18 opmerkingen
Uitspraak van **Wenkiesteenwijkerwold geen plekkie op aarde waar ik zo veel van holdAngela** op maandag 4 juni 2007 om 17:01:
(A) . Idd
Uitspraak van **Wenkiesteenwijkerwold geen plekkie op aarde waar ik zo veel van holdAngela** op maandag 4 juni 2007 om 17:01:
kut gat
steenwijkerwold het mooiste plekkie maar de basse is leuker hahaha
dicky woostock is het leukste feest in de basse en steenwijkerwold
chantal
dicky woostock is het leukste feest in de basse en steenwijkerwold
chantal













![[A]nnemarie!](/images/user/762291_211020.jpg)



