Partyflock
 
Brain cracker #4 vs T-Time · 25 november 2006

1 opmerking

Artiest {SHOWLIST artist 157098, 141317}
Wat vond je van dit feest? Geweldig! Té bruut feessie :D:bier:(Y) Was lache met matje en de rest. Er werd lekker gedraaid. Alleen veelste veel gezopen en zat s'avonds na het feest tot laat in de kou op een bankje na te praten over het feest met Werner en Niels terwijl Danny lag te pitten, en hij zij dat hij buiten bleef :nosmile: :nocheer:.Alsnog wel geslaagd :bounce:
laatste aanpassing