Tek-Force United
| Leider | Dikke_Tinus :honger: |
| Toegang | vrij |
| Privé | nee |
Ja, waarom was hij er nog niet? De jump/ski/tek Flock!?
Lekker babbelen over jump/schranz/hardtechno/etc plaatjes. Of anderszins tekbare muziek
en dito feesten!
Dus post je links naar vette filmpjes (van jezelf), roep zo hard als je kunt tegen elkaar over hoe leuk het allemaal wel niet is.. En ga niet de arrogante-bassie uithangen door andere tekkertjes af te kraken (of ze moeten er om vragen natuurlijk)
.
Halleekes Shoarmakes.
Lekker babbelen over jump/schranz/hardtechno/etc plaatjes. Of anderszins tekbare muziek
Dus post je links naar vette filmpjes (van jezelf), roep zo hard als je kunt tegen elkaar over hoe leuk het allemaal wel niet is.. En ga niet de arrogante-bassie uithangen door andere tekkertjes af te kraken (of ze moeten er om vragen natuurlijk)
Halleekes Shoarmakes.


Gesloten