Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Berichten van beheer
Waarschuwing!
Op vrijdag 4 februari 2005 om 16:12 is door een medewerker geconstateerd dat je het beleid hebt overtreden. Hieronder volgt een specificatie.
Overtreder: Thomasters of Hardcore
Pleegdatum: vrijdag 4 februari 2005 om 16:12
Categorie: eigen tekst - voetbal
Omschrijving: Er is geconstateerd dat je voetbal foto's of opruiende teksten omtrend voetbal hebt gebruikt in je eigen tekst.
Je eigen tekst is derhalve verwijderd.
Strafpunten: 1
Actie ondernomen: nee
Bij herhaaldelijke overtreding van het beleid zal automatisch worden overgegaan tot verwijdering van Partyflock.
MENSuhhh!! IK WAS TOEN NIET ONLINE
nu heb ik 1 strafpunt, boeit me niet hoor
maar ik heb niks gedaan, vage shit!
Waarschuwing!
Op vrijdag 4 februari 2005 om 16:12 is door een medewerker geconstateerd dat je het beleid hebt overtreden. Hieronder volgt een specificatie.
Overtreder: Thomasters of Hardcore
Pleegdatum: vrijdag 4 februari 2005 om 16:12
Categorie: eigen tekst - voetbal
Omschrijving: Er is geconstateerd dat je voetbal foto's of opruiende teksten omtrend voetbal hebt gebruikt in je eigen tekst.
Je eigen tekst is derhalve verwijderd.
Strafpunten: 1
Actie ondernomen: nee
Bij herhaaldelijke overtreding van het beleid zal automatisch worden overgegaan tot verwijdering van Partyflock.
nu heb ik 1 strafpunt, boeit me niet hoor
maar ik heb niks gedaan, vage shit!
je had het al in je profiel en ze hebbe het die tyd gezien en actie ondernomen
STAAT sinds net in me profiel!
STAAT sinds net in me profiel!
Nee dat klopt, maar dat was de tijd toen de contact op jouw profiel werd behandeld!
wat heb ik dan gedaan?helemaal niks!
Nee dat klopt, maar dat was de tijd toen de contact op jouw profiel werd behandeld!
wat heb ik dan gedaan?helemaal niks!
ik geloof dat sommigen het begrip PAR-TI-CU-LIE-RE SITE niet helemaal goed begrijpen 
hier een stukje verplicht leesvoer:
Redactioneeltje: "En nu EIS ik seqs met je partner!!" :@
hier een stukje verplicht leesvoer:
Redactioneeltje: "En nu EIS ik seqs met je partner!!" :@