Partyflock

Forumonderwerp · 760025
Dit is het krantenartikel: Bron : www.ld.nl

Platte Zaol in zomer open
Maastricht -
Als het ingezette vergunningentraject soepel verloopt, gaat de Platte Zaol uiterlijk in juni open. De nieuwe exploitant, zakenman en horecaondernemer Constantijn van Vloten, heeft ook een nieuwe naam bedacht: Maastricht Music Hall.
,,Als je nu Platte Zaol zegt, heeft dat toch een negatieve bijklank. Ik wil helemaal vanaf nul beginnen, vandaar die nieuwe naam. Deze is eigendom van Heineken en zij hebben geen problemen met de wijziging.'' De brouwerij huurt Maastrichts jongste evenementenzaal van de gemeente. Heineken liet gisteren in een reactie weten ,,alle vertrouwen te hebben in Van Vloten''.

Maastricht Music Hall, expo & partycentrum. Dat wordt de volledige nieuwe naam. De brasserie krijgt de naam 'Mon Plaisir', met de toevoeging 'terras aan de rivier'. ,,Het streven is om elke dag van tien uur 's ochtends tot tien uur 's avonds open te zijn. Het Griendpark wordt opgeknapt. De plannen daarvoor spreken me aan. Er komt meer groen, waardoor je een 'tuinachtig' gevoel krijgt als je op ons terras zit. De zaal gaat alleen open op dagen dat er evenementen zijn.''

Er is, zo benadrukt de 52-jarige Van Vloten, nog geen enkele activiteit gepland. ,,Maar ik heb wel al zeer veel aanvragen binnen.'' Er vinden momenteel al schilderwerkzaamheden plaats aan de voormalige Platte Zaol. De noodzakelijke opknapbeurt zal zeker een half miljoen euro gaan kosten. ,,Ik laat een nieuwe vloer leggen van zwart en wit marmer, de muren krijgen een zachtgele kleur.''

In de vernieuwde zaal is plaats voor een scala aan evenementen. Van concerten en optredens tot beurzen, exposities en feesten. Met de gemeente zijn Van Vloten en Heineken nog in gesprek over het aantal dagen dat de gemeente gebruik kan maken van de Maastricht Music Hall. ,,Maar dat zal het probleem niet zijn. Heineken en Maastricht hebben daar in het verleden afspraken over gemaakt. Daar zal ik mij gewoon aan houden.''

Van Vloten, een geboren Utrechtenaar en al tien jaar woonachtig in het Belgische Sint Truiden, repte eerder al van ,,een prachtige locatie met fantastische mogelijkheden''. De laatste weken was hij de enige kandidaat die nog met Heineken onderhandelde over de Platte Zaol.

De directeur van VVM Group, waar 600 mensen werken, is ook exploitant van de Bonbonnière in Maastricht. Zijn bedrijf runt ook horecagelegenheden in attractiepark Duinrell, themapark Archeon in Alphen aan de Rijn en l'Hermitage in Sint Petersburg. De Platte Zaol is al sinds 9 maart 2004 dicht. De rechter besloot toen dat Heineken het contract met exploitant Vrijhoeven, die een huurschuld van ongeveer 200.000 euro had opgebouwd, mocht ontbinden

en toen:

Geen hardcorefeesten meer, maar de konijnenclub is welkom
Maastricht -

De Maastricht Music Hall gaat geen hardcorefeesten of houseparty's programmeren. ,,Dat wil ik niet hebben'', zegt de nieuwe exploitant Constantijn van Vloten. ,,Geen feesten meer waar drugs worden gebruikt en waar - bij wijze van spreken - mensen met pillen de Maas inlopen.'' Pinkpopbaas Jan Smeets gaat de Maastricht Music Hall adviseren op het gebied van optredens en concerten. ,,Ook hopen we samen te kunnen werken met het MECC. Sommige evenementen zijn te klein voor het MECC, maar passen weer prima bij ons. Dan heb ik het over bijvoorbeeld de konijnenclub, een dealershow of een pluimveetentoonstelling. Maar ik heb ook al aanvragen voor bruiloften en exposities binnen. Tevens zou ik graag zien dat de Mastreechter Staar een keer komt optreden. In principe kan hier alles.'' Van Vloten hoopt dat burgemeester Leers in de zomer de Maastricht Music Hall wil openen.

:@:@:@:@:@:@:@
Dat zijn van die feestjes waar de coke dealers
met hun siliconen tieten dames rondhupsen.8)
Wat 'n ongevoelige klootzak trouwens om dit als een voorbeeld te pakke:S:S:S.. ''waar - bij wijze van spreken - mensen met pillen de Maas inlopen''
Daarbij de meeste die lekker feeste doen dernaast nog veel meer, niet dan.. Hoop alleen dat Als er iemand naar z'n pluimvee-tentoonstelling wou:P:P die zich nu toch twee keer bedenkt voordat die bij zo'n bevooroordeelt geval naar binne stapt:@..
idd BASSMOM
en met de breezertjes in de hand :s

Artiest {SHOWLIST artist 16411, 5497, 154073}
wat een vage gast
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Gelukkig wordt in de Bonbonniere niet gebruikt..
die feesten zijn dus echt anti-nuchter!

Maar goed, alsof mensen bij de konijnenclub niet op zondagmiddag een pilletje pakken..

Het zou me verder ook niet boeien, feestjes daar vroeger waren leuk, maar ik heb genoeg andere plaatsen om te feesten.

Werkzaam bij Stylez-eventz
Whahahahaha wat een ezel die man!
wat een sukkel
meent ie wat onze feesten af te kunnen pakken
platte zaal was bedoeld voor feesten dus die zullen er komen ook :@:@
Had zo graag nog een paar van die wereldfeestjes in de platte over willen doen :cry:
Maastricht Music Hall! Dat is de orgineelste titel voor een toko!

ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat hij op dat besluit terug komt.
Artiest Digital
Morgen. De brief met poeder is al de deur uit ;)

Even serieus, dit is natuurlijk mooi klote, maar wel begrijpelijk. Die man steekt een hoop geld in het zaakje en het laatste wat hij wil is natuurlijk duurdere consumenten afschrikken.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niks anders dan weer lekker op me fiets naar een feest!
ik hoop dat ie snel failliet is :yes:
Zou een handtekeningen actie niet helpen? Of dat iedereen massaal brieven gaat schrijven???

wat een klote nieuws is dit zeg

:cry:
elke keer dat er op zaterdag of zondag ochtend iets te doen is in die tent er langsgaan met een groep die helemaal :vaag: is haha

met z'n konijne club
"Geen feesten meer waar drugs worden gebruikt en waar - bij wijze van spreken - mensen met pillen de Maas inlopen"

komt bij mij zo over van dat we allemaal drugs gebruiken, ik gebruik helemaal niks, zelfs geen jointjes en ga ook naar feesten en ik zal heus niet de enige zijn wat niks gebruikt,op andere feesten word ook gebruikt en gedeald dat ze erbij neevallen,dat ie ff goed nadenkt voordat ie wat zegt en dat ie voor mijn part eerst eens op een feest gaat kijken voordat ie oordeelt,heb zowiezo een hekel aan mensen die oordelen voordat ze weten wat het is
heb zowiezo een hekel aan mensen die oordelen voordat ze weten wat het is

Don't we all hate those fucks?!
laatste aanpassing
Neej alcohol en cocaine zijn in hun ogen geen drugs :P
Alcohol=harddrugs

Ik wil geen (welles/nietus) discussie beginnen, maar alcohol is geen HD!

Maar om even antwoord te geven op je vraag. Nee, het is zelfs zo dat de tent beheerd wordt door Heineken. Die man wat er nu intrekt is gewoon "maar een uitbater".
laatste aanpassing
Volgens het Trimbos instituut wel link
laatste aanpassing
De wet
Wanneer wordt uitgegaan van de werking van middelen, dan zijn alcohol, koffie en tabak ook drugs. Volgens de wet is dat niet zo. In de Opiumwet, waarin alle middelen zijn opgenomen die door de overheid als ‘drugs’ worden beschouwd, komen deze middelen niet voor.

I rest my case ;)
:O Ow My God ik gebruik dus elke dag DRUGS :o

Ik drink koffie ;P
bassmom toch, dat had ik nou nooit achter jou gezocht :bloos:
(bijna) iedereen gebruikt wel 1 of meer vormen van drugs
bassmom toch, dat had ik nou nooit achter jou gezocht

Ik zelf ook niet :D
Maar dan moet ik ook bekennen dat ik dan eigenlijk een junk ben :bloos:
Kan er nl niet zonder ;P (koffie)
laatste aanpassing
mensen die hun eigen probleem erkennen, zijn al goed op weg (Y)

;p
en de mensen die red-bull drinken (waaronder ikzelf ook, kan bijna niet zonder) gebruiken ook drugs, er zit caffeïne in (maar dat wist iedereen al) maar er zit ook taurine in en dat valt ook onder drugs :S
Ow jee nog een Junk ;)
zo kom je er nog eens achter dat je zelf een junk bent :P

Jehhh hallo wat is dit daan gek aw kut neet?!?!:/

Ten ierste: FACK
Ten 2de: zoeget ziks se neet i.v.m. respect mit Marcel Aarde!! (R.I.P. (F) )
Ten derde: FACK

Blehhhhh wat een dikke lawwe gore zeik maan
De wat? Sjele zeik!
Sleht dus ech nog neet uns op de bok zn kloete..
Iech vreet dee zooi neet en weet wel genog luij die dat aog neet doen.
Wat unne hendig ellendige kuthuillander :@
Pfffffff
Ech dikke fack

Jehh kom protestere daan :jaja:
Wee deht mit?
'T weekend vaan koningedaag?

Iech lees 't wel :)

wel grappig dat alleen hardcore word gerelateerd met drugsgebruik :-o

Zwaar jammer platte zoal was altijd goed klappere!!! Vergeet nooit nieuwjaar 2002-2003 daar meer was gewoon zwaar goed dikke set van Promo weet nog wel dat hij presidon attack toen draaide toen kende nog niemand hem....

Wat wil dat van Vlotten-figuur dan in de Platte Zaol???
Klassieke muziek zkr, met van al die stokdove bejaarden & wat te denken van Bingo-avonden!!! :@:@:@

DIKKE VINGER!!! :@

En hoezo feesten waar drugs wordt gebruik worden nie meer toegestaan??? Wat dan als er een of ander concert is van een of de andere band en er wordt alcohol verschonken??? Dat is toch ook een vorm van harddrugs

HARDCORE hoort gewoon in de Platte Zaol :jaja::jaja::jaja:
(heb daar tenminste egt alleen maar vettefeesten meegemaakt)

Hoop egt dat z'n hele plan uitloopt op een groot fiasco & dat hij zich uiteindelijk toch realiseert dat HARDCORE & de Platte Zaol bij elkaar horen, zoals Wipneus bij Pim & Suske bij Wiske!!!

Wil Biej Deze Vroage Of De Luij van Messjtreech Auch Veur Mich Ein Weurdje Van Protest Wille Doon!!!
Bubbeltjuh, iech daon met!:yes:
Ver zalle dee vuillak es laote zien tot ver de platte neet zoemer vaan us aof laote neume!:@

:no:Neet normaal alweer een tent touw in de buurt kutzooi mer iech daon zeker mit mit de protes daortege!!!!!!!!!!!!
:yes::@

Uitspraak van Early Rave Kabouter op woensdag 23 maart 2005 om 17:21:
Geen feesten meer waar drugs worden gebruikt en waar - bij wijze van spreken - mensen met pillen de Maas inlopen.''

IK DRAAI DIE VENT Z'N NEK OM ALS 'K UM ZIE!!!
ER LOOPT GVD NIEMAND DE MAAS IN OP PILLEN, DIE WOR D'R IN GEPLEURT DOOR 'N STELLETJE LAFFE ZAKKEN!

En te recht!! (reactie op bovenstaande)
Douwe we die gast wat pille naar binnen
en pleuren we hem mooi de maas in..
zonder zwembandjes (6)

Maar UHHHH
Kwas afgelope weekend in de Nightlive..
En als dat de Platte moet gaan vervange :/
FACK :frusty:

WHEEEEEEEEEEEH
'T doet pijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnnn!!!!
En deze pijn is niet fijn :nee:

Heeft niemand even spontaan een geniaal plan?? :S :D :S

AUB??
laatste aanpassing

vin um nu al 'n eikol die nieuwe eigenaar!

nightlife moet de platte zoal vervange... ow jee:S das eg een kut geluid wat ze hebben daar! en lokatie vin 'k ook nie eg geweldig!

ingeving? we gaan de eigenaar van de platte zoal verzoepe!
word toch nix meer zo vet als de platte zoal..
idioote vent
wil terug feestjuhs in maas :(
:@

Maastricht Music Hall :s:s:s WHAT THE FUCK?!!
de konijnenclub :frusty: in GODSNAAM

Pfff had naar véél en véél meer feestjes in platte moeten gaan als ik dit van te voren geweten had :(
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 11:33:
Pfff had naar véél en véél meer feestjes in platte moeten gaan als ik dit van te voren geweten had

Precies :yes:

Ahum ahum.. Bericht voor Constantijn van Vloten *GLUNDER*
Op de Griend is de bedoeling dat een (nep) strand komt te liggen (zo vermeldt "de Ster")
(Voor de mensen die niet bekend zijn in Maastricht (SCHAAM JE!) de Griend is waar onze mooie overweldigende Platte Zaol.......... was.
Maar goed, dan wordt het de bedoeling dat mensen de maas in lopen en verzuipen.
Dus dan kunnen de goede feesten ook weer plaats vinden.... in Music Hall Maastricht.

Wie heeft de eer om hem hiervan op de hoogte te brengen? 8)
laatste aanpassing

lolz:D

Uh huh :D

Even voor diegene die denken dat ik weer eens onzin loop te lullen..

Strand aan de Maas
Strand aan de Maas Vanaf vandaag wordt De Griend omgetoverd tot strand. Telecombedrijf Vodafone heeft het initiatief genomen om na voorbeeld van Parijs en Rotterdam een hele zomer lang een strand te hebben langs de Maas. Over een lengte van honderd meter wordt vanaf vandaag een dikke laag zand gestort van een halve meter. Er komt een strandtent voor heerlijke drankjes en gedurende de hele zomer zijn er volop activiteiten op het strand. De officiële opening is op 23 juni met een groot feest.  Het strand kan 5000 mensen herbergen en is dagelijks gratis toegankelijk tot en met september. Er zijn optredens, activiteiten op woensdag- en zondagmiddag en alle overige dagen kan van de zon worden genoten bij een hapje en een drankje. Ook komt er een beachvolleyveld.  Vodafone biedt het strand aan vanwege het tienjarig jubilieum van het bedrijf. Al die tijd is Vodafone, dat in Maastricht ooit begon als Libertel, in Maastricht gevestigd. Er werken meer dan 3200 mensen en voor Maastricht is Vodafone de grootste particuliere werkgever.

Bron en meer gebrabbel

laatste aanpassing