neej heeft ie niet gevraagt
maar ik ga lekker toch al
heb liever dat jij met hem komt
hoe meer zielen hoe meer vreugd
Old lijer. ik heb helemaal niks van je gekregen.
jij zou nog stelen van het leger des heils dus laat staan wat weg geven
jij bent hier de trance nicht en niet ik.
Trance ligt niet in mijn straatje vandaar dat ik die kaarten aan Chris heb gegeven want die heeft allemaal cd's van Tosti en Johan Gielen in z'n auto liggen
HEEEEEEEKEL aan valentijn...beter een andere dag, dan is het een verrassing...
heb geen valentijn, ben geen valentijn en doe er dus niets aan maar de mensen die het wel doen have fun
FOR EVERBODY:
Happy valentine...
en ik doe er lekker niet aan mee..
oja toch wel een paar kaartjes gestuurd vnaar vriendinnen... dat hoort voor mij ook bij valentijn!!
ik ben dagenlang bezig geweest met voorbereidingen voor vandaag
word het klote weer!! ik hoop dat 1 van mijn verassingen dit weer overleeft....
ik ga strax nog voor hem koken enzo en ik heb nog kadootjes
Heerlijk toch ik heb zelf ook niks gekregen en zelf ook niks verstuurd!! Als ik morgen een kaartje ofzo zou krijgen zou ik dat veel leuker vinden want dat zou totaal onverwacht zijn!!
totaal onverwachts.. of was je nog steeds heel hopeloos aan t wachten en denken dat de postbode een dagje te laat was misschien
dat ik net uit me werk kwam zag me kamer er zo uit..
Had veel verw8 maar dit niet!!!
laatste aanpassing
Hihi!
Ik had van me leven geen cadeautje verwacht, maar toch gekregen! Omdat ik er van uit ging dat hij er niks aan zou doen, liet ik het dit jaar ook maar voorbij waaien maar goed.. Ik had een kaartje willen sturen, maar zelfs dat was ik vergeten te halen..
mmm het moooiste was dat ik onverwach een telefoonnummer kreeg via iemand dat is mooiste moment geweest
ik ben echt gek op hem
martin je bent een schat
mijn valentijn was net als de overige 364 dagen in het jaar elke dag rozengeur en wodka lime