Partyflock

Forumonderwerp · 729929

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1812, 812}
Hieronder staat een site waar vermeld staat hoe je gratis in 10 makkelijke stappen je hotmail kan upgraden naar 250 mb
HET WERKT ECHT DIT IS GEEN GRAPJE
probeer maar en ik hoor het wel

http://www.goedzo.com/index.php/goedzo/2004/12/02/hotmail_gratis_upgraden_naar_250_mb
laatste aanpassing
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
mja werkt écht hèh... :gaap:

is al een topic over open! :)
Let wel ff op dat je bij je leeftijd ff invult dat je minimaal 13 bent anders gaatiej flippen hahahaha met ouderlijk gezag shit enzo
Oh sorry hahah dan kan deze wel dicht duz hahahaha

Kzag niks staan Zeker ff blind uit enthousiasme
laatste aanpassing

Blind uit enthousiasme? Van google krijg je 4 keer zoveel zonder irritante reclames ;) Daar word ik veel enthousiaster van :9
Jah okeej maar ik gebruik altijd al hotmail Wel chill met de glinktheid aan msn enzo maaja je heb eig wel gelijk maar heel veel mensen hebben mijn hotmail en geen zin in een nieuwe maar wel in een grotere
laatste aanpassing

Ik heb ook (ben de tel kwijt maar denk) 5 jaar Hotmail... Kreeg 30 a 40 spammailtjes in mijn ongewenste post dagelijks... Heb veel filters gebruikt maar toch. Ik gebruik nu mijn gmail ook voor mijn msn :) Gewoon even je msn lijst opslaan en die kun je zo in 2 klikken weer toevoegen aan je nieuwe e-mail (Y)

Bij g-mail krijg ik nu 5 spammailtjes per week :9 Maar die worden ook netjes in een speciaal spam-gedeelte gedropt..
*is M!CK nog steeds dankbaar*
Nou, heb het vorige week al geprobeerd....en het is tot nu toe nog niet gelukt! Denkt dat hotmail er een stokje voor heeft gestoken!
ik heb het net gedaan
maar het lukte eerst ook niet
maar tooen dacht ik ik zet ff me msn uit kijken ofdie het dan wel doet
en toen me msn uit was deedie het wel
dus probeer het zo nog ff dan