Partyflock
 
­ Nederland

Heineken en F1 hosten seizoensopener met livestream van Oliver Heldens en 's werelds eerste F1 drive-in show

gepubliceerd door , op
Oliver Heldens verzorgt een exclusief optreden voor de F1 fans, waarbij hij veel van zijn oude en nieuwe muziek zal laten horen. De livestream met Oliver is zaterdag 4 juli vanaf 20:30 uur (CEST) te bekijken op de social kanalen van F1, Aston Martin Red Bull Racing, Heineken en op de social channels van Oliver Heldens. Hierdoor kunnen fans over de hele wereld online en dus #SocialResponsibly samenkomen, ondanks de verschillende Covid-19 maatregelen die over de hele wereld van toepassing zijn.

"Ik vind het een enorme eer om op te mogen treden tijdens de officiële seizoensopening van F1. Sport en muziek hebben veel overeenkomsten en beide branches hebben de kracht om mensen en fans wereldwijd op een bijzondere manier met elkaar te verbinden. Ik kijk erg uit naar het F1 seizoen en ben blij dat we in deze tijd een veilige oplossing hebben gevonden om samen te komen", aldus Heldens.

Na afloop van de livestream op zaterdag volgt er op zondag een Heineken 0.0 #NowYouCan drive-in show op Circuit Zandvoort. Hier kunnen in totaal honderd fans en ziekenhuismedewerkers onder het genot van een ijskoude Heineken 0.0 van 's werelds eerste F1 drive-in show genieten, waarbij alle geldende Covid-19 maatregelen in acht worden genomen.

Hans Erik Tuijt, Director Global Heineken Sponsorships zegt: "Nu sport weer geleidelijk terugkeert in de wereld en de eerste F1-race eraan komt, willen we fans helpen dit te vieren en op een leuke en interessante manier de wereld kennis te laten maken met het Oranje-gevoel van Nederland, onder het genot van een Heineken."