27 maart 2007 om 11:10:
Dat klopt maar er zijn grenzen. En ik wil de flock leesbaar en informatief houden.


Ja maar bepaalde opmerkingen die de 'grenzen verleggen' zijn er niet zomaar. Er zullen vast meer mensen zijn met de gedachtes. Ik weet dat het irritant kan zijn maar we hoeven er niet voor weg te lopen en ons op deze wijze eraan aan te passen :)

Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 27 maart 2007 om 11:16:
dan druk je op "terug" en op "plaats antwoord" vaak is het getypte nog aanwezig


Ik ken dat 'truukje' ja en ik deed het ook gelijk, maar de tekst was verdwenen. Shit happens ;)

Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 27 maart 2007 om 11:16:
maar sommige dingen zijn nogsteeds niet logisch te verklaren, die er wél zijn/gebeuren


Goed gezien, ben ik mee eens (Y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 27 maart 2007 om 11:16:
maar sommige dingen zijn nogsteeds niet logisch te verklaren, die er wél zijn/gebeuren


Ja en dan zelf maar over gaan op speculatie? :p
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 20:36:
Er zullen vast meer mensen zijn met de gedachtes.

Het lijkt er op dat ze niet weten op welke flock ze zitten. Misschien mijn fout om ze uit te nodigen maar ik doe het in de hoop iets bij die mensen te bereiken.
Tegengestelde meningen zijn welkom want dat houdt ook de discussie gaande. Voor een grapje is plaats genoeg. Maar in het hele bestaan van deze flock is hier nog nooit iemand beledigd en dat wil ik zo houden.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Coming soon op dinsdag 27 maart 2007 om 23:33:
Maar in het hele bestaan van deze flock is hier nog nooit iemand beledigd en dat wil ik zo houden.


Daar heb je gelijk in (Y)
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op woensdag 28 maart 2007 om 12:16:
onzin-theorieen

leuk dat je dat zegt, maar wat is jouw alternatief? zie je steeds commentaar geven maar dat is ook zo'n beetje het enige wat je doet...

Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op woensdag 28 maart 2007 om 12:16:
beinvloedbare zieltjes

dat zijn mensen die met de grote horde meelopen, k denk dat je twee dingen door elkaar haalt.
laatste aanpassing
Dat er ondergrondse gangen en grotten stelsels zijn daar twijfel ik verder absoluut niet aan...die zijn op zoveel plekken ontdekt...zoals de polen...maar ook veel in zuid-amerika...
@Sissy: Misschien is dat wel zo, en daarom laat ik mij en anderen niet beledigen. Belediging afgekeurd. Als het je niet bevalt ga je maar een andere flock vervuilen.

Nu graag terug naar reuzeskeletten en de Holle Aarde.
 
Uitspraak van TYHARO op woensdag 28 maart 2007 om 15:07:
Dat er ondergrondse gangen en grotten stelsels zijn daar twijfel ik verder absoluut niet aan...die zijn op zoveel plekken ontdekt...zoals de polen...maar ook veel in zuid-amerika...


En wat concludeer je daar dan uit?
Volgens bovengenoemde tekst zijn die gegraven door de Annunaki. Volgens andere bronnen zijn alle belangrijke oude monumenten verbonden via (transatlantische) tunnels. Ook in Tibet moeten ingangen naar dit stelsel zijn.
laatst was er nog iemand met dat topic met die verdwaalde gaten die zomaar in de grond verschenen in guatamala stad (hoe je het ook schrijft).
t bleek dat dat veroorzaakt werd door eeuwenoude ondergrondse tunnels die gemaakt zijn door de maya's.

dat er dus tunnels zijn ben ik ookn van overtuigd, maar waar ze voor dienen durf ik niet te zeggen
Daar moest ik meteen aan denken toen ik dat hoorde. 100m is ook wel erg diep voor een riool.
Verschillende beschavingen zouden zich dan ook in die tunnels hebben teruggetrokken vóórdat ze door de Spanjaarden "ontdekt" werden.
Uitspraak van Coming soon op woensdag 28 maart 2007 om 15:58:
100m is ook wel erg diep voor een riool.

idd, in hetzelfde artikel werd verteld dat deskundigen voor een 'raadsel' stonden en dat het waarschijnlijk een rioollek is geweest :lol:
mijn eerste gedachte was...hoe verzinnen ze het?:D
dus ben zelf is gaan kijken hoe dat zit, en wat blijkt dus; die maya's hebben eeuwenlang tunnels gegraven en gebruikt waar nu het stadje guatemala gebouwd is...
rioollek? wat een deskungheid:lol:
t ging om dit artikel:

'Verdwijngat' Guatemala slurpt huizen en mensen op

Uitgegeven: 23 februari 2007 21:47

GUATEMALA-STAD - In Guatemala-stad is vrijdagochtend plotseling een enorm gat in de grond ontstaan, waarin verscheidene huizen, auto's en mogelijk ook mensen zijn verzwolgen. Drie mensen worden vermist. Het 'verdwijngat' is zo'n 100 meter diep.­
­




Mysterieus gat in Guatemala-stad

De politie heeft circa duizend omwonenden geëvacueerd, zo meldden Amerikaanse media vrijdag. Het gat is volgens deskundigen mogelijk ontstaan door sterke regenval en een lekkend riool.
 
Wat denken jullie van Egypte, vergeet die niet ;P
laatste aanpassing
 
Dat met dat gat is echt enorm vaag idd. Maarja leven aan de binnenkant van de aarde? Dat kan ik me echt niet voorstellen hoor...
 
Ik heb ooit op discovery een docu gezien over reuzen in de geschiedenis. Nou ja reuzen... ze waren ongeveer 3 to 6 meter opgravingen zouden dit bewezen hebben
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 21:09:
Ik heb ooit op discovery een docu gezien over reuzen in de geschiedenis. Nou ja reuzen... ze waren ongeveer 3 to 6 meter opgravingen zouden dit bewezen hebben


Volgens Drunvalo Melchizedek, die bekend staat om z'n boeken over de heilige geometrie, heeft Toth hem ooit verteld dat wij als ontwikkeling als mens naar het Licht, 5 stappen doorgaan via verschillende cyclussen en dimensies.

Stap 1, 3 en 5 staan bekend als harmonieuze periode's terwijl stap 2 en 4 onharmonieuze periode's zijn. Volgens Toth hebben wij de 2e stap achter de rug en zitten we nu in de overgang naar de 3e stap, een harmonieuze tijd.

Anyway, als menszijnde waren wij met stap 1 als lengte tussen de 1.20m en de 1.80m ofzoiets. Stap 2 tussen de 1.50m en de 2.10m (waar we nu dus in zitten). Met elke stap schijnt dit echter flink te groeien en bij de laatste stap, de 5e, schijnt de mens zo'n 16 meter te worden ofzo.

Dit gaat ook gepaard met chromosomen en ons DNA.

Metatron, die bekend staat als de allerhoogste Aartsengel, de 'medium' tussen onze dimensie en God, schijnt ook 16meter te zijn ofzo en ook een (bijna) volmaakt mens. Hier een klein uitleg over Metatron.

 
De Metatron symboliseert ook gelijk de heilige geometrie, de 5 platonische lichamen die overal doorgevoerd zijn en de perfectie daarvan. Ik vindt het verhaal best logisch overkomen iig :)



 
Ze zouden van een andere planeet gekomen zijn kan ik me nog herinneren
 
Dat kan wel zo wezen en lijkt me opzich logisch. Moeder Aarde helpt ons met bepaalde processen en ik denk dat we dat voor het grootste deel achter de rug hebben. :)
Vraag over de holle aarde; Hoe zit het dan met gaswinning en olie boren enzo? En met verschillende lage aarde die bij boringen gevonden zijn? En uiteraard met onderzoek methoden om te kijken of er olie of gas in de grond zit? Met deze methoden moet de holle aarde met al zijn leven daaronder toch allang ontdekt zijn?
Met boren kom je daar niet achter, als de boor op een holte stuit gaat hij gewoon omlaag tot er weer nieuwe grond is. In de boor vindt men dan alleen grond en geen holte. Denk ik.