gmail is wel leuk, maar heeft wel nog flink wat issues met upload capaciteit. probeer maar es een bestand van een paar 100 mb te uploaden

Dus conclusie:
Gmail voegt weinig toe aan de bestaande mail accounts. Zeker is de invalshoek om geen mail meer te verwijderen maar te archiveren niet echt van toegevoegde waarde. Sterker nog, oude mail is niet meer interessant en voor belangrijke zaken die via de mail verlopen maak je toch al een backup als het goed iso:)
Dus conclusie:
Gmail voegt weinig toe aan de bestaande mail accounts. Zeker is de invalshoek om geen mail meer te verwijderen maar te archiveren niet echt van toegevoegde waarde. Sterker nog, oude mail is niet meer interessant en voor belangrijke zaken die via de mail verlopen maak je toch al een backup als het goed iso:)
ik vind het eigenlijk ook raar hoor, dat invite systeem. Ik snap niet waarom ze mensen niet via hun site gewoon laten aanmelden...
GMail is nog in beta fase (testfase), vandaar dat het met invites werkt.
gmail is wel leuk, maar heeft wel nog flink wat issues met upload capaciteit. probeer maar es een bestand van een paar 100 mb te uploaden
Dat zal eerder aan je eigen upload liggen dan aan die van GMail. Sowieso heeft het niets met GMail's upload te maken als jij een bestand van 100 MB upload. Dit is trouwens ook typisch protocol verneukerij, FTP is voor dit soort dingen uitgevonden (ondersteunt tenminste ook resume).
* is voorlopig nog wel tevreden met oa zijn 250 MB hotmail.
Hoe heb je dat gedaan dan?

Thanks 

Iemand nog eentje over?
Wil het wel eens proberen.
Wil het wel eens proberen.
Net gedaan...
Dacht meteen met 250, heb meteen een nieuwe aangemaakt met een amerikaanse...
Moet hem alleen nog activeren...
En je hebt natuurlijk een leuk Gmail accountje gekregen
Mail al binnen van me nieuwe gmail?? 
keb dr ook nog 50