20 oktober 2007 02:38aaah wat een schatje!!!! en nog zo lekker klein ze worden al weer veel te snel groot!! groetjes x teet en karlijn
rayban7627 oktober 2007 11:36Ik kan je gewoon citeren: he kerel naar je zin zeker ??? see you grtz Pascal Nogmaal gefeliciteerd!!