Partyflock
 

Hardporn winactie

Hardporn
FeestHardporn
Datumzaterdag 17 maart 2007 om 21:30
OrganisatieP-productions
LocatieRouwhorst, Oldenzaal
Typegastenlijst
Aantal2× 1
Sluitingsdatum
Looptijd124 dagen & 4 uur
Minimumleeftijd?Ben je dit niet en doe je toch mee, dan kun je geweigerd worden aan de deur!18
Winnaars

65 opmerkingen

 
Uitspraak van The Director op zaterdag 11 november 2006 om 10:13:
Strax heeft hij zelf nog gratis entree


Nou idd, das niet eerlijk..
Ga es weg daar!!!
 
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 11 november 2006 om 17:19:
waar?


das beter! (Y)
wOrd wel weer mOoi :D
Zeker weer aanwezig!
Vorige x was (Y)
 
ik ben volgend jaar owk zkrs van de party :D
Jahoe nog een keer!!! :P
als ik win ga ik topless ;)O:)
oke pornolicious.

Daar houden we jou aan.

kan er ff niet geregeld worden dat pornolicious wint :P
whaha eindigt tocch rond de 1500 a 2000 dat is nog minder dan 0,1 prcent kans :P
we kunnen vast wel even iets regelen met iemand van PF of wie dat ook regelt dat jij kan winnen pornolicious.

ofniet panter ? :P
 
Goh die bikini heb ik ook :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 16:59:
Goh die bikini heb ik ook


dan weet je wat je aan moet trekken lijkt me ;)
Uitspraak van BLAZE op zondag 3 december 2006 om 15:28:
we kunnen vast wel even iets regelen met iemand van PF of wie dat ook regelt dat jij kan winnen pornolicious.

ofniet panter ?


whaha ik heb helaas geen invloed op de verloting, dan doen de mensen hier van aprtyflock onafhankelijk van mij, anders wist ik t wel ;)
 
hier heb ik kats zin aan!:D.. vorige x helaas door omstandigheden gemist.. dit x gaat het helemaal worden
Das op mn verjaardag, zou een leuk cadeautje zijn O:)
ook van de party vorige keer was dik geslaagd
jammer dat jij er geen invloed op hebt panter.
maar kan je dan niet ff een speciaal kaartje voor pornolicious regelen. :P
haha nee nee... heb al spijt dat ik dat hier gezegd heb, maargoed belofte maakt schuld, maar dan alleen als ik hem hier van partyflock uit krijg :D
 
Lijkt me een :flower: :cheer: feessie.
wel ver weg, .. hoeveel mensen passen daarin? Hoewel klein ook gezellig is:)

:flower:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 december 2006 om 15:34:
Lijkt me een feessie.
wel ver weg, .. hoeveel mensen passen daarin? Hoewel klein ook gezellig is


dikke 2000 zeker wel :)
 
Zeker aanwezig in mijn geboorteplaatsje!! :cheer:
kalabanka :P !!!!
gewoon allemaal in kleding gaan waar je je goed in voelt ;) dan weet je 2 dingen cker :D

1. Top sfeer ( iedereen voelt zich al goed )
2. Het thema is wild dus tijd om te jagen ;P
 
eerste keer wat bruut :) 2e keer zkkr wel weer van de partij :)
 
Vorige keer was geslaagd, hopelijk aankomende keer ook :cheer:
 
lijkt me wel een lache feestjuh, denk dat we ook maar eens gaan kijken daar ;)
word cker weer knallen
denekamp rullzz

ik heb er zin an
 
super veel zin in:D
 
wil ik eigk zo graag hene
 
hallo
 
lijkt me mooi man
lijkt me ckers wel lache:P
 
Hardporn = Hard Goan!!

Dus ik ben zeker van de partij :P

Trouwens The Palace is ook een brute Discotheek!!

Dus daar ben ik ook :P

HAHAHA
balen dat ik dan niet kan,
lijkt me echt gaaf!!!
 
Ik ben van de partij!!!!!;)
 
ik ga hier dus echt wel heen:O
 
dat ga ik zkr niet missen feestbeestjes!!!! (K)ie...
 
ik kan helaas niet, 17 mrt vertrek ik voor een week naar Val thorens :X
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 12:09:
ik kan helaas niet


whahaha jij gaat wat missen :P:P:P:cheer:
laatste aanpassing
 
kheb er zin zin zin in :p

mooi stampuuh ;)

ltrss
zkkr van de party
vorige keer was masters ;)

kallum
 
feestje bouwen;)
Hmmm jammer, dan heb ik al akira bij ons in het kasteel:D
 
zker s van de partij...
heb er zin in..
(K)
Leuk kado voor me verjaardag die aankomende zondag is:D
 
Rudolf zet je de verwarming iets zachter deze keer?? :cheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 12:57:
Rudolf zet je de verwarming iets zachter deze keer??


whaha ik zal me warm aankleden dat ik t niet weer zo snel koud krijg ;)
nee maargoed rouwhorst had de vorige x ivm de geflopte 2x infinity, queensdayrave en fuckthistour niet verw8 dat er zoveel mensen zouden komen.. dus airco niet aan en dus in t begin ook maar halve zaal open...
dat gaan ze nu dus anders doen...
feit blijft wel dat als t erg druk is en je een zooi licht in de toko heb t onvermijdelijk is dat t warm word... maar vorige x was idd gekkenwerk :)
hard hard, wij zullen hard gaan :p
 
wel zin aan :9 denk ik :P
 
Uitspraak van !!!Panter!!! op donderdag 8 maart 2007 om 17:07:
whaha ik zal me warm aankleden dat ik t niet weer zo snel koud krijg
nee maargoed rouwhorst had de vorige x ivm de geflopte 2x infinity, queensdayrave en fuckthistour niet verw8 dat er zoveel mensen zouden komen.. dus airco niet aan en dus in t begin ook maar halve zaal open...
dat gaan ze nu dus anders doen...
feit blijft wel dat als t erg druk is en je een zooi licht in de toko heb t onvermijdelijk is dat t warm word... maar vorige x was idd gekkenwerk


1 ding scheelt... dan gaan er ook meer kleren uit
das erg goed voor het oog zeg maar hahah
lijkt me gezellig !!! :P

wil zo`n feessie weleens meemaken ! :D
laatste aanpassing
 
Maar over de dress-code; stel nou dat je echt niet in een kort rokje wil, laat staan helemaal een rokje.. Wat dan ?:p
Ja dan maar niks
zeker weer aanwezig...:D
KWIL KWIL KWIL!!!!!!!! :bounce:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 18:46:
1 ding scheelt... dan gaan er ook meer kleren uit
das erg goed voor het oog zeg maar hahah


Whaha bertje daar denk ie wel weer aan he:P
ik ook aanwezig!! :D ben benieuwd is niet echt in de buurt bij mij dik een uur rijden dus mag hopen dat het een top feest wordt! :cheer: