Partyflock

Forumonderwerp · 756119

Mensen ik wil serieus iets vragen..
Ik heb 1,5 maand ziek op bed gelegen en ga nu weer sinds 3 weken naar feesten.. meestal neem ik dan 1 of 2 smarties..
Dit deed ik vroeger ook gewoon en toen ging alles goed

Maar na mn ziekte heb ik echt iets kuts.. steeds ongeveer 2 uur na het innemen krijg ik maagkrampen en gewoon diarree
Het is echt goor en irri en ook storend voor anderen
Het begon gewoon met kleine windjes maar die werden vanzelf natter en ik heb zaterdagavond gewoon mijn broek volgescheten waar iedereen bij was :S
Ik kan wel kwaad op mezelf worden maar het wordt er dan echt niet beter van

Hoop op serieuze reacties, ben benieuwd of het door mijn ziekte komt en of meer mensen dit wel is hebben

tnx peepz (y)

ps. heb best lang getwijfeld of ik wel een topic moet openen, jullie snappen denk ik wel waarom

gewoon een kurk in je kont en klaar (y)
het is pas sinds 3 weken, en het is inderdaad sukkelig daarom wil ik er vanaf!!!!

wat dacht je van niet slikken

ja leuk dat werkt dus niet en zit echt niet lekker als je dat denkt :S

jongen voorheen slikte ik soms meer en toen ging alles goed dus ik ga niet stoppen

anders neem je dr wat meer, voel je het geen eens meer lopen :s

bedankt voor je bijdrage :S ik vind het al kut genoeg

geen dank :d
jongen voorheen slikte ik soms meer en toen ging alles goed dus ik ga niet stoppen

ben je nou zo dom of doe je nou zo dom je lichaam geeft toch aan dat het die troep niet meer wilt en toch wil je ermee blijven doorgaan :/

dan zal je ook moeten accepteren dat de kans er is dat je weer je broek vol hebt en je weer een feest verneukt heb

simpel lijkt mij

Ach, hij is iig niet dubbel!(y)

Snap wel dat schizo FAKE roept,beetje :vaag: verhaal:yes:

Als norit helpt waarom niet,bent toch al slecht bezig.
Ik kan je niet helpen,nooit meegemaakt.
Zag dat je in de zorg zit,zorg lekker voor jezelf!:P

ja okee heb je gelijk in, maar die troep gebruikte ik voor mn griep ook en toen gebeurde er niks...... wil dus weten wat ik moet doen ok geen poepbroek te krijgen :S

Niet meer nemen? Of bezoekje bij de huisarts?

steeds ongeveer 2 uur na het innemen

Denk toch echt dat je ermee moet stoppen dan..

Heb zelf ook wel eens 'ziek' thuis gelegen, maar dat was meer vermoeidheid en weinig energie omdat je een tijd niet eet..

ja tis een raar verhaal maar ik vraag het hier en echt niet aan mn familie want van hun mag ik geen drugs gebruiken snap je
ja okee heb je gelijk in, maar die troep gebruikte ik voor mn griep ook en toen gebeurde er niks...... wil dus weten wat ik moet doen ok geen poepbroek te krijgen :S

mischien wil je lichaam het gewoon niet meer en geeft het het op deze manier aan

en als je het niet meer wil dan stop je er toch mee of kan je jezelf niet zonder vermaken??

je gaat toch niet je feesten verpesten omdat je zo nodig een pilletje moest slikken :/

mischien ontspan je teveel van MDMA en laat je het lopen.
neem speed voor een strakke kringspier!

wel vaag dat het na 2uur pas begint dan:vaag:

Het gaat er om dat ik geen koorts meer heb en toch nog last heb, klopt gewoon niet.. en pilletjes heb ik niet nodig maar het is een gewoonte en ik ga niet stoppen

ja speed en xtc ben niet gek :S
Het gaat er om dat ik geen koorts meer heb en toch nog last heb, klopt gewoon niet.. en pilletjes heb ik niet nodig maar het is een gewoonte en ik ga niet stoppen

nou dan zal je maar moeten accepteren dat je iedere keer je broek vol hebt he

veder heb ik nog 1 tip

anders doe je een pamper om(Y)

:yes::yes:

Ziek van P´tjes

Probeer volgende keer R'tjes...

gewoon geen drugs lijkt me togg:S

ja lijkt me ook..
Anders ga je hier even een topic over openen..ga moeilijk lope doen:s slik dan gewoon nix..t is t 1 of t ander
Ik ga over me nek man!!!! Mensen alsjeblieft niet serieus op in gaan!
haha idd :yes:

je moet ook speed gebruiken(Y)

Damnz, ik denk even het partyflock forum checken kijken of er nog reacties gekomen zijn maar niemand is weer serieus :S ik kon het weten
misschien moet je er eerst ff over heen zeiken voor je ze inneemt. schijnt te helpen

Als het serieus is, heeft het met chemische stoffen te maken dan?

go see a doktor..

okee ff serieus:

duidelijk dat je darmen nog wat van streek zijn.
mdma werkt vaak laxerend, ik ( en heel veel met mij) heb ook dat na een uurtje als mijn pil begint te werken dat ik dan naar de wc moet. ben niet aan de diaree dan hoor, maar moet wel poepen.

eet je wel goed? eet veel vezels, koop van dat yakult in de winkel( goed voor je darmflora) en zorg de volgende keer als je een :xtc: neemt dan je ruim van te voren eet, dan kun je gewoon thuis naar de wc en kom je leeg op je feest aan.
Maar ellepel toch,. hij is niet serieus!!!

Snapt hij zelf toch ook wel. Hij legt het eigenlijk zelf al in zn tekst uit

maandverband (y)

nou ik ga echt niet met een luier omlopen hahahaha

thanx ellepel ik ga die yakult kopen dat zijn toch die veel te dure kleine flesjes :P
mmmfffggggpppp :x echt een meesterlijk topic, moet je op een party voor 50 euro aan kleingeld meenemen voor het schijten....:/ duur feestje

ja dagggggg dat kost me klauwen vol ja

druk idd een kurk in je kont:P

Of gebruik die yakult.. dat moet goed helpen.
Althans dat zegt me pa:)

nou ff serieus... dat heb ik ook hoor..
niet dat ik in me broek schijt maar ik schijt me ook helemaaal leeg en krijg buikkrampen...
Een beetje schijt in je broek is op zich wel lekker.

Ik heb wel eens schijt aan de wijven, maar dat is weer wat anders...
gewoon nix gebruiken he, lijkt me duidelijk

Ja lekker, dat gebeun zonder P´tjes

Klote is het he MevrouwJ, heb je ook dat je echt je broekspijpen volschijt? :S
Is lekker hoor, vooral als zo'n scheut met schijt het te koud vind en heimwee krijgt, en dan weer omhoog kruipt!

pamper omdoen ,dan kan jij gewoon lekker blijven doorslikken.

Gooi wat Norit tabletten erbij, goed tegen de
diaree ;)

neem dan ook geen drugs..of ga de vut in ofzo :vaag:

ben niet aan de diaree dan hoor, maar moet wel poepen.

gatver dat ga je tog niet zeggen als meisje :D

Jaques ik heb goeie tip voor jou
Kom voordat je uitgaat naar onze restaurant veel kroepoek eten en nasi goreng beschuitje erbij en je kunt de komende 3 dagen niet meer naar de wc heel makkelijk dus ook geen last meer van diaree

wat een ranzig onderwerp.. bleeh:s
schijt eerst heel je darmen leeg voordat je gaat feesten..:S
of misschien koop je wel laxeer pillen ipv echte tinkies.