Partyflock
 

Wild Romance winactie

Wild Romance
FeestWild Romance
Datumzaterdag 8 december 2007 om 23:00
OrganisatieJunior Dance Events
LocatieLexion, Westzaan
Typegastenlijst
Aantal5× 2
Sluitingsdatum
Looptijd52 dagen & 7 uur
Minimumleeftijd?Ben je dit niet en doe je toch mee, dan kun je geweigerd worden aan de deur!18
Winnaars zijn groen gemarkeerd.

26 opmerkingen

Na jaren als toiletjuffrouw bij de IT te hebben gewerkt verdien ik gewoon een vrijkaartje toch?!?
Ik heb geen recht op een kaartje, ik kan geen aanspraak maken om een kaartje te winnen, ik kan geen gratis kaartje eisen, het enige wat ik kan doen is hopen dat ik een kaartje winnen kan.
Als jullie mij de gastenlijstplaatsen laten winnen zal ik de waarheid, de volledige waarheid en niets anders dan de waarheid vertellen over de moord op John F Kennedy, het overlijden van M. Monroe en wat er echt gebeurde in Area 51.

Is dit genoeg om jullie ervan te overtuigen? :d
Slijmballen :lol:

ze doen 5x2

dus jullie, wij, en nog 3 anderen O:)
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 13 november 2007 om 08:36:
Slijmballen

ze doen 5x2

dus jullie, wij, en nog 3 anderen


Hahaha ik ben voor :D
Uitspraak van (L) Miss Sisi :kusje: op donderdag 15 november 2007 om 12:26:
Hahaha ik ben voor


volgens mij is 5x2 =10 toch??

jullie = 2 + wij = 2= 4-10=6: 2= 3x2 stellen..

Okay dus wij kunnen ook nog mee.. nou gelukkig dan maar.
Leuk,leuk,leuk...heb er nou al zin in..;)
Nog 17 dagen en dan gaan we feesten!!! :bounce:
Kan niet meer wachten....
 
Ik wil ook, ik wil ook :jaja:
Mijn vriend is superITfan dus zou leuk zijn hem te verrassen
Ik kom zeker!!! Zou strak zijn, als ik n mattie van me, zou kunnen verrassen!!! Ja toch......


Miss Melody & Kelly donderdag op RTL BOULEVARD



Heb er zin in :cheer:


IT HYPE GESTART IN MEDIALAND NEDERLAND :bounce:


Donderdag 29 november RTL BOULEVARD en SBS SHOWNIEUWS...de komende week is de IT REUNION te vinden in allerlei media-kanalen van radio tot schrijvende pers. :bounce:

Zaterdag 8 december zal de pers in grote getale aanwezig zijn, maak je gereed voor onder andere radio en tv tijdens:


Wild Romance
Let's do iT Reunion


In de definitieve line-up is een aanpassing gemaakt, maar er zullen djs toegevoegd worden. Vandaag wordt het laatste nieuwsbericht(promobericht) klaargestoomd!

LET OP! WILD ROMANCE zal vandaag de Nederlandse partscene doen laten schrikken met een PRIMEUR!

TICKETS NU OOK ONLINE VIA WWW.LEXION.NL
JONGENS DIT WORD HET FEEST EN DIE LINE_UP OUHHWWG>>>>
IK HEB ZIN IN DE THE BROTHERS FUNK EN ASINOOOOOOOOOOOOOOO>>>>
WIJ ZIJN ERBIJ!!!!
Nog 8 dagen en dan kunnen we eindelijk uit ons dakje gaan :d
Kreeg helemaal kriebels toen is gisteren RTL Boulevard zat te kijken....



Dit weekend en begin volgende week weer nieuwe opnames met tv-cameraploegen over de djs die tijdens de IT REUNION opgesteld staan.

ENNE???

DRESS2IMPRESS zaterdag 8 december zijn er niet alleen fotografen maar ook tv-cameraploegen......alle pers dient toestemming aan te vragen.
Ik als Professioneel zolderkamer DJ kan natuurlijk na het kijken van de opnamens ook wel ff een plaatje proberen.. (op zolder natuurlijk)


Ooo.. Als Kelly het kan.. Kan ik het ook..

Tot Zaterdag mensen,

Ciao for NoW
Volledige tekst te vinden via www.wildromance.eu

Nog een paar dagen, dan is het zo ver! Het is gelukt om een dansfeest die in een club gehouden wordt binnen de Nederlandse mediakanalen te brengen. De eerste tv-opnamen zijn opgenomen door RTL Boulevard en ook uitgezonden. Afgelopen weekend zijn er ook in Westzaan en Culemborg opnieuw tv-opnames gemaakt. De hele week worden er weer tv-opnames gepland rondom Wild Romance – Let’s do iT reunion, ook zullen er diverse radioprogramma’s er aandacht aan gaan besteden. Naast dat er ook nu al afspraken met kranten zijn gemaakt om de hype rondom “de iT reünie” nog beter naar iedereen te gaan brengen. Het is ook allemaal logisch. Want het gerucht doet nog steeds de ronde dat er een herstart komt van de iT op 27 december met Shakira als openingsact. Niets is er van waar, de plannen gaan definitief niet door!


Wel is er een OPSTAPPLAATS gemaakt op 8 december vanaf de OUDE PLEK waar de legendarische iT eens was, TWEEDE OPSTAPPLAATS in Amsterdam is het Centraal Station(www.funeventtravel.nl). Om naar de grote iT reünie te komen, wanneer men geen vervoer heeft en er zal gependeld worden.

De plaats waar de iT eens stond zal zeker niet vergeten worden in het verhaal van de reünie, zelfs de kleuren van de vlag van Amsterdam is terug te vinden in de dresscode. Zwart, wit en rood. Naast roze als teken van respect van ieders seksuele geaardheid in Nederland.

Voor de laatste updates ga naar www.wildromance.eu (en de primeur in de Nederlandse dancescene)!

NEWSFLASH

Mogelijk wordt vandaag besloten of er twee kandidaten die in de GOUDEN KOOI zitten als VIP mogen langskomen zaterdag!
Uitspraak van Wild Romance op woensdag 5 december 2007 om 13:14:
Mogelijk wordt vandaag besloten of er twee kandidaten die in de GOUDEN KOOI zitten als VIP mogen langskomen zaterdag!


Amanda en Brian :D????

Heb er nu nog meer zin in :cheer:
Thanx voor de gastenplek :bounce:
http://www.youtube.com/watch?v=jaQ4A1AHDZg

Naast fotografen zullen er ook tv-camera's zijn om de iT reunion te gaan opnemen....Let's do iT reunion is niet alleen teruggrijpen naar het verleden! Het verleden gaat weer een toekomst(Let's do iT in Paramaribo) tegenmoet en bepalen(3D) :bounce: