Partyflock

Forumonderwerp · 747111

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wel vreemd dat negatief nieuws ala minuut op pf staat, maar als het positief is opent niemand een topic, dan zal ik het maar doen, voor alle wazi's op pf

Marokkanen stoppen tasjesdief

Een tweetal jeugdige Marokkanen heeft zich eerder deze week van hun beste kant te laten zien, door een notoire tasjesdief te stoppen. Deze poogde bij een 94-jarige vrouw met rollator haar handtas te jatten. Het voorval vond maandag vlakbij een winkelcentrum in het Brabantse Oosterhout plaats.

De hoogbejaarde vrouw was bezig een weg over te steken, toen de onbekende tasjesdief haar tas pakte. De twee jongens zagen dit en twijfelden geen moment. Zij zetten gelijk de achtervolging in. Twee minuten later konden zij de handtas weer overhandigen aan de vrouw.

Later heeft de vrouw aangifte bij de politie gedaan. Die is uitermate content over de daad van de twee jongens. De politie hoopt dat ze nog contact opnemen, zodat de twee alsnog een persoonlijk bedankje kunnen krijgen.

noot van de redaktie: voor degenen die een bron willen, google maar op "oosterhout marokkanen tasjesdief", dan vind je er genoeg! :) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Het is vast in scene gezet

:yes: ik weet het wel zeker :D
Dit zou eigenlijks geen nieuws moeten zijn!
Kun je nagaan hoe ver we al zijn :(

En wat heb jij allemaal voor positiefs voor de maatschappij gedaan de laatste tijd?

:) haha...

Ben benieuwd!
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Dit zou eigenlijks geen nieuws moeten zijn!
Kun je nagaan hoe ver we al zijn

Precies, zo'n actie hoort normaal te zijn hoor...

denk ook wel dat k achter n tasjesdief aan zou rennen...

Maar toch...goed van die gastem...zo hoort t
laatste aanpassing
ik denk eerder dat die 2 marokaanse knapen de tas wilde stelen van de tasjesdief ..
:o zozo (y)
laatste aanpassing

ik denk eerder dat die 2 marokaanse knapen de tas wilde stelen van de tasjesdief ..

En ik denk dat jij beter maar niet meer moet denken wat erg veel snuggers komt er niet uit! :vaag:

Ik geloof niks van dit verhaal, wat is je bron, heb je foto's???

Dat vind ik nog eens apart nieuws...
Ik zou zeggen: Marrokanen ga zo door, dan komt het nog wel eens goed...

triest dat je het zegt, je zou ook wat positiefs kunnen neerzetten in plaats van het weer af te zeiken..

Het positieve laat ik aan jou over.

Ik vind het namelijk triest dat dit niet altijd zo gebeurt, want zo hoort het namelijk.
En mij maak je nog niet blij hoor met een goed gevalletje tegen ontelbare slechte gebeurtenissen.
laatste aanpassing

se zijn aleen vergeten om er bij te zettuh dat et tasjuh wel leeg was toen die vrouw em terug kreeg.......
laatste aanpassing door een beheerder

en ga aub terug naar je eigen land als je geen Nederlands wil leren

Ga jij aub terug naar dat boere gehucht van je:[

(Y)

Boeiend, is toch heel normaal.
zat er nog wel alles in da staat er wel nie dus jah k weet nie het kunne mesgien goeie morokanen zijn

Wat????

zat er nog wel alles in da staat er wel nie dus jah k weet nie het kunne mesgien goeie morokanen zijn
haha... ik ken nog wel wat Marokkanen die hem bijles willen geven

wel vreemd dat dit opmerkelijk nieuws is, t is je burgelijke plicht om te handelen zoals die jongens hebben gehandeld.

wat een reacties weer:X:P

Artiest ZWEMLES
Het zijn toch weer vaak die standaard gabbers die dit soort opmerkingen plaatsen he! :frusty:

Het zijn toch weer vaak die standaard gabbers die dit soort opmerkingen plaatsen he!

Inderdaad weer behoorlijk trieste opmerkingen in dit topic :frusty:

Het zijn toch weer vaak die standaard gabbers die dit soort opmerkingen plaatsen he!

En jij bent geen haar beter dan een rascist.
Leuk he mensen in een hokje plaatsen:[

Ik oordeel niet, ik constateer!

je bent een suflul doktor know

Internethooli's (Y)

Laten we de positieve kant ook is bekijken

:S

Misschien was het wel afgesproken :o
de enige wat ze hebben afgesproken is een date met je moeder denk ik ;p

Mijn moeder?

Niet zo bijdehand he ventje zo praat je niet tegen een dame :[
sorry :bloos:

Braaf :9