Hardporn winactie

| Feest | Hardporn |
| Datum | zaterdag 17 maart 2007 om 21:30 |
| Organisatie | P-productions |
| Locatie | Rouwhorst, Oldenzaal |
| Type | gastenlijst |
| Aantal | 2× 1 |
| Sluitingsdatum | |
| Looptijd | 124 dagen & 4 uur |
| Minimumleeftijd? | 18 |
Winnaars
- anoniem
- » (F) __ inGe (L)
65 opmerkingen
Uitspraak van The Director op zaterdag 11 november 2006 om 10:13:Strax heeft hij zelf nog gratis entree
Nou idd, das niet eerlijk..
Ga es weg daar!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 16:59:Goh die bikini heb ik ook
dan weet je wat je aan moet trekken lijkt me
we kunnen vast wel even iets regelen met iemand van PF of wie dat ook regelt dat jij kan winnen pornolicious.
ofniet panter ?
whaha ik heb helaas geen invloed op de verloting, dan doen de mensen hier van aprtyflock onafhankelijk van mij, anders wist ik t wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 december 2006 om 15:34:Lijkt me een feessie.
wel ver weg, .. hoeveel mensen passen daarin? Hoewel klein ook gezellig is
dikke 2000 zeker wel
balen dat ik dan niet kan,
lijkt me echt gaaf!!!
lijkt me echt gaaf!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 12:57:Rudolf zet je de verwarming iets zachter deze keer??
whaha ik zal me warm aankleden dat ik t niet weer zo snel koud krijg
nee maargoed rouwhorst had de vorige x ivm de geflopte 2x infinity, queensdayrave en fuckthistour niet verw8 dat er zoveel mensen zouden komen.. dus airco niet aan en dus in t begin ook maar halve zaal open...
dat gaan ze nu dus anders doen...
feit blijft wel dat als t erg druk is en je een zooi licht in de toko heb t onvermijdelijk is dat t warm word... maar vorige x was idd gekkenwerk
Uitspraak van !!!Panter!!! op donderdag 8 maart 2007 om 17:07:whaha ik zal me warm aankleden dat ik t niet weer zo snel koud krijg
nee maargoed rouwhorst had de vorige x ivm de geflopte 2x infinity, queensdayrave en fuckthistour niet verw8 dat er zoveel mensen zouden komen.. dus airco niet aan en dus in t begin ook maar halve zaal open...
dat gaan ze nu dus anders doen...
feit blijft wel dat als t erg druk is en je een zooi licht in de toko heb t onvermijdelijk is dat t warm word... maar vorige x was idd gekkenwerk
1 ding scheelt... dan gaan er ook meer kleren uit
das erg goed voor het oog zeg maar hahah
















![[HGDG] Para-Teringleier :smoke:](/images/user/71441_1383500.gif)












