Partyflock

Forumonderwerp · 732513
Aangezien Suprnova.org offline is en waarschijnlijk niet meer online komt vraag ik bijdeze een site die beetje hetzelfde is als suprnova. Stond eigenlijk altijd wel goed spul op :D
laatste aanpassing
ennuh...
ik probeer net via Mirc te downloade maar er gebeurd niks!

commando: /msg evil-bot-0062 send xdcc #1

kwil dus packet 1 hebben van die bot, en ja die bot bestaat.

maar goed er gebeurd niks, en ik heb bij tools - options - DCC ook al ingesteld "auto get file enzo" ,

weet iemand why hij het nie doe? :p
oldskoolpimp misschien je port anders instellen van je torrent client.

Van mij ging eerst ook nooit sneller dan 50kbps heb sinds paar dagen andere port en nou gaat ie meestal met meer als 400kpbs

er schijnt nu een nieuw soort Bittorrent vorm uit te komen genaamt eXtreem.. ze zijn nu nog aan het testen maar wie weet wordt het binnenkort al gereleased.. ik downloade eerst altijd via Bittorrent maar nu ben ik aan het prutsen met Emule en mIRC

Niet eXtreem maar eXeem...
je kan ook gewoon torrentbits gebruiken :) dies weer online :jaja:
torrentbits.org doet het hier anders niet..
ander adres;) maja je kan tijdelijk ff niet aanmelden omdat ze al op 10 000 accounts zitten en das de limiet op dit moment. ik was nog op tijd
laatste aanpassing
Ik zit nu op http://bittorrent.damage-web.net/ maar dan moet je je eerst registeren. En dan kun je torrents downloaden maar dan ben je er nog niet je moet je poort nummer veranderen. En je moet minimaal 1GB uploaden of zo om snel te kunnen downloaden. Want de snelheid die ik nu haal is nog langzamer dan Emule.
ik heb me nog wel kunnen registreren bij torrentbits ( gelukkig )
maar ze moeten wel naar 100.000 users gaan anders word het niks met die site.

En Danie, je poortnummer veranderen: je kan gewoon een poort tussen de 45000 en 65000 nemen volgens mij.

anyway volgens mij hoef je niet een bepaald aantal MB's te uploaden om snel te downloaden. het aantal MB's dat je upload heeft bij de meeste torrent sites alleen invloed op het aantal uren dat je moet wachten om iets te downloaden.

Elitetorrents.org is heel goed.. veel seeders, maar het feit dat ze zoveel oude shit erop zetten is klote!!
Het begint nu aardig te lopen maar ik zal morgen wel zien of ik iets binnen heb gekregen.
suprnova's mirror is niet offline

http://www.bi-torrent.com/

fuck registeren :[
laatste aanpassing

dat elite torrents vind ik niet wat, wil ik een dvdr downloaden, ze hebben nergens met dutch subtitels. En bij sommige staat het erbij subtitels al , download je hem. is die in engels en spaans en portugees enz
bi-torrent is wel chill..
vooral handig voor zoeken van onvindbare iso's/torrents:

www.bitoogle.com

Heb uit onbetrouwbare bronnen vernomen dat suprnova weer terug komt...!

(y)

als ik met azureus iets wil downen he zegt ie dit :
"Fout(Port 6881 is blacklisted, use another port)"

Poort is in de router gewoon geforward dus ksnap nie egt dat ie moeilijk doet....
Dan moet je in Azreus ff een andere poort kiezen, en die forwarden. Kan in princiepe elke poort zijn.

Je kunt beter een heel hoog poort nr kiezen. iets id range van 40.000 - 60.000.

De BT poortjes worden meestal geknepen.
de tracker heeft die poort geblokt niet je route.

Why do I get a "rejected by tracker - Port xxxx is blacklisted" error?

Your client is reporting to the tracker that it uses one of the default bittorrent ports (6881-6889) or any other common p2p port for incoming connections.

TorrentBits does not allow clients to use ports commonly associated with p2p protocols. The reason for this is that it is a common practice for ISPs to throttle those ports (that is, limit the bandwidth, hence the speed).

The blocked ports list include, but is not neccessarily limited to, the following:

Direct Connect
411 - 413
Kazaa
1214
eDonkey
4662
Gnutella
6346 - 6347
BitTorrent
6881 - 6889

In order to use use our tracker you must configure your client to use any port range that does not contain those ports (a range within the region 49152 through 65535 is preferable, cf. IANA). Notice that some clients, like Azureus 2.0.7.0 or higher, use a single port for all torrents, while most others use one port per open torrent. The size of the range you choose should take this into account (typically less than 10 ports wide. There is no benefit whatsoever in choosing a wide range, and there are possible security implications).

These ports are used for connections between peers, not client to tracker. Therefore this change will not interfere with your ability to use other trackers (in fact it should increase your speed with torrents from any tracker, not just ours). Your client will also still be able to connect to peers that are using the standard ports. If your client does not allow custom ports to be used, you will have to switch to one that does.

Do not ask us, or in the forums, which ports you should choose. The more random the choice is the harder it will be for ISPs to catch on to us and start limiting speeds on the ports we use. If we simply define another range ISPs will start throttling that range also.

Finally, remember to forward the chosen ports in your router and/or open them in your firewall, should you have them. See the Why is my port listed as "---" section and links therein for more information on this.

Dat was em hij werkt weer :)

Artiest Balbasaur
ik wil FF VII van downen, en ik krijg bij openen error ''rejected by tracker, unregistered torrent''...wa's da?
je moet je dan registreren bij de site die de torrent aanbiedt.

ik gebruik nu www.isohunt.com en ben er heel blij mee. net 160+ kb/sec

die raad ik je aan!

FF kijken, maarre...wat nou als je je niet kunt aanmelden bij die site? :/
dan weet ik het niet...

welke torrent client gebruik je? (dus welk programma?)

Gewoon de officiele bittorent :)
Probeer Azureus anders een keer. Ik gebruikt zelf ook de echte bittorrent client, maar vind azureus velen malen beter en overzichtelijker.

Misschien dat het daarmee wel wil lukken.
abc :yes: 10 keer makkelijker

torrent erinslepen en klaar
Bij Azureus hoef je maar een torrent te openen en azureus start op en gaat dl'n.

ABC heb ik eerlijk gezegd nooit gebruikt.
Kun je de upload zelf regelen.
allebei makkelijk

abc ben ik mee begonnnen

azureus heb ik effe gebruikt..vond abc toch makkelijker :)

upload kan je zelf regelen.. maar hoe hoger de upload hoe sneller de download

meestal down ik met abc met een 40 kb snelheid

kazaa

don vito torrent is wel okidokie vind ik zo maar eens.
kazaa = voor mensen die geen verstand van computers hebben :[

kazaa is het progke dat weet je toch

j
kazaa = download proggie voor achterlijke mensen.

echt niet kazaa is het snelste en virusvrijste progje met alleen maar goede bestanden weet je dat nou nog niet
Kazaa is het meest gevaarlijkste p2p proggie dat er bestaat en makelijk je pc in een zombie verandert.

KaZaA (n)
KazaaLite (y)

KazaaLite: Don't infect, just share. Je kunt er nog aardig wat mee vinden, en het programma werkt best lekker vind ik.:)

ja lekker voor virussen..........

KazaaLite? neuh hoor, geen virus te vinden

En ik kan het weten, want ik heb geen VirusScanner en download toch wel aardig vaak met KazaaLite:9
http://www.thepiratebay.org http://www.bi-torrent.com/index.htm en anders kan je nog altijd hier zien http://torrent.overzichten.net/
laatste aanpassing

waarom geeft mijn virusscan kazaa of kazaa lite dan aan als virus.
En ik heb het 1 keer geïnstallerd,effies 5 minuten gekeken en ja hoor 4 virussen binnen..?

Kazaa :[
kazaa(lite) is troep

BT (l)
of DC++ :)

ik blijf bij soulseek & bi-torrent(Y)
slsk ben je wat meer afhankelijk van je connecties
maar werkt ook wel ok

Soulseek is idd heilig. Met goed zoeken en aardig zijn kom je al een heel eind ;)

:D connecties genoeg;)
www.torrentbits2.org
geen registraties mogelijk. maar af en toe wel.. zou die site goed in de gaten houden want dat is de beste torrent site
filelist & elitetorrents (Y)
Is het domein van TorrentBits.org nu opgekocht????

Kom nu op eoa paysite.... :S

Enne Demonoid is volgende week terug! :D
Blij toe.....
En de accounts zijn bewaard gebleven..... :)

Heeft TorrentBits dat ook gedaan? Of moet jeje weer opnieuw inschrijven? :S Zou jammer zijn......
torrentbits2.org = torrentbytes.org.
En ja; je moet je opnieuw inschrijven.