Partyflock

Forumonderwerp · 751569

laat ons al je vage foto's op dit gebied zien ook andere soorten wipkip zijn welkom leef je uit!!!!!!

:P:9:P

:vaag::vaag::vaag:

:kwijl::kwijl::kwijl:

alles is welkom
laatste aanpassing

tekening en was maar voorbeeld en haal nix weg
wahaha
is lol

ja wip wip is cool
ja en heel vies hah

daar doe ik niet aan hoor
Vroeger, ja, vroeger was alles anders. Toen speelden we nog buiten. Blikje trap, verstoppertje, hinkelen. Geen haar op je hoofd die eraan dacht achter de tv of computer (?! Science fiction!) te kruipen, je was buiten. Met je vriendjes. Dat is tegenwoordig wel anders. Het (steeds dikker wordende) zitvlak is het enige lichaamsdeel dat nog een beetje heen en weer gesleept wordt. Van de tv naar de pc. Dat is niet alleen onwil van onze kinderen. Er ís ook vaak geen plek om buiten te spelen. Zeker in de grote stad is er geen ruimte en veilig is het door het drukke verkeer allerminst.
3VO, NUSO en Jantje Beton luiden de noodklok: zij vinden dat gemeenten moeten worden verplicht in hun dorp of stad voor voldoende plekken te zorgen waar kinderen veilig en gezond kunnen buiten spelen. Er ligt een wetsvoorstel van de SP dat gemeenten een verplichting wil opleggen van minstens 3 procent van het grondgebied voor speelruimte voor kinderen. En dan niet iets 'high techs' waar vooral de architect blij van wordt, nee, een lekkere ouderwetse speelplek. Waar de kinderen flink kunnen ravotten. Want het is toch van de gekke dat architecten wel rekening moeten houden met een plek voor de vuilnisbak en 1.7 parkeerplaats per voordeur, maar dat er aan de kinderen niet wordt gedac

mooi verhaal
hebbie maar een foto van jezelf neegezet biek

ja en nu 1 van jou

een echte broedkip

wahaha
:$:$:$:$

dank je :lief: van je

oke wipkipterreurkipje

wahahaha cker weten

ja ieder1 is stappuh denk

jummur :/

uhhuh

:Z:Z:Z:Z:Z:Z
doet met denken aan het buurtje waar ik eerst woonde, daar zag de wipkip er precies hetzelfde uit :D

:respect:

whuhaha jullie zijn weer lekker doelloos bezig haha :P

uhhhh doel uhhhh moet dat dan

toch wel flouw van al die zogenaamd vage lui

Hip Hip..
Van de koeien naar de kip kip
Van de schommel naar de wip wip
Lekker zwemmen zonder slip

lalalalalalla

:vaag:

:respect::vaag:

8)

Held! Lambik :P
Hoest met Sidonia ;)

ja ook goed hoor wahahaha keb nog een 1 reclame zal je vast wel bevallen denk ik zo wahahaha

:o

FF kijken dan.

ga maar eens doen ja heb stiekem nog een keer reclame bij je gemaakt zal ook ff voor jou doen dan he (K)

Ja mensen kom allemaal naar het zooitje ongeregeld.. in de chat-forum

Heb geen zin om de link erbij te zetten..

Hehehe

(K)

zal ik de link ff neerknalluh dan (K)

Doe maar alsjeblieft (K)

wipkippen uiers dan toch :vaag:

:-D

michael jackson???

die was ut daant dhr. k zou ut nie weten

owja laat maar zien

In mei leggen alle kippen een ei.

:o
Toevallig ben ik in mei jarig cindy:P dus ook een wipkip whehehe:P